Urząd Gminy Zamość ogłasza przetarg
- Adres: 22-400 Zamość, ul. Peowiaków 92
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2014-01-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zamość
ul. Peowiaków 92 92
22-400 Zamość, woj. lubelskie
REGON: 00054068200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugzamosc.bip.lubelskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja konferencji w ramach projektu pn:Rozwój i współpraca pierścieniowych gmin Polski Wschodniej- konferencje w Gminie Suwałki i Gminie Zamość - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Organizacja konferencji w ramach projektu pn: Rozwój i współpraca pierścieniowych gmin Polski Wschodniej - konferencje w Gminie Suwałki i Gminie Zamość. Pierwsza konferencja organizowana będzie na terenie miasta Zamość lub gminy Zamość dla 70 osób w terminie 8-9 maj 2014 r., a druga konferencja zorganizowana będzie na terenie gminy Suwałki dla 85 osób w terminie 11-12 wrzesień 2014 r. Część 1 Organizacja konferencji na terenie Gminy Zamość 1. Najem sali konferencyjnych wraz z wyposażeniem 2. Zapewnienie zakwaterowania dla uczestników konferencji 3. Zapewnienie obsługi cateringowej 4. Wykonanie i druk zaproszeń oraz plakatów na konferencję 5. Wykonanie zestawów konferencyjnych Czas trwania konferencji 10 godzin zegarowych: (1 dzień- 5 godzin, 2 dzień - 5 godzin) Ilość uczestników konferencji: 70 osób W ramach konferencji należy zapewnić: a) Zakwaterowanie: nocleg dla 40 osób ze śniadaniem i kolacją Nocleg dla 40 osób w jednym obiekcie noclegowym (typu hotel, gościniec, pensjonat, obiekt szkoleniowo-konferencyjny, wyklucza się obiekty typu: internat, dom studenta, itp.) Pokoje noclegowe 1- lub 2-osobowe z łazienkami. (Każdy pokój musi mieć oddzielną łazienkę). Co najmniej 30% uczestników powinno mieć możliwość zakwaterowania w pokojach jednoosobowych. Pokoje powinny być klimatyzowane oraz muszą być dostępne dla uczestników przez dwa dni konferencji bez ograniczenia godzinowego. W pokojach dla gości musi być zagwarantowany dostęp do wody mineralnej butelkowanej (co najmniej 1l wody mineralnej dla jednej osoby na 1 dzień). Śniadanie w formie bufetowej (wędliny, sery, ryby, twaróg, warzywa, chleb, płatki, jajka itp., napoje gorące: kawa, herbata, soki, woda, cukier, cytryna, mleko lub śmietanka). Śniadanie musi być zorganizowane w tym samym obiekcie, co nocleg. Kolacja dla 40 osób: Kolacja dla osób korzystających z noclegu. Kolacja w formie zasiadanej. W menu muszą znaleźć się przystawki (wędliny, sery, ryby, co najmniej 4 rodzaje sałatek w tym jedna bezmięsna, chleb, itp. oraz co najmniej dwa dania gorące w tym co najmniej jedno danie mięsne (udka pieczone, talerz mięs: szaszłyki, żeberka, karkówka, zapiekanka mięsno-warzywna itp.), napoje gorące kawa, herbata, soki, woda, cukier, cytryna, mleko lub śmietanka). Wymagany jest kompleksowy serwis gastronomiczny (dekoracja stołów, przygotowanie, nakrycie stołów, zastawa - z wyłączeniem naczyń jednorazowego użytku, serwetki, obsługa kelnerska oraz sprzątanie,itp.). Szczegółowe menu na konferencję ma być ustalane i zaakceptowane przez Zamawiającego, co najmniej 1 tydzień przed dniem rozpoczęcia konferencji. b) Usługi cateringowe - 70 osób każdego dnia konferencji: wyżywienie na konferencji. W ramach konferencji należy zapewnić: Pierwszy i drugi dzień konferencji: przez cały czas trwania konferencji świeżo parzoną gorąca kawę i herbatę, cukier, cytryna, mleko lub śmietanka, oraz co najmniej 3 rodzaje ciast pieczonych (np: sernik, szarlotka), 4 rodzaje ciast kruchych, owoce, soki owocowe co najmniej 2 rodzaje, woda mineralna gazowana i niegazowana - wszystkie ww produkty nielimitowane uzupełniane w razie potrzeby. Obiad dla 70 osób (zupa i danie drugie typu: ziemniaki,.ryż,kasza, kotlet schabowy lub kotlet z piersi kurczak, zestaw surówek-sałatek lub warzywa przyrządzane na ciepło + deser: lody, sorbety, kremy). Wymagany jest kompleksowy serwis gastronomiczny (dekoracja stołów, przygotowanie, nakrycie stołów, zastawa - z wyłączeniem naczyń jednorazowego użytku, serwetki, obsługa kelnerska oraz sprzątanie, itp.) Szczegółowe menu na konferencję ma być ustalane i zaakceptowane przez Zamawiającego co najmniej 1 tydzień przed dniem rozpoczęcia konferencji. c) Sala konferencyjna dostosowana do liczby uczestników przy ustawieniu stolików i krzeseł w taki sposób, aby uczestnik konferencji siedział przodem lub bokiem do ekranu i prowadzących. Wyposażenie sali konferencyjnej: krzesełka i stoliki, klimatyzacja, nagłośnienie + 2 mikrofony bezprzewodowe, projektor multimedialny (rzutnik), ekran do projekcji, laptop umożliwiający uruchomienie prezentacji zapisanych w programie Microsoft Power Point 2007 oraz filmów z płyt dvd lub pamięci przenośnej flash. Sala konferencyjna powinna mieścić się w tym samym obiekcie (budynku), co pokoje noclegowe dla uczestników. Sala konferencyjna powinna być klimatyzowana, posiadać zaplecze sanitarne oraz posiadać możliwość wygospodarowania i wyznaczenie miejsca na recepcję konferencji, której zadaniem będzie obsługa uczestników przez cały czas trwania konferencji. d) Zaproszenia - 70 sztuk: przygotowanie w porozumieniu z Zamawiającym wzoru zaproszenia na konferencję oraz następnie wydrukowanie zaproszeń na papierze w ilości 70 sztuk oraz dostarczenie do Urzędu Gminy Zamość, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość w terminie 21 dni przed konferencją. Zaproszenie: format papieru A4 składany na 3 lub 2 części + koperta, papier biały lub barwiony w kolorze ecru lub podobnym, druk dwustronny kolor, papier kreda, gramatura co najmniej 220g + wkładka do zaproszenia, pełny kolor. e) Plakaty - 80 sztuk: Przygotowanie w porozumieniu z Zamawiającym wzoru plakatów związanych z realizacją konferencji oraz następnie wydrukowanie plakatów w ilości 80 sztuk i dostarczenie do Urzędu Gminy Zamość, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość w terminie 14 dni przed konferencją. Plakaty: format: A3, druk kolor, ilość 80 sztuk. f) Zestawy konferencyjne- 70 sztuk: W skład 1 zestawu konferencyjnego wychodzi: -Notes: notes format A5 z gumką, 40-80 kartek w notesie, notes szyty lub klejony po dłuższym lub krótszym boku, okładka sztywna materiał skóropodobny lub inne dobrej jakości tworzywo sztuczne. Notes musi zostać oznakowany zgodnie z wytycznymi dla Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej. -Długopis: metalowy długopis automatyczny z mechanizmem przyciskanym od góry lub z boku długopisu, lub przekręcanym: długość długopisu 14 cm (+_- 3 cm), w etui, pudełku lub tubie. Długopis musi zostać oznakowany zgodnie z wytycznymi dla Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej. Zestawy konferencyjne należy dostarczyć do Urzędu Gminy Zamość, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość w terminie 14 dni przed konferencją. Wzór nadruku na długopis i notes (flaga UE, logo PO RPW, herb gminy, tekst itp.) Zamawiający uzgodni z Wykonawcą. Część 2 Organizacja konferencji na terenie Gminy Suwałki 1. Najem sali konferencyjnych wraz z wyposażeniem 2. Zapewnienie zakwaterowania dla uczestników konferencji 3. Zapewnienie obsługi cateringowej 4. Wykonanie i druk zaproszeń oraz plakatów na konferencję 5. Wykonanie zestawów konferencyjnych Czas trwania konferencji 10 godzin zegarowych: (1 dzień- 5 godzin, 2 dzień - 5 godzin) Ilość uczestników konferencji: 85 osób W ramach konferencji należy zapewnić: a) Zakwaterowanie: nocleg dla 50 osób ze śniadaniem i kolacją. Nocleg dla 50 osób jednym obiekcie noclegowym (typu hotel, gościniec, pensjonat, obiekt szkoleniowo-konferencyjny, wyklucza się obiekty typu: internat, dom studenta, itp.) Pokoje noclegowe 1- lub 2-osobowe z łazienkami (każdy pokój musi mieć oddzielną łazienkę). Co najmniej 30% uczestników powinno mieć możliwość zakwaterowania w pokojach jednoosobowych. Pokoje powinny być dostępne dla uczestników przez dwa dni konferencji, bez ograniczenia godzinowego. W pokojach dla gości musi być zagwarantowany dostęp do wody mineralnej butelkowanej (co najmniej 1l wody mineralnej dla jednej osoby na 1 dzień). Śniadanie w formie bufetowej (wędliny, sery, ryby, twaróg, warzywa, chleb, płatki, jajka, itp., napoje gorące: kawa, herbata, soki, woda, cukier, cytryna, mleko lub śmietanka). Śniadanie musi zostać zorganizowane w tym samym obiekcie, co nocleg. Kolacja w formie zasiadanej. W menu muszą znaleźć się przystawki (wędliny, sery, ryby, co najmniej 3 rodzaje sałatek w tym jedna bezmięsna, chleb, itp. oraz co najmniej dwa dania gorące w tym, co najmniej jedno danie mięsne (udka pieczone, talerz mięs: szaszłyki, żeberka, karkówka, zapiekanki mięso-warzywne), napoje gorące kawa, herbata, soki, woda, cukier, cytryna, mleko lub śmietanka. Wymagany jest kompleksowy serwis gastronomiczny (dekoracja stołów, przygotowanie, nakrycie stołów, zastawa - z wyłączeniem naczyń jednorazowego użytku, serwetki, obsługa kelnerska oraz sprzątanie, itp) Szczegółowe menu na konferencję ma być ustalane i zaakceptowane przez Zamawiającego co najmniej 1 tydzień przed dniem rozpoczęcia konferencji. b) Usługi cateringowe na konferencji- 85 osób każdego dnia: wyżywienie na konferencji. W ramach konferencji należy zapewnić: Pierwszy i drugi dzień konferencji: przez cały czas trwania konferencji świeżo parzoną gorącą kawę i herbatę, cukier, cytrynę, mleko lub śmietankę oraz co najmniej 3 rodzaje ciast pieczonych, 4 rodzaje kruchych ciastek, owoce, soki owocowe co najmniej 2 rodzaje, woda mineralna gazowana i niegazowana - ww produkty nielimitowane uzupełniane w razie potrzeby. Obiad dla 85 osób (zupa i danie drugie typu: ziemniaki,ryż,kasza, kotlet schabowy lub kotlet z piersi kurczak, zestaw surówek-sałatek lub warzywa przyrządzane na ciepło + deser: lody, sorbety, kremy). Wymagany jest kompleksowy serwis gastronomiczny (dekoracja stołów, przygotowanie, nakrycie stołów, zastawa - z wyłączeniem naczyń jednorazowego użytku, serwetki, obsługa kelnerska oraz sprzątanie, itp.) Szczegółowe menu na konferencję ma być ustalane i zaakceptowane przez Zamawiającego, co najmniej 1 tydzień przed dniem rozpoczęcia konferencji c) Sala konferencyjna dostosowana do liczby uczestników (85 osób) przy ustawieniu stolików i krzeseł w taki sposób, aby uczestnik konferencji siedział przodem lub bokiem do ekranu i prowadzących. Wyposażenie sali konferencyjnej: krzesełka i stoliki, klimatyzacja, nagłośnienie + 2 mikrofony bezprzewodowe dla uczestników, projektor multimedialny (rzutnik), ekran do projekcji, laptop umożliwiający uruchomienie prezentacji zapisanych w programie Microsoft Power Point 2007 oraz filmów z płyt dvd lub pamięci przenośnej flash. Sala konferencyjna powinna mieścić się w tym samym obiekcie (budynku), co pokoje noclegowe dla uczestników. Sala konferencyjna powinna być klimatyzowana, posiadać zaplecze sanitarne oraz posiadać możliwość wygospodarowania i wyznaczenie miejsca na recepcję konferencji, której zadaniem będzie obsługa uczestników przez cały czas trwania konferencji. d) Zaproszenia - 85 sztuk: przygotowanie w porozumieniu z Gminą Suwałki i Zamawiającym wzoru zaproszenia na konferencję oraz następnie wydrukowanie zaproszeń na papierze w ilości 85 sztuk oraz dostarczenie do Urzędu Gminy Suwałki, ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki w terminie 30 dni przed konferencją. Zaproszenie: format papieru A4 składany na 3 lub 2 części + koperta, papier biały lub barwiony w kolorze ecru lub podobnym, druk dwustronny pełny kolor, papier kreda, gramatura, co najmniej 220g + ewentualnie wkładka do zaproszenia, pełny kolor. e) Plakaty - 80 sztuk: Przygotowanie w porozumieniu z Zamawiającym i Gminą Suwałki wzoru plakatów związanych z realizacją konferencji oraz następnie wydrukowanie plakatów w ilości 80 sztuk i dostarczenie do Urzędu Gminy Suwałki, ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki w terminie 30 dni przed konferencją. Plakaty: format: A3, druk kolor, ilość 80 sztuk f) Zestawy konferencyjne- 85 sztuk: W skład 1 zestawu konferencyjnego wychodzi: -Notes: notes format A5 z gumką, 40-80 kartek w notesie, notes szyty lub klejony po dłuższym lub krótszym boku, okładka sztywna materiał skóropodobny lub inne dobrej jakości tworzywo sztuczne. Notes musi zostać oznakowany zgodnie z wytycznymi dla Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej. -Długopis: metalowy długopis automatyczny z mechanizmem przyciskanym od góry lub z boku długopisu, lub przekręcanym: długość długopisu 14 cm (+_- 3 cm), w etui, pudełku lub tubie. Długopis musi zostać oznakowany zgodnie z wytycznymi dla Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej. Zestawy konferencyjne należy dostarczyć do do Urzędu Gminy Suwałki, ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki w terminie 14 dni przed konferencją. Wzór nadruków i grawerów na długopis i notes (flaga UE, logo PO RPW, herb gminy, tekst itp.) Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 550000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ugzamosc.bip.lubelskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa hotelarska ze śniadaniem dla 60 osób na terenie Miasta Lublin
Dodano: 2015-05-07 - Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie w dwóch terminach czterotygodniowych staży zagranicznych dla uczniów Zespołu Szkół w Piaskach w zawodzie technik pojazdów samochodowych.
Dodano: 2015-04-27 - wynajem pomieszczenia na sklepik
Dodano: 2015-04-20 - Zapewnienie noclegów z wyżywieniem dla prelegentów konferencji organizowanej w ramach Miejskiego Programu Ochrony Zdrowia Psychicznego.
Dodano: 2014-10-14 - Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników Ogólnopolskiego Festiwalu Kapel i Śpiewaków Ludowych w Kazimierzu Dolnym 26-29.06.2014
Dodano: 2014-05-08 - Usługa zapewnienia noclegów ze śniadaniem w związku z realizacją koncertu Scena Miasta 2014
Dodano: 2014-04-08 - Usługa hotelarska ze śniadaniem na terenie Miasta Lublin na potrzeby Zamawiającego - III części
Dodano: 2014-03-18 - Usługa hotelarska ze śniadaniem na terenie Miasta Lublin, na potrzeby Zamawiającego, w terminie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2014 r
Dodano: 2014-01-29 - Zapewnienie noclegów, wyżywienia oraz garderób w związku z realizacją Sylwestra Miejskiego 2013
Dodano: 2013-12-03 - Zapewnienie noclegów, wyżywienia oraz garderób w związku z realizacją Sylwestra Miejskiego 2013
Dodano: 2013-11-18