Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Izbicko kredytu długoterminowego w wysokości 1.190.000 zł na sfinansowanie zadań inwestycyjnych zaplanowanych do realizacji w 2017r.

Gmina Izbicko ogłasza przetarg

  • Adres: 47180 Izbicko, ul. Powstańców Śląskich
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 461 72 21 , fax. 0-77 463 12 54
  • Data zamieszczenia: 2017-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Izbicko
    ul. Powstańców Śląskich 12
    47180 Izbicko, woj. opolskie
    tel. 0-77 461 72 21, fax. 0-77 463 12 54
    REGON: 53296100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.izbicko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Izbicko kredytu długoterminowego w wysokości 1.190.000 zł na sfinansowanie zadań inwestycyjnych zaplanowanych do realizacji w 2017r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Izbicko kredytu długoterminowego w wysokości 1.190.000 zł ( słownie: jeden milion sto dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) na sfinansowanie zadań inwestycyjnych zaplanowanych do realizacji w 2017r. m.in.: 1) Przebudowa drogi gminnej nr 105107 O Borycz-Krzyżowa Dolina – kwota 700.000 zł. Wydatki te finansowane są ze środków pochodzących ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej. 2) Termomodernizacja budynku gimnazjum i PSP w Izbicku – kwota 15.000 zł. Wydatki te finansowane są ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej. 3) Udziały w spółce międzygminnej WIK Opole – kwota 450.000 zł. Wydatki te finansowane są ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej. 4) Zzagospodarowanie terenu gminnego w oparciu o gatunki rodzime wraz z rewitalizacją alei lipowej – kwota 25.000 zł Wydatki te finansowane są ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej. Kredyt o którym mowa wyżej spłacony będzie w latach 2019,2021-2025 w ratach kwartalnych, odsetki natomiast miesięcznie od 2017 do 2025 roku. Źródłem spłaty kredytu wraz z należnym odsetkami będą dochody własne Gminy Izbicko zabezpieczone z podatku rolnego i podatku od nieruchomości. Zabezpieczeniem wykonania warunków umowy kredytu ze strony Gminy będzie weksel własny „in blanco” z deklaracją wekslową. 1) Spłaty kredytu; 20.03.2019r. – 10. 000,00 20.03.2021r. – 12.500,00 20.06.2021r. – 12.500,00 20.09.2021r. – 12.500,00 20.12.2021r. – 12.500,00 20.03.2022r. – 12.500,00 20.06.2022r. – 12.500,00 20.09.2022r. – 12.500,00 20.12.2022r. – 12.500,00 20.03.2023r. – 75.000,00 20.06.2023r. – 75.000,00 20.09.2023r. – 75.000,00 20.12.2023r. – 75.000,00 20.03.2024r. – 97.500,00 20.06.2024r. – 97.500,00 20.09.2024r. – 97.500,00 20.12.2024r. – 97.500,00 20.03.2025r. – 97.500,00 20.06.2025r. – 97.500,00 20.09.2025r. – 97.500,00 20.12.2025r. – 97.500,00 2) Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do 20.12.2025r. 3) Okres karencji w spłacie kredytu obejmuje okres od dnia podpisania umowy do 20.03.2019r. 4) Odsetki od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych i płatne do 10 następnego miesiąca począwszy od grudnia 2017r. 5) Oprocentowanie kredytu według stopy WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca + stała marża banku ( marża banku może być również ujemna) w okresie obowiązywania umowy. 6) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat z tytułu udzielania kredytu oraz za ewentualne sporządzenie aneksów. 7) Jako zabezpieczenie kredytu ustala się weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową. 8) Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 9) W przypadku spłaty części kapitału lub całości odsetki będą naliczane od faktycznego zadłużenia. 10) Poza kwotami określonymi w ofercie Bank nie pobiera żadnych innych opłat. 11) W przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu spłaty kredytu o czas oznaczony. Powyższa zmiana wymaga formy pisemnej i może być dokonana jedynie przed upływem okresu kredytowania określonego w umowie. Z tytułu przedłużenia terminu spłaty kredytu oprocentowanie będzie naliczone na zasadach zaproponowanych w ofercie. Z tytułu przesunięcia terminu spłaty wykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat i prowizji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie przewidziano wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień (koncesje, zezwolenia, licencje lub wpis do jedynego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca posiadają siedzibę, członkostwo w określonej organizacji od którego uzależnione jest prawo do świadczenia usługi objętej przedmiotem zamówienia w kraju pochodzenia wykonawcy lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę) -szczegółowy opis dla Wykonawców. opis warunków udziału w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej - Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe, a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy załączonego do oferty – załącznik nr 2 do SIWZ, oraz dostarczonej na wezwanie Zamawiającego kopii potwierdzonej „za zgodność z oryginałem” zezwolenia uprawniającego do prowadzenia czynności bankowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: pełnomocnictwo- jeśli dotyczy zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeśli dotyczy formularz ofertowy OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIE PODLEGANIU WYKLUCZENIU OŚWIADCZENIE O PRZYNALEŻNOŚCI LUB BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach