Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 2 500 000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek Gminy Kamień

Gmina Kamień ogłasza przetarg

  • Adres: 22-113 Kamień, Diamentowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 671 575 , fax. 825 671 571
  • Data zamieszczenia: 2018-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kamień
    Diamentowa 15
    22-113 Kamień, woj. lubelskie
    tel. 825 671 575, fax. 825 671 571
    REGON: 110198066
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkamien.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 2 500 000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek Gminy Kamień
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 2 500 000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek Gminy Kamień. 1. Data uruchomienia kredytu na wniosek Zamawiającego. 2. Okres kredytowania: 16.07.2018 r. do 31.12.2024 r. 3. Termin spłat rat kapitałowych: w ostatnim dniu kwartału. 4. Termin spłat odsetek: odsetki płatne w dniu spłaty rat kapitałowych. 5. Data uruchomienia kredytu : I transza 16 lipca 2018 r. – 1 400 000,00 zł II transza 15 października 2018 r. - 1 100 000,00 zł 6. Spłata odsetek za 2018 r. przy spłacie 1 raty kredytu w 2019 r. 7. Przy wyliczeniu wszelkich kosztów proszę przyjąć ostatni dzień każdego kwartału. Okres kredytowania – zgodnie z terminarzem spłaty i uruchomienia kredytu, stanowiącym Załącznik Nr 5.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek w zakresie jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej określone w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r Prawo bankowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1876 z późn. zm.) w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Oświadczenie zaleca się przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku Nr 4 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach