Przetargi.pl
Usługa kompleksowej organizacji dwudniowego spotkania sieciującego B2B w Busku - Zdroju w dniach 13-14.06.2019 r. oraz usługa kompleksowej organizacji przyjazdowej misji gospodarczej w dniach 12-15.06.2019 r.

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901 , fax. 41 3445265
  • Data zamieszczenia: 2019-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, fax. 41 3445265
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowej organizacji dwudniowego spotkania sieciującego B2B w Busku - Zdroju w dniach 13-14.06.2019 r. oraz usługa kompleksowej organizacji przyjazdowej misji gospodarczej w dniach 12-15.06.2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej organizacji dwudniowego spotkania sieciującego B2B w Busku - Zdroju w dniach 13-14.06.2019 r. oraz usługa kompleksowej organizacji przyjazdowej misji gospodarczej w dniach 12-15.06.2019 r. 2. Zamawiający nie podzielił niniejszego zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania. ZADANIE 1 - SPOTKANIE 1) Usługa przygotowania, organizacji i kompleksowej obsługi dwudniowego spotkania sieciującego B2B pn. „Świętokrzyski trójkąt uzdrowiskowy – nowe horyzonty”. 2) Uczestnikami spotkania sieciującego B2B będą krajowi reprezentanci branży medycznej, spa i wellness, zagraniczni prelegenci przedsiębiorcy/touroperatorzy /eksperci z branży medycznej, spa i wellness oraz potencjalni inwestorzy, przedstawiciele władz lokalnych i regionalnych oraz mediów. 3) Liczba uczestników to maksymalnie 90 osób. 4) Spotkanie odbędzie się w mieście Busko - Zdrój. 5) Do zadań wykonawcy należeć będzie m.in.: a) zapewnienie Sali, w której odbędą się spotkania sieciujące B2B wraz z wyposażeniem; b) zapewnienie recepcji spotkania sieciującego B2B; c) zapewnienie usługi cateringowej podczas spotkań sieciujących B2B; d) zapewnienie tłumaczenia symultanicznego i konsekutywnego podczas trwania spotkań sieciujących; e) zapewnienie kolacji; f) obsługa wydarzenia, wydrukowanie programu spotkań sieciujących, wykonanie identyfikatorów, smyczy i innych materiałów konferencyjnych; g) opracowanie i wydrukowanie krótkich informacji o przedsiębiorcach zagranicznych uczestniczących w przyjazdowej misji gospodarczej (w języku polskim); h) udokumentowanie fotograficzne przebiegu spotkania sieciującego B2B oraz przygotowanie informacji podsumowującej spotkanie; i) opracowanie i publikacja artykułu prasowego oraz wykonanie filmiku promocyjnego. ZADANIE 2 – MISJA GOSPODARCZA 1) Usługa kompleksowej organizacji przyjazdowej misji gospodarczej zagranicznych przedsiębiorców/touroperatorów/dziennikarzy/ekspertów z branży medycznej, spa i wellness, potencjalnych inwestorów. 2) Misja gospodarcza będzie trwała 4 dni (wraz z przylotem i wylotem zagranicznych uczestników misji) i odbędzie się w dniach 12 - 15 czerwca 2019r. w Busku - Zdroju i jego okolicach. 3) Uczestnicy przyjazdowej misji gospodarczej to zagraniczni przedsiębiorcy/ touroperatorzy/dziennikarze/ eksperci z branży medycznej, spa i wellness, potencjalni inwestorzy – łącznie 12 osób. 4) Liczba osób reprezentujących zamawiającego to 4 osoby. 5) W ramach misji do zadań Wykonawcy należeć będzie m.in.: a) Zabezpieczenie logistyczne misji gospodarczej, w tym:  transport,  ubezpieczenie uczestników,  zakwaterowanie,  wyżywienie; b) Obsługa misji gospodarczej w zakresie zapewnienia opiekuna misji i tłumaczenia ustnego konsekutywnego; c) Zapewnienie identyfikatorów oraz smyczy dla uczestników misji; d) Prowadzenie listy obecności uczestników misji; e) Opracowanie i przygotowanie pisemnego raportu podsumowującego misję, udokumentowanie fotograficzne przebiegu misji. 6) Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania polisy ubezpieczenia uczestników misji i do przedłożenia Zamawiającemu kopii polisy potwierdzonej za zgodność z oryginałem min. 1 dzień przed rozpoczęciem misji gospodarczej. 4. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zapisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (t. j. Dz. U. 2017 r., poz. 1553). 5. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy i konsultacji z zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotowego zamówienia. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania realizacji przedmiotu zamówienia na każdym etapie prac. 8. Zamawiający wymaga, aby usługa wykonana została przez wykonawcę zgodnie z wytycznymi zamawiającego z zachowaniem wysokiej jakości prac i była kompletna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79950000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj. uzyskali wpis w rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych zaświadczający, że prowadzą działalność gospodarczą w zakresie organizowania imprez turystycznych, zgodnie z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (t. j. Dz. U. 2017 r., poz. 1553).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach