Przetargi.pl
Usługa kompleksowej organizacji: dwudniowego spotkania sieciującego B2B w Jędrzejowie oraz przyjazdowej misji gospodarczej

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901 , fax. 41 3445265
  • Data zamieszczenia: 2018-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, fax. 41 3445265
    REGON: 291019005
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowej organizacji: dwudniowego spotkania sieciującego B2B w Jędrzejowie oraz przyjazdowej misji gospodarczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: a) usługa kompleksowej organizacji dwudniowego spotkania sieciującego B2B połączonego ze spotkaniami matchmakingowymi w Jędrzejowie w dniach 29-30.11.2018r. b) usługa kompleksowej organizacji przyjazdowej misji gospodarczej w dniach 28.11-01.12.2018r. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie (2) części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na wszystkie lub wybraną część zamówienia. CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA - SPOTKANIE: Usługa przygotowania, organizacji i kompleksowej obsługi dwudniowego spotkania sieciującego B2B połączonego ze spotkaniami matchmakingowymi w Jędrzejowie pn. „Buduj z energią”, CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA – MISJA GOSPODARCZA: Usługa kompleksowej organizacji przyjazdowej misji gospodarczej zagranicznych przedsiębiorców/handlowców/importerów/dziennikarzy/ z branży zasobooszczędne budownictwo i zrównoważony rozwój energetyczny. 3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia dla części I i II zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy i konsultacji z zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotowego zamówienia. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania realizacji przedmiotu zamówienia na każdym etapie prac. 6. Zamawiający wymaga, aby usługa wykonana została przez wykonawcę zgodnie z wytycznymi zamawiającego z zachowaniem wysokiej jakości prac i była kompletna. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do konsultowania ze wskazanymi przedstawicielami zamawiającego wszelkich działań podejmowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do przeniesienia na Zamawiającego, bez naliczania dodatkowych opłat, autorskich praw majątkowych do materiałów powstałych przy realizacji przedmiotu umowy z chwilą zapłaty wynagrodzenia, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2018 roku, poz. 1191 z późn. zm.). 9. Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić w trakcie realizacji zamówienia wymogi dotyczące informacji i promocji projektów współfinansowanych z funduszy europejskich. Wszelkie materiały związane z realizacją spotkania i misji gospodarczej muszą być oznakowane zgodnie z wymogami wskazanymi w SOPZ. 10. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Dodatku nr 4A i 4B do SIWZ - Wzór umowy. 11. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie (Dodatek nr 1 do SIWZ - Formularz oferty) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Niedopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie. 12. Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców zastosowanie mają przepisy art. 36ba ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 13. Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 14. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 16. Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, udzielania zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, aukcji elektronicznej, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79950000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj. uzyskali wpis do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych zaświadczający, że prowadzą działalność gospodarczą w zakresie organizowania imprez turystycznych oraz ułatwiania nabywania powiązanych usług turystycznych, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz. U. 2017r., poz. 2361 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach