Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3.000.000,00 zł zaplanowanego w budżecie Gminy Kluczbork na 2018 rok

Gmina Kluczbork ogłasza przetarg

  • Adres: 46200 Kluczbork, ul. Katowicka
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 183 864 , fax. 077 418 22 30
  • Data zamieszczenia: 2018-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kluczbork
    ul. Katowicka 1
    46200 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. 774 183 864, fax. 077 418 22 30
    REGON: 52570200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.kluczbork.eu/redir,przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3.000.000,00 zł zaplanowanego w budżecie Gminy Kluczbork na 2018 rok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje „Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3.000.000,00 zł zaplanowanego w budżecie Gminy Kluczbork na 2018 rok”. Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu długoterminowego kredytu komercyjnego w walucie polskiej w kwocie 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złoty i 00/100) 2. Okres kredytowania: a) Termin wypłaty kredytu w jednej transzy: - dnia 04 września 2018 r. – 3.000.000,00 zł Uwaga: termin i kwota może ulec zmianie w zależności od sytuacji finansowej Zamawiającego. b) Spłata kredytu 31 marzec 2026 250.000,00 zł 30 czerwiec 2026 250.000,00 zł 30 wrzesień 2026 250.000,00 zł 31 grudzień 2026 250.000,00 zł 31 marzec 2027 250.000,00 zł 30 czerwiec 2027 250.000,00 zł 30 wrzesień 2027 250.000,00 zł 31 grudzień 2027 250.000,00 zł 31 marzec 2028 250.000,00 zł 30 czerwiec 2028 250.000,00 zł 30 wrzesień 2028 250.000,00 zł 31 grudzień 2028 250.000,00 zł Uwaga: terminy i kwoty mogą ulec zmianie w zależności od sytuacji finansowej Zamawiającego. 3. Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania i podania w ofercie następujących stawek: - stopy procentowej WIBOR 1 M na dzień 30.06.2018 r. - marży banku - prowizji przygotowawczej nie większej niż 10.000,00 zł. 4. Odsetki naliczane i spłacane od kredytu comiesięcznie, nie później niż 10 dnia miesiąca za miesiąc poprzedni. Odsetki od kredytu nie większe niż WIBOR 1 m + marża. Odsetki naliczane począwszy od 04.09.2018 r. 5. Forma zabezpieczenia kredytu – własny weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową podpisaną miedzy innymi przez skarbnika. 6. Ilość transz wypłaty kredytu: 1 transza Uwagi: termin i kwota może ulec zmianie w zależności od sytuacji finansowej Zamawiającego. 7. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 66.11.30.00 – 5: Usługi udzielenia kredytu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2017 r., poz. 1876 z póź. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp); 3. Formularz Ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; 4.Wyjaśnienie w zakresie zastrzeżenia dokumentów jako tajemnicy przedsiębiorstwa (o ile dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach