Gmina Miasta Rypin ogłasza przetarg
- Adres: 87500 Rypin, ul. Warszawska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 54 280 96 19 , fax. 54 280 96 54
- Data zamieszczenia: 2018-05-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Rypin
ul. Warszawska 40
87500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 54 280 96 19, fax. 54 280 96 54
REGON: 91086671000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY MIASTA RYPIN WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Miasta Rypin wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie następujące części: Część I: ubezpieczenie majątku, odpowiedzialności cywilnej i osób Gminy Miasta Rypin wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury. Zakres zamówienia obejmuje: 1) ubezpieczenie mienia systemem od wszystkich ryzyk, w tym: • od kradzieży z włamaniem i rabunku, • przedmiotów szklanych od stłuczenia, 2) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, 3) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego. Część II: ubezpieczenie pojazdów mechanicznych posiadanych przez jednostki organizacyjne i instytucje kultury Gminy Miasta Rypin. Zakres zamówienia obejmuje: 1) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, 2) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty AUTO CASCO, 3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, 4) ubezpieczenie Assistance, 5) ubezpieczenie Zielona Karta. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie przez Wykonawcę zezwolenia lub innego równoważnego uprawnienia, od którego uzależnione jest prawo świadczenia usług ubezpieczeniowych objętych przedmiotem zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa; Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 poz. 570), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Aleksandrów Łódzki i jednostek organizacyjnych
Dodano: 2024-04-25 - Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Kurów, jej jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury
Dodano: 2024-04-25 - Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miasta Malborka i jego jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury
Dodano: 2024-04-25 - Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Żnińskiego i szkół niepublicznych z terenu Powiatu Żnińskiego.
Dodano: 2024-04-15 - Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej oraz floty pojazdów Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o.o. we Wronkach
Dodano: 2024-04-10 - Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Żychlin
Dodano: 2024-04-10 - „UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY ZALESIE ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH I INSTYTUCJI KULTURY”
Dodano: 2024-04-08 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej MPGK sp. z o.o. w Mogilnie
Dodano: 2024-04-08 - Usługa kompleksowego ubezpieczenia Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Żninie
Dodano: 2024-04-05 - UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY SOLEC KUJAWSKI
Dodano: 2024-04-02