Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Ząbkowice Śląskie kredytu długoterminowego w kwocie 1 723 500 zł

Gmina Ząbkowice Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 151 881 do 885 wew. 123 , fax. 74 8155445
  • Data zamieszczenia: 2015-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ząbkowice Śląskie
    ul. 1 Maja 15 15
    57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 74 151 881 do 885 wew. 123, fax. 74 8155445
    REGON: 00052611000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabkowiceslaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Ząbkowice Śląskie kredytu długoterminowego w kwocie 1 723 500 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa nadana zamówieniu: Udzielenie Gminie Ząbkowice Śląskie kredytu długoterminowego w kwocie 1 723 500 zł Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Spłata kredytu wraz z odsetkami następować będzie kwartalnie, w terminie nie pokrywającym się z kwartałami kalendarzowymi, płatnymi w ostatnim dniu miesiąca począwszy od 31.01.2016 roku do 30 kwietnia 2025 roku. 2. Datę wymagalności poszczególnych rat kapitałowych i odsetkowych stanowić będzie ostatni dzień miesiąca, którego dana rata dotyczy. 3. W przypadku, gdy termin spłaty rat kapitałowych i odsetek upływać będzie w dniu ustawowo wolnym od pracy, albo nie będącym dniem roboczym, to wtedy przyjmuje się pierwszy dzień roboczy po terminie spłaty. 4. Wysokość poszczególnych rat odsetkowych zostanie wyliczona na podstawie rzeczywistej liczby dni w danym roku kredytowania (tj. 365 lub 366). 5. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki będą naliczane za okres faktycznego wykorzystania kredytu i nie pobrane zostaną żadne opłaty i prowizje z tego tytułu. 6. Zamawiający zastrzega, że jedynym kosztem udzielenia kredytu stanowić będą odsetki. 7. Nie przewiduje się prowizji i innych opłat. 8. Nie uwzględnia się też opłat i prowizji od niewykorzystanej kwoty kredytu oraz za wcześniejszą spłatę kredytu lub jej części. 9. Odsetki naliczane będą wg następującego wzoru: WIBOR 3 M + stała marża proponowana przez bank, niezmienna w całym okresie kredytowania. Do wyliczenia wysokości danej raty odsetkowej należy przyjmować średnią stawkę WIBOR 3 M z dziesięciu dni roboczych z 1 miesiąca, tj. z miesiąca, w którym przypada termin spłaty rat kapitałowych i odsetkowych. Dla dni roboczych, w których nie będzie notowana stawka WIBOR 3M, przyjmuje się stawkę obowiązującą w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym dni wolne. 10. Uruchomienie transz kredytu następować będzie w okresie od dnia podpisania umowy do 30 grudnia 2015 roku, w terminach zgodnie ze złożoną ofertą wybranego Wykonawcy i zgodnie z dyspozycją Zamawiającego. 11. Sposób zabezpieczenia kredytu: weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową. 12. Skarbnik Gminy dokona kontrasygnaty weksla In blanco stanowiącego zabezpieczenie kredytu. Wspólny słownik zamówień CPV: 66113000-5 usługi udzielania kredytu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin uruchomienia transzy od dnia złożenia przez Zamawiającego pisemnej dyspozycji wypłaty-
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach