Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg
- Adres: 50-367 Wrocław, ul. Pasteura 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 784 11 74; 784 11 73 , fax. 71 784 00 45
- Data zamieszczenia: 2016-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
ul. Pasteura 1 1
50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 784 11 74; 784 11 73, fax. 71 784 00 45
REGON: 00028898100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UMW/AZ/PN-40/16 Sukcesywna dostawa kserokopiarek, urządzeń kopiująco - drukujących i telefaksów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Część A - Kserokopiarki i urządzenia kopiujaco-drukujące Część B - Telefaksy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia jest podzielony na dwie części: CZĘŚĆ A: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kserokopiarek i urządzeń kopiująco - drukujących dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu od dnia podpisania umowy do dnia udzielenia zamówienia łącznie na kwotę równą cenie oferty, wybranej w postępowaniu, jednak nie dłużej niż 18 miesięcy od dnia podpisania umowy. Oferta musi dotyczyć kserokopiarek oraz urządzeń kopiująco - drukujących przedstawionych parametrycznie i ilościowo w Arkuszu Informacji Technicznej dla części A (wzór - załącznik nr 2A do SIWZ), spełniających, co najmniej ustalone parametry graniczne. Podane w Arkuszu ilości stanowią jednak tylko prognozę, potrzebną do porównania ofert. W toku realizacji umowy Zamawiający będzie zamawiał kserokopiarki oraz urządzenia kopiująco - drukujące w ilościach zgodnych z rzeczywistymi potrzebami Użytkowników. CZĘŚĆ B: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa telefaksów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu od dnia podpisania umowy do dnia udzielenia zamówienia łącznie na kwo-tę równą cenie oferty, wybranej w postępowaniu, jednak nie dłużej niż 18 miesięcy od dnia podpisania umowy. Oferta musi dotyczyć telefaksów przedstawionych parametrycznie i ilościowo w Arkuszu Informacji Technicznej dla części B (wzór - załącznik nr 2B do SIWZ), spełniających, co najmniej ustalone parametry graniczne. Podane w Arkuszu ilości stanowią jednak tylko prognozę, potrzebną do porównania ofert. W toku realizacji umowy Zamawiający będzie zamawiał kserokopiarki oraz urządzenia kopiująco - drukujące w ilościach zgodnych z rzeczywistymi potrzebami Użytkowników. Warunki gwarancyjne i serwisowe, określone przez Zamawiającego, na jakich dostarczany będzie przedmiot zamówienia: - Dostawa na podstawie zamówień podpisanych przez Kanclerza i Kwestora UMW przekazanych pisemnie (list, faks, e-mail) przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego, w ciągu 10 dni od daty otrzymania zamówienia, bez dodatkowych opłat, - przystąpienie do naprawy w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia usterki, - naprawa gwarancyjna dokonana będzie w terminie do 14 dni od momentu przyjęcia zgłosze-nia, - w przypadku napraw dłuższych niż 2 dni i na żądanie Zamawiającego Wykonawca dostarczy Użytkownikowi, na czas naprawy sprzęt zastępczy - równoważny, - trzy naprawy tego samego podzespołu w okresie gwarancyjnym kwalifikują sprzęt do wy-miany na nowy - równoważny. Wykonawca zapewnia bezpłatne przeglądy okresowe i konserwację przedmiotu umowy w okresie gwarancyjnym. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały przedstawione we wzorze umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający wymaga by oferowane urządzenia posiadały świadectwa dopuszczenia do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, tj. znak CE lub deklarację zgodności ze znakiem CE wystawioną przez producenta. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór - załącznik nr 1 A-B do SIWZ) ogólną cenę realizacji przedmiotu zamówienia wraz z dostawą do miejsca użytkowania oraz gwarancją - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301212005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych do Budynku Administracji Wrocławskiego Zespołu Żłobków przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu. Znak postępowania: ZP-40/WZŻ/2016.
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa trzech urządzeń wielofunkcyjnych dla Politechniki Wrocławskiej
Dodano: 2015-10-26 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Kwestury Politechniki Wrocławskiej - AC/BZP/135/2015
Dodano: 2015-06-30 - UMW/AZ/PN-1/15 Sukcesywna dostawa kserokopiarek, urządzeń kopiująco - drukujących i telefaksów w okresie od daty podpisania umowy do 30.06.2016 r., do Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Dodano: 2015-01-13 - Dostawa kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego do Budynku Administracji Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-101/WZŻ/2014.
Dodano: 2014-11-27 - Dostawa sprzętu poligraficznego
Dodano: 2014-06-24 - Dostawa kserokopiarek oraz zasilacza awaryjnego UPS
Dodano: 2014-06-16 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Politechniki Wrocławskiej na potrzeby realizacji projektu POIG.01.01.02-00-022/09.
Dodano: 2014-04-25 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Politechniki Wrocławskiej na potrzeby realizacji projektu POIG.01.01.02-00-022/09.
Dodano: 2014-04-16 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego i niszczarek do dokumentów dla obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania: ZP-72/WZŻ/2013
Dodano: 2013-12-09