Przetargi.pl
Tworzenie sieci mieszkań chronionych- etap II

GMINA PNIEWY ogłasza przetarg

  • Adres: 62-045 Pniewy, ul. Dworcowa 37
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA PNIEWY
    ul. Dworcowa 37
    62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie
    REGON: 631258247
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pniewy.wlkp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Tworzenie sieci mieszkań chronionych- etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Tworzenie sieci mieszkań chronionych- etap II. W ramach realizacji zadania zostaną wyremontowane dwa mieszkania. 1) Lokal mieszkalny nr 1 „Tworzenie sieci mieszkań chronionych – Pniewy, ul. Dworcowa 41/3.”Planowany remont obejmuje prace budowlane mające na celu przystosowanie lokalu mieszkalnego na potrzeby osób z niepełnosprawnością. W ramach zadania, zgodnie z dokumentacją zadania, należy wykonać następujące działania:a) rozebranie istniejących ścianek działowych, okładzin ściennych i podłogowych; rozebranie drewnianych podłóg,b) demontaż baterii wannowej, zlewozmywakowej, zlewu kuchennego, sedesu, stalowego grzejnika gazowego;c) rozbiórka pieca kaflowego;d) powiększenie otworu drzwiowego – wejście do mieszkania wraz z wymianą drzwi wewnątrzklatkowych;e) wykonanie ścianki działowej wydzielającej łazienkę;f) wykonanie remontu łazienki – wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnych, wymiana drzwi, wykonanie odpływu liniowego, montaż armatury łazienkowej, montaż pochwytów dla osób niepełnosprawnych wraz z siedziskiem; okładziny ścienne i podłogowe;g) wykonanie warstw podłogowych wraz z położeniem wykładzin PCV;h) odgrzybienie ścian wraz z wykonaniem iniekcji;i) wymiana instalacji elektrycznej; wraz z montażem elektrycznych paneli grzewczych;j) szpachlowanie, malowanie;k) położenie wykładziny PCV obiektowej w pokoju i pokoju z aneksem kuchennym;l) wykonanie wentylacji;m) wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych.2) Lokal mieszkalny nr 2 – „Tworzenie sieci mieszkań chronionych – Pniewy, ul. Wolności 14/3”:a) rozebranie istniejących ścianek działowych, okładzin ściennych i podłogowych, warstw podłogowych,b) demontaż baterii zlewozmywakowej, zlewu kuchennego, sedesu;c) zmiana układu funkcjonalnego lokalu;d) wykonanie dostępnej łazienki – wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnych, wymiana drzwi, wykonanie odpływu liniowego, montaż armatury łazienkowej, montaż pochwytów dla osób niepełnosprawnych wraz z siedziskiem; okładziny ścienne i podłogowe;e) wymiana stolarki drzwiowej;f) powiększenie otworu drzwiowego – wejście do mieszkania wraz z wymianą drzwi wewnątrzklatkowych;g) wymiana instalacji elektrycznej;h) szpachlowanie, malowanie;i) położenie wykładziny PCV obiektowej w pokoju z aneksem kuchennym;j) wykonanie wentylacji;k) wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych.Szczegółowy zakres robót został wskazany w dokumentacji i przedmiarach robót. W przypadku rozbieżności w obmiarach decydujące są zapisy dokumentacji/ szkiców.Zakres obejmuje również: 1) wycenę każdego z lokali mieszkalnych osobno,2) wykonania dokumentacji odbiorowej zgodnie z § 7 ust. 9 pkt 3 umowy.Przed złożeniem oferty potencjalny Wykonawca powinien dokonać wizji w terenie w celu zapoznania się z okolicznościami mającymi wpływ na ofertę. Obiekty objęte postępowaniem są ogólnodostępne.Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna – załącznik nr 5 do SWZ.Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie opisane w dokumentacji. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (projekt budowlano- wykonawczy, przedmiar robót) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego i jakiekolwiek wymaganie zawarte w jednym z tych dokumentów jest tak samo wiążące, jak gdyby występowało ono we wszystkich dokumentach.W niniejszym postępowaniu pod pojęciem OBIEKT należy rozumieć całość prac przewidzianych do wykonania w przedmiotowym postępowaniu.Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - wykonawca obowiązany jest zaoferować produkty które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.W przypadku zastosowania równoważnych zamiennych, materiałów lub urządzeń ich zestawienie wraz z parametrami technicznymi należy dołączyć do oferty.1. Wymagania ogólne:1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca użył do realizacji zamówienia wyłącznie wyroby pełnowartościowe, posiadające wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą.3) Wykonawca zabezpiecza teren budowy mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć urządzenia, sprzęt i materiały.4) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót.5) Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonania prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych.6) Na czas realizacji zamówienia Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości minimum dwukrotności ceny ofertowej brutto Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu posiadaną polisę wraz z treścią warunków ubezpieczenia oraz dowodem opłaty należnej składki.7) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe na terenie wykonywanych prac i/lub w związku z tymi pracami, w ty m m.in. za uszkodzenie/zniszczenie .W przypadku powstania jakichkolwiek uszkodzeń z winy Wykonawcy, jest on zobowiązany do poinformowania Zamawiającego i naprawienia szkody na własny koszt i na własną odpowiedzialność przed terminem odbioru końcowego jeżeli jest to wykonalne w tym terminie. 8) Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu prowadzonych prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211341-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych):2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 p.z.p.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Duszniki O/ Pniewy Nr 04 9072 0002 0500 1007 2000 0014z dopiskiem „Wadium – Tworzenie sieci mieszkań chronionych- etap II”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego.5. Wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca przekazuje zamawiającemu wraz z ofertą. Oryginał gwarancji lub poręczenia, w formie elektronicznej tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu).6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Pniewy, ul. Dworcowa 37, 62-045 Pniewy.7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);7. Zamawiający zwróci albo zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 98 Pzp.8. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum w imieniu całego konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane porównywalne z przedmiotem zamówienia tj. polegające na budowie, przebudowie lub remoncie lokalu mieszkalnego w zakresie branży ogólnobudowlanej, sanitarnej (instalacja wodno-kanalizacyjna, grzewcza, gazu) i elektrycznej o 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) brutto każda oraz potwierdzi, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone,Przez jedną robotę budowlaną rozumie się wykonanie robót budowlanych w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach