Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg
- Adres: 50-367 Wrocław, ul. Pasteura 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 784 11 74; 784 11 73 , fax. 71 784 00 45
- Data zamieszczenia: 2013-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
ul. Pasteura 1 1
50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 784 11 74; 784 11 73, fax. 71 784 00 45
REGON: 00028898100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UMW / AZ / PN - 29/13 Sukcesywna dostawa kserokopiarek, urządzeń kopiująco-drukujących i telefaksów w okresie od 01.07.2013 r. do 31.12.2014 r., do Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
UMW / AZ / PN - 29/13 Sukcesywna dostawa kserokopiarek, urządzeń kopiująco-drukujących i telefaksów w okresie od 01.07.2013 r. do 31.12.2014 r., do Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia jest podzielony na dwie części: Część A 1. Rodzaj zamówienia publicznego: DOSTAWA a. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kserokopiarek i urządzeń kopiująco-drukujących wymienionych w Formularzu Ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 cz.A do SIWZ, w okresie od 01.07.2013 r. do 31.12.2014 r., do Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Zamawiający nie zobowiązuje się do wykupienia poszczególnych rodzajów urządzeń w ilości przedstawionej w załączniku nr 1 cz.A do SIWZ, ale zgodnie z rzeczywistymi potrzebami przyszłych użytkowników - Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. - Załącznik nr 1 cz. A Formularza Ofertowego zawiera wykaz parametrów, które powinny posiadać kserokopiarki i urządzenia kopiująco-drukujące. Kserokopiarki i urządzenia kopiująco-drukujące powinny być fabrycznie nowe, a pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów wcześniej nie używanych, nie regenerowanych, w oryginalnych opakowaniach producenta, ze znakiem firmowym producenta. b. Warunki gwarancyjne i serwisowe, ustalone przez Zamawiającego, na jakich dostarczony będzie przedmiot zamówienia: - dostawa na podstawie zamówień, podpisanych przez Kanclerza i Kwestora UM, przekazywanych pisemnie (list, fax, e-mail) przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego, w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia, bez dodatkowych opłat. - Zamawiający informuje, że przy dostawie zamawianych produktów przedstawiciel Działu Aparatury Naukowej UM we Wrocławiu, w obecności osoby dostarczającej (przedstawiciel firmy) sprawdzi ilość dostarczonego towaru oraz w miarę możliwości upewni się, czy towar nie jest uszkodzony, co pozwoli na reklamację ilości i częściowo jakości dostarczonych towarów. - składanie reklamacji ilościowych każdej dostawy w terminie 3 dni od daty potwierdzenia odbioru. - reakcja na zgłoszenie usterki nastąpi w ciągu 24 godzin od telefonicznego zgłoszenia dokonanego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Naprawa gwarancyjna przedmiotu umowy zostanie wykonana w ciągu 7 dni roboczych od daty zgłoszenia naprawy, przez Zamawiającego, oraz przedłuży okres gwarancji o czas przerwy w eksploatacji przedmiotu umowy, spowodowany uszkodzeniem. Na życzenie Zamawiającego, Wykonawca dostarczy urządzenie zastępcze, użyczone bezpłatnie na czas naprawy gwarancyjnej przedmiotu umowy. - trzy naprawy serwisowe przedmiotu umowy zaistniałe w okresie gwarancyjnym, upoważniają Zamawiającego do wymiany przedmiotu umowy na nowy - równoważny, w terminie 30 dni od uznania przez Wykonawcę zasadności 3 reklamacji. - Wykonawca musi zapewnić usługi serwisowe oraz przeglądy serwisowe, które będą wykonywane przez autoryzowany przez producenta oferowanego sprzętu serwis gwarancyjny. - Wykonawca zapewnia przeglądy okresowe i konserwacje przedmiotu umowy w okresie gwarancyjnym. c. Zapłata za dostarczony sprzęt dokonywana będzie na podstawie Faktur VAT Wykonawcy w terminie 21 dni od daty dostawy produktu. Część B 1.Rodzaj zamówienia publicznego: DOSTAWA. a. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa telefaksów, wymienionych w Formularzu Ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 cz. B do SIWZ, w okresie od 01.07.2013 r. do 31.12.2014 r., do Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Zamawiający nie zobowiązuje się do wykupienia poszczególnych rodzajów materiałów w ilości przedstawionej w załączniku nr 1 cz. B do SIWZ, ale zgodnie z rzeczywistymi potrzebami przyszłych użytkowników - Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. - Załącznik nr 1 cz. B Formularza Ofertowego zawiera wykaz parametrów, które powinny posiadać telefaksy. Telefaksy powinny być fabrycznie nowe, a pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów wcześniej nie używanych, nie regenerowanych, w oryginalnych opakowaniach producenta, ze znakiem firmowym producenta. b. Warunki gwarancyjne i serwisowe, ustalone przez Zamawiającego, na jakich dostarczony będzie przedmiot zamówienia: - dostawa na podstawie zamówień, podpisanych przez Kanclerza i Kwestora UM, przekazywanych pisemnie (list, fax, e-mail) przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego, w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia, bez dodatkowych opłat. - Zamawiający informuje, że przy dostawie zamawianych produktów przedstawiciel Działu Aparatury Naukowej UM we Wrocławiu, w obecności osoby dostarczającej (przedstawiciel firmy) sprawdzi ilość dostarczonego towaru oraz w miarę możliwości upewni się, czy towar nie jest uszkodzony, co pozwoli na reklamację ilości i częściowo jakości dostarczonych towarów. - składanie reklamacji ilościowych każdej dostawy w terminie 3 dni od daty potwierdzenia odbioru. - reakcja na zgłoszenie usterki nastąpi w ciągu 24 godzin od telefonicznego zgłoszenia dokonanego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Naprawa gwarancyjna przedmiotu umowy zostanie wykonana w ciągu 7 dni roboczych od daty zgłoszenia naprawy, przez Zamawiającego, oraz przedłuży okres gwarancji o czas przerwy w eksploatacji przedmiotu umowy, spowodowany uszkodzeniem. Na życzenie Zamawiającego, Wykonawca dostarczy urządzenie zastępcze, użyczone bezpłatnie na czas naprawy gwarancyjnej przedmiotu umowy. - trzy naprawy serwisowe przedmiotu umowy zaistniałe w okresie gwarancyjnym, upoważniają Zamawiającego do wymiany przedmiotu umowy na nowy - równoważny, w terminie 30 dni od uznania przez Wykonawcę zasadności 3 reklamacji. - Wykonawca musi zapewnić usługi serwisowe oraz przeglądy serwisowe, które będą wykonywane przez serwis, który posiada fabryczną autoryzację producenta. c. Zapłata za dostarczony sprzęt dokonywana będzie na podstawie Faktur VAT Wykonawcy w terminie 21 dni od daty dostawy produktu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301212005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w postępowaniu UMW/AZ/PN-29/13
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.wroc.pl Link przetargi ZZP 2013 nr PN - 29 / 13
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UMW/AZ/PN-40/16 Sukcesywna dostawa kserokopiarek, urządzeń kopiująco - drukujących i telefaksów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Część A - Kserokopiarki i urządzenia kopiujaco-drukujące Część B - Telefaksy
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych do Budynku Administracji Wrocławskiego Zespołu Żłobków przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu. Znak postępowania: ZP-40/WZŻ/2016.
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa trzech urządzeń wielofunkcyjnych dla Politechniki Wrocławskiej
Dodano: 2015-10-26 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Kwestury Politechniki Wrocławskiej - AC/BZP/135/2015
Dodano: 2015-06-30 - UMW/AZ/PN-1/15 Sukcesywna dostawa kserokopiarek, urządzeń kopiująco - drukujących i telefaksów w okresie od daty podpisania umowy do 30.06.2016 r., do Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Dodano: 2015-01-13 - Dostawa kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego do Budynku Administracji Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-101/WZŻ/2014.
Dodano: 2014-11-27 - Dostawa sprzętu poligraficznego
Dodano: 2014-06-24 - Dostawa kserokopiarek oraz zasilacza awaryjnego UPS
Dodano: 2014-06-16 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Politechniki Wrocławskiej na potrzeby realizacji projektu POIG.01.01.02-00-022/09.
Dodano: 2014-04-25 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Politechniki Wrocławskiej na potrzeby realizacji projektu POIG.01.01.02-00-022/09.
Dodano: 2014-04-16