Przetargi.pl
„Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Rzepin” - Kontrakt I – Budowa oczyszczalni ścieków w Drzeńsku

Gmina Rzepin ogłasza przetarg

  • Adres: 69110 Rzepin, Plac Ratuszowy
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7596292 w. 36 , fax. 95 7596478
  • Data zamieszczenia: 2018-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rzepin
    Plac Ratuszowy 1
    69110 Rzepin, woj. lubuskie
    tel. 95 7596292 w. 36, fax. 95 7596478
    REGON: 21096683000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzepin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Rzepin” - Kontrakt I – Budowa oczyszczalni ścieków w Drzeńsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Rzepin” Kontrakt I – Budowa oczyszczalni ścieków w Drzeńsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej integralna część SIWZ, w tym: 1.1. Dokumentacja projektowa – Projekt budowlany, projekt wykonawczy (STWIORB branża elektryczna, technologiczna, sanitarna, wentylacja i konstrukcyjna); 1.2. Przedmiar (dokument pomocniczy). 2. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 3. Zamawiający – na zasadach określonych w u.p.z.p. - dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego oraz zgodności z projektem. Materiały i urządzenia równoważne do tych wskazanych w dokumentacji projektowej muszą być tych samych lub lepszych standardów materiałowych, technicznych, technologicznych i jakościowych, oraz odpowiednich norm produkcyjnych obowiązujących w danym zakresie, ponadto zamienne materiały i urządzenia przyjęte do wyceny: - winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, - winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakres robót budowlanych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane powyżej przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, materiały oraz urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów, urządzeń, instalacji oraz armatury, za montaż i ich uruchomienie oraz zgodność z dokumentacją projektową i wymogami dokumentacji technicznej. 5. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia lub w dokumentacji projektowej występują odniesienia do norm lub też zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować jako niezobowiązujące propozycje projektanta (służące prawidłowej interpretacji założeń przyjętych w projekcie), istnieje możliwość zaoferowania rozwiązań równoważnych, tj. uwzględniających parametry równe lub wyższe od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca wskaże w ofercie Informację o urządzeniach i wyposażeniu jakie zamierza przyjąć do realizacji zamówienia, sporządzoną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, w której zawrze niezbędne informacje potwierdzające, że zaoferowane urządzenia i wyposażenie spełniają wymagania określone w SIWZ, w tym dokumentacji projektowej i STWiORB. Nie dopuszcza się stosowania prototypów oraz urządzeń bez potwierdzonych pisemnie pozytywnych referencji na obiektach oczyszczalni ścieków w Polsce. 7. Z uwagi na obowiązującą u Inwestora standaryzację wyposażenia, prawidłowość montażu i warunki eksploatacyjne, Zamawiający wymaga zaoferowania rozwiązań techniczno – technologicznych od jak najmniejszej liczby producentów. Zamawiający wymaga dostępności części zamiennych do zainstalowanych w ramach robót urządzeń w okresie minimum 60 miesięcy od daty wydania ostatecznego protokołu odbioru robót. Zgodnie z treścią powyższego punktu Zamawiający dokonał podziału na grupy o wspólnych standardach wykonawczych urządzeń i wyposażenia technologicznego opisanego w dokumentacji projektowej: 1. Grupa I – Armatura – 1 producent 2. Grupa II – Urządzenia technologiczne, a) mechaniczne oczyszczanie ścieków oraz d) stacja odwaniania osadu: – 1 producent: - automatyczna stacja zlewcza z sitem spiralnym, - sito – piaskownik z zintegrowaną płuczką piasku, - stacja odwadniania osadu: stacja przygotowania polielektrolitu, wielodyskowa prasa śrubowa, przenośniki ślimakowe osadu, automatyczny podajnik wapna b) Wyposażenie osadnika końcowego oraz c) Wyposażenie: komora stabilizacji tlenowej osadu: - 1 – producent – dekanter – zgarniacz 3. Grupa III – pompy i mieszadła – 2 producentów 4. Grupa IV – dmuchaw – 1 producent 5. Grupa V – urządzenia pomiarowe – 2 producentów Możliwe jest zmniejszenie grupy producentów, natomiast nie dopuszcza się jego zwiększenia. 8. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji jakości/rękojmi na wykonane roboty budowlane, zabudowane materiały wynosi 60 miesięcy i będzie biegł od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych, a maksymalny okres gwarancji i rękojmi to … miesiące. Okres gwarancji jakości na maszyny, urządzenia i wyposażenie technologiczne – zgodnie z kartą Producenta – jednak nie krócej niż 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru. Zasady gwarancji zostały opisane szczegółowo w załączniku nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 100 000,00 (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w SGB Bank Spółdzielczy w Rzepinie nr rachunku: 78 8371 0009 0001 8119 2000 00 80, z dopiskiem na przelewie: „wadium – Kontrakt I” 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. 8. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 u.p.z.p. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa u.p.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje szczególnych wymogów w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach