Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.600.000,00 zł na realizację zadania inwestycyjnego

Gmina Miejska Duszniki Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-340 Duszniki-Zdrój, ul. Rynek 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 869 76 60 , fax. 74 866 90 25
  • Data zamieszczenia: 2016-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Duszniki Zdrój
    ul. Rynek 6 6
    57-340 Duszniki-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 74 869 76 60, fax. 74 866 90 25
    REGON: 89071790600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.duszniki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.600.000,00 zł na realizację zadania inwestycyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.600.000,00 zł (słownie: trzy miliony sześćset tysięcy złoty ) przeznaczonego na realizacę zadania inwestycyjnego Modernizacja infrastruktury sportowej, zimowej i letniej na Jamrozowej Polanie w Dusznikach - Zdroju. 2. Kredyt zostanie wypłacony w dwóch transzszach w następujących terminach: - 20 września 2016 r. - 1 600 000,00 zł. - 20 października 2016 r. - 2 000 000,00 zł. 3. Spłata kredytu nastąpi począwszy od 01 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2023 roku włącznie, w następujący sposób: 1) W roku 2017-2020 spłacony zostanie po 240.000,00 zł rocznie w następujący sposób: a) 12 równych rata wynosząca 20.000,00 zł płatne 20 dnia każdego miesiąca, 2) W latach 2021 spłacony zostanie 500.000,00 zł rocznie w następujący sposób: a) pierwsza rata wynosząca 41.663,00 zł płatna 20 dnia każdego miesiąca, b) 11 równych rat wynoszących 41.667,00 zł płatnych 20 dnia każdego miesiąca. 3) W roku 2022 spłacony zostanie 1.200.000,00 zł w następujący sposób: a) 12 równych ratach wynoszących 100.000,00 zł płatnych 20 dnia każdego miesiąca. 4) W roku 2023 spłacony zostanie 940.000,00 zł w następujący sposób: a) Pierwsza rata wynosząca 78.700,00 zł płatnych 20 dnia każdego miesiąca, b) 11 równych rat wynoszących 78.300,00 zł płatnych 20 dnia każdego miesiąca, 4. Odsetki od wykorzystanego kredytu w okresach miesięcznych, na ostatni roboczy dzień miesiąca począwszy od 31.10.2016 r. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości przesunięcia spłaty pierwszej raty kredytu. 6. Łączna kwota spłaty kredytu zostanie zachowana w danym roku. 7. Kod wspólnego słownika zamówień publicznych CPV: 66113000-5. 8. Na wniosek Zamawiającego, w uzasadnionym przypadku, spowodowanym nagłą zmianą sytuacji finansowej Zamawiającego, możliwe będzie sporządzenie aneksu w celu przedłużenia spłaty kredytu. 9. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek, przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą kwotę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. 10. W okresie kredytowania, odsetki będą naliczane w oparciu o rzeczywistą liczbę dni występującą w danym roku (365/366 dni). 11. Formę zabezpieczenia kredytu stanowi weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową na sumę odpowiadającą kwocie zadłużenia z tytułu wykorzystanego kredytu wraz z odsetkami oraz innymi kosztami Wykonawcy. 12. Zamawiający zobowiązuje się do podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji roszczeń Wykonawcy wynikających z umowy. 13. Zakłada się złożenie kontrasygnaty Skarbnika Gminy na dokumentach kredytowych (umowa kredytowa, weksel in blanco, oświadczenie o poddaniu się egzekucji, deklaracji wystawcy weksla in blanco). 14. Zamawiający udostępni przed podpisaniem umowy kredytowej zaświadczenia o braku zaległości wobec US i ZUS. 15. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty projektu umowy oraz harmonogramu spłaty kredytu i odsetek. 16. W sytuacji, gdy kredyt spłacony będzie wcześniej - odsetki będą liczone do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy. 17. Zamawiający nie przewiduje oprócz oprocentowania i kwoty prowizji od udzielonego kredytu, uiszczania dodatkowych opłat manipulacyjnych z tytułu przyznania kredytu, oraz jakichkolwiek opłat za prowadzenie rachunku bankowego. 18. Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna. 19. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą będą dokonywane w złotych polskich (PLN). 20. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 93 ustawy Pzp. 21. Zamawiający korzysta z leasingu operacyjnego. 22. Zamawiający nie korzysta z emisji papierów wartościowych oraz papierów dłużnych. 23. Zamawiający nie występuje jako strona w partnerstwie publiczno-prywatnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas uruchomienia kredytu od dnia przekazania dyspozycji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.duszniki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach