Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 391.838,00 zł z przeznaczeniem na zadania inwestycyjne

Urząd Miejski w Zawidowie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-970 Zawidów, Pl. Zwycięstwa 21/22
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 7788282 , fax. 75 7788205
  • Data zamieszczenia: 2013-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Zawidowie
    Pl. Zwycięstwa 21/22 21/22
    59-970 Zawidów, woj. dolnośląskie
    tel. 75 7788282, fax. 75 7788205
    REGON: 00052667600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://miasto.zawidow.sisco.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 391.838,00 zł z przeznaczeniem na zadania inwestycyjne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST USŁUGA W ZAKRESIE UDZIELENIA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WALUCIE POLSKIEJ, ZGODNIE Z PONIŻSZYMI WARUNKAMI: 1. Kwota kredytu 391.838,00 zł (słownie trzysta dziewięćdziesiąt jeden tysięcy osiemset trzydzieści osiem złotych 00/100). 2. Przeznaczenie środków: a) 10.000,00 zł na zadanie inwestycyjne: przebudowa chodnika około 147mb w części ul. C. Skłodowskiej b) 55.850,00 zł na zadanie inwestycyjne : wykonanie nawierzchni asfaltowej w części ul. Skłodowskiej około 156 mb c) 30.490,00 zł na zadanie inwestycyjne: roboty dodatkowe związane z wykonaniem kanalizacji deszczowej w ul. Wierzbowej, Słowackiego, Niepodległości, Młynarskiej w Zawidowie. d) 23.910,00 zł na zadanie inwestycyjne: odbudowa nawierzchni ulicy Lubańskiej o długości 60m wraz ze zjazdem na boisko szkolne e) 271.588,00 zł zadanie inwestycyjne: odbudowa nawierzchni ulic o łącznej długości 0,4238km tj. ulica Szeroka, Zgorzelecka, Tęczowa. 3. Uruchomienie środków kredytu: 1) Wypłata środków w jednej transzy w kwocie 391.838,00 zł w terminie do 5 dni od daty zawarcia umowy. 2) Transza kredytu uruchomiona będzie przelewem na rachunek bieżący budżetu gminy. 4. Spłata kredytu nastąpi w 1 racie rocznej płatnej do 15.10.2019 r. 5. Spłata kwoty odsetek od kredytu wykorzystanego - po uruchomieniu kredytu w okresach miesięcznych do ostatniego dnia każdego miesiąca, począwszy od stycznia 2014r. 6. Odsetki naliczane będą od faktycznie wykorzystanego kredytu. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą od salda kredytu. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, zaś rok 365 dni. 7. Niedopuszczalna jest kapitalizacja odsetek. 8. Kwota wykorzystanego kredytu jest oprocentowana w stosunku rocznym, według stawki WIBOR 3M powiększonej o marżę banku. O zmianie wysokości oprocentowania kredytu i dacie wprowadzenia tej zmiany Bank powiadamia Kredytobiorcę pisemnie. Zmiana wysokości oprocentowania kredytu nie wymaga wypowiedzenia przez Bank umowy kredytu w tej części. 9. Koszty kredytu stanowią odsetki za okres kredytowania oraz jednorazowa prowizja od udzielonego kredytu, bez dodatkowych opłat. Odsetki płatne zgodnie z pkt 6 i 7, zaś prowizja jednorazowo po zawarciu umowy. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu, przy jednoczesnym braku dodatkowych opłat od kwoty niewykorzystanego kredytu. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. 12. Zamawiający przewiduje możliwość przesunięcia terminu spłaty rat kredytu ( prolongowanie ) w wyniku trudności finansowych. 13. Prawne zabezpieczenie spłaty kredytu wraz z odsetkami stanowi weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 14. Rozliczenie wykorzystanych środków nastąpi w I kwartale 2014r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://miasto.zawidow.sisco.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach