Przetargi.pl
dostawa mikrokuwet i innego sprzętu laboratoryjnego oraz zestawów do wizualizacji i hybrydyzacji wraz z dzierżawą modułu dla Pracowni Histopatologicznej

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ogłasza przetarg

  • Adres: 20954 Lublin, ul. dr K. Jaczewskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55
  • Data zamieszczenia: 2018-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
    ul. dr K. Jaczewskiego 8
    20954 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 72-44-360, fax. 081 746-71-55
    REGON: 28875100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa mikrokuwet i innego sprzętu laboratoryjnego oraz zestawów do wizualizacji i hybrydyzacji wraz z dzierżawą modułu dla Pracowni Histopatologicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa mikrokuwet i innego sprzętu laboratoryjnego oraz zestawów do wizualizacji i hybrydyzacji wraz z dzierżawą modułu dla Pracowni Histopatologicznej - 6 zadań Zadanie nr 1 mikrokuwety do pomiaru glikemii Zadanie nr 2 Nakłuwacze palca Zadanie nr 3 Igły do wstrzykiwaczy (penów) insulinowych Zadanie nr 4 elementy do zamkniętego systemu pobierania krwi Zadanie nr 5 probówko-strzykawki do badań gazometrycznych Zadanie nr 6 Odczynniki do immunohistochemii wraz z dzierżawą modułu do odparafinowywania i odmaskowywania antygenów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33124000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca nie jest zobligowany do spełniania powyższego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 19. Złożona oferta musi zawierać następujące dokumenty – poza wskazanymi w Rozdziale 5 pkt. 1: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 7 do siwz); 2) kosztorys ofertowy- uwzględniający co najmniej: A) kosztorys wg dostaw sukcesywnych – zawierający a. nazwę przedmiotu zamówienia a także producenta wyrobu oraz (jeżeli jest wprowadzone) nazwę własną (handlową) i numer katalogowy b. wielkość zamówienia w sztukach lub pełnych opakowaniach*) o wskazanej przez Wykonawcę wielkości c. ceny jednostkowe netto sztuki/opakowania d. stawka podatku VAT e. wartości dostaw (netto i brutto) dla poszczególnych pozycji f. łączną wartość oferty netto i brutto w ramach danego zadania B) tylko dla zadania nr 6 dodatkowo kosztorys wg kosztów dzierżawy a. Nazwę (model) dzierżawionego modułu a także jego producenta; b. wysokość miesięcznego czynszu dzierżawnego **) netto dla modułu oraz stawkę podatku VAT c. wartość netto i brutto kosztów dzierżawy modułu w całym 24-miesięcznym okresie dzierżawy; czynsz dzierżawny musi uwzględniać również koszt napraw i serwisu a także wszystkich innych usług związanych z dzierżawą modułu np. koszt przeglądów serwisowych, wartość nieplanowanych napraw i przeglądów, wartość części zamiennych, których zużycie następuje w wyniku rutynowej pracy modułu, wartość kosztów robocizny i dojazdów pracowników serwisu. **) dopuszcza się zamiast dzierżawy – przekazanie modułu w formie użyczenia (zakres opieki serwisowej opisanej powyżej nie ulega zmianie); w takiej sytuacji nie należy wypełniać części b-c. w kosztorysie ofertowym a jedynie wskazać nazwę (model) użyczonego modułu a także jego producenta 3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony - o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach