Przetargi.pl
Usługa hotelarska ze śniadaniem na terenie Miasta Lublin, na potrzeby Zamawiającego, w terminie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2014 r

Gmina Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4663000 , fax. 81 4663001
  • Data zamieszczenia: 2014-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin
    Pl. Króla Władysława Łokietka 1 1
    20-109 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4663000, fax. 81 4663001
    REGON: 43101951400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa hotelarska ze śniadaniem na terenie Miasta Lublin, na potrzeby Zamawiającego, w terminie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2014 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa hotelarska ze śniadaniem na terenie miasta Lublin: 1.1. część 1: w hotelu 4-gwiazdkowym (w rozumieniu przepisów § 2 ust. 2 pkt 1) rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelowych i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie) w ilości nieprzekraczającej 137 dób hotelowych w pokojach jednoosobowych lub do jednoosobowego wykorzystania; 1.2. część 2: w hotelu 3-gwiazdkowym (w rozumieniu przepisów § 2 ust. 2 pkt 1) rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelowych i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie) w ilości nieprzekraczającej 66 dób hotelowych, w tym: - 56 dób hotelowych w pokojach jednoosobowych lub do jednoosobowego wykorzystania; - 10 dób hotelowych (dla 2 osób) w pokojach dwuosobowych. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Przyjmowanie do realizacji zleceń przekazywanych przez Zamawiającego drogą faksową lub e-mailową; 2.2. Udostępnienie wymaganej liczby pokoi według Zlecenia złożonego przez Zamawiającego w zależności od wymaganego standardu; 2.3. Zapewnienie parkingu lub miejsc parkingowych; 2.4. Zapewnienie transportu na własny koszt gości Zamawiającego do Ratusza w przypadku gdy hotel znajduje się w odległości większej niż: 2.4.1. 600 m od Ratusza - dla części I; 2.4.2. 1200 m od Ratusza - dla części II
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 550000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach