Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Olszanka kredytu długoterminowego w kwocie 2 227 431,09 zł (słownie: dwa miliony dwieście dwadzieścia siedem tysięcy czterysta trzydzieści jeden zł 09/100) na finansowanie planowanego deficytu budżetu w 2017 roku z przeznaczeniem na finansowanie gminnego zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja budynku Publicznego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Olszance”.

Gmina Olszanka ogłasza przetarg

  • Adres: 49332 Olszanka,
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 129 683
  • Data zamieszczenia: 2017-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olszanka
    49332 Olszanka, woj. opolskie
    tel. 774 129 683
    REGON: 54103200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olszanka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Olszanka kredytu długoterminowego w kwocie 2 227 431,09 zł (słownie: dwa miliony dwieście dwadzieścia siedem tysięcy czterysta trzydzieści jeden zł 09/100) na finansowanie planowanego deficytu budżetu w 2017 roku z przeznaczeniem na finansowanie gminnego zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja budynku Publicznego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Olszance”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie Gminie Olszanka kredytu długoterminowego w kwocie 2 227 431,09 zł (słownie: dwa miliony dwieście dwadzieścia siedem tysięcy czterysta trzydzieści jeden zł 09/100) na finansowanie planowanego deficytu budżetu w 2017 roku z przeznaczeniem na finansowanie gminnego zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja budynku Publicznego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Olszance”. a) Rodzaj kredytu: długoterminowy; b) Waluta kredytu: PLN; c) Kwota kredytu: 2 227 431,09 zł; d) Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do 30.11.2030 r.; e) Okres karencji w spłacie kredytu: do końca 2020 roku; f) Okres karencji w spłacie odsetek: brak; g) Oprocentowanie kredytu: zmienna stopa procentowa ustalana na podstawie stawki bazowej WIBOR 1M i niezmiennej w całym okresie kredytowania marży wykonawcy/ banku; h) Do celów obliczenia oprocentowania przyjmuje się, że rok liczy 365 dni a miesiąc rzeczywistą liczbę dni. i) Termin uruchomienia kredytu: w jednej transzy, na pisemny wniosek Zamawiającego. Wniosek zostanie złożony wykonawcy za pośrednictwem faksu lub pocztą elektroniczną na adres e-mail wskazany w umowie. j) Uruchomienie kredytu nastąpi w terminie określonym w złożonej ofercie. Poprzez uruchomienie kredytu rozumie się wpływ środków finansowych na rachunek bankowy Zamawiającego. k) Planowany termin uruchomienia kredytu, określony wyłącznie do wyliczenia ceny ofertowej zamówienia - 15.12.2017 r. l) Uruchomienie kredytu: przelew na konto bankowe nr 35 8870 0005 1004 0110 1576 0202; m) Termin spłaty kredytu (kapitału): 2x w roku w terminie do 30 września i 30 listopada każdego roku; n) Prognozowany harmonogram spłat kredytu określa SIWZ.o) Termin spłaty odsetek: miesięcznie w terminie do ostatniego dnia każdego miesiąca – odsetki naliczane od kwoty rzeczywistego zadłużenia. Ostatnia rata odsetek jest płatna w terminie spłaty ostatniej raty kredytu. p) Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową q) Brak prowizji przygotowawczej (obejmującej koszt rozpatrzenia wniosku); r) Zamawiający zastrzega sobie możliwość uruchomienia mniejszej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat (brak opłat i prowizji); s) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat (brak opłat i prowizji). W takim przypadku odsetki będą liczone do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy. t) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania innych dodatkowych opłat związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Wszystkie opłaty manipulacyjne i inne towarzyszące operacjom i czynnościom związanym z realizacją umowy zostaną uwzględnione w niezmiennej stawce procentowej marży.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na wykonanie przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej jeżeli wykaże, że: - posiada zezwolenie na wykonywanie działalności w zakresie określonym w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe ( Dz. U. z 2017 r. poz. 1876), tj. aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej udzielone przez Komisję Nadzoru Finansowego na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, o których mowa w art. 5 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U z 2017 r. poz. 1876), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe. - jest wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego (jeżeli przepisy wymagają wpisu do Rejestru) lub innego rejestru zawodowego lub handlowego, prowadzonego w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: pełnomocnictwo (o ile dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach