Przetargi.pl
"Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego ośrodka zdrowia na budynek wielorodzinny w Opatowie"

Gmina Łęka Opatowska ogłasza przetarg

  • Adres: 63645 Łęka Opatowska, ul. Akacjowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 7814520, 7814536 , fax. 0-62 7814521
  • Data zamieszczenia: 2018-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łęka Opatowska
    ul. Akacjowa 4
    63645 Łęka Opatowska, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 7814520, 7814536, fax. 0-62 7814521
    REGON: 54117300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leka-opatowska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego ośrodka zdrowia na budynek wielorodzinny w Opatowie"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem zadania pn. „Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego ośrodka zdrowia na budynek wielorodzinny w Opatowie”, w wyniku którego zostaną utworzone trzy lokale mieszkalne na parterze budynku. Obiekt podlegający przebudowie znajduje się w Opatowie, przy ul. Poznańskiej, działka nr ewidencyjny 527. Podstawowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) prace przygotowawcze i rozbiórkowe, 2) roboty murowe, 3) wykonanie schodów żelbetowych, 4) wykonanie posadzek- wylewki, izolacji, warstw wykończeniowych, 5) prace tynkarskie, 6) wykonanie okładzin wewnętrznych (płytki, panele podłogowe), 7) prace malarskie, 8) montaż stolarki okiennej i drzwiowej, parapetów, 9) ocieplenie ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej, 10) uzupełnienie pokrycia dachowego z dachówki karpiówki, 11) instalacje elektryczne z osprzętem (z podziałem na 3 mieszkania oraz część administracyjną i pomieszczeń nie objętych robotami), instalacje odgromowe, 12) przebudowę wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, wewnętrznej instalacji wody zimnej i ciepłej, 13) wykonanie instalacji grzewczej za pośrednictwem elektrycznych grzejników konwekcyjnych, 14) montaż przyborów sanitarnych (umywalek, wanien, ustępów), montaż zlewozmywaków oraz cztero palnikowych płyt grzewczych w kuchniach – w każdym z 3 mieszkań, 15) budowę przykanalika kanalizacji sanitarnej z podłączeniem do istniejącej studzienki przyłączeniowej, 16) wykonanie przyłącza wodociągowego poprzez wpięcie w istniejący odcinek sieci wodociągowej zlokalizowany w pasie drogi powiatowej. 2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany również do: 1) zapewnienia na czas trwania robót kierownika budowy z stosownymi uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej odpowiedzialnego za wykonywane roboty zgodnie z postanowieniami Ustawy prawo budowlane, 2) zagospodarowania placu budowy oraz zabezpieczenia i zapewnienia swobodnego dojścia i dojazdu do przylegającego do przebudowywanego obiektu budynku ośrodka zdrowia zlokalizowanego na tej samej działce (wejście do czynnego ośrodka zdrowia znajduje się od strony podwórza), 3) oznakowania terenu budowy i umieszczenia tablicy informacyjnej, 4) uzyskania decyzji na zajecie pasa drogowego zgodnie z Decyzją PZD.446.96.2017.BD z dnia 03.10.2017r. (przy czym koszty z tytułu zajęcia pasa drogowego i organizacji ruchu na czas prowadzenia robót leżą po stronie Wykonawcy), 5) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej budowy, w tym wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (3 egzemplarze), 6) wykonania wszelkich niezbędnych prób, badań, sprawdzeń i odbiorów niezbędnych do przekazania obiektu do użytkowania, 7) wywozu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 21 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1289 ze zm.) odpadów budowlanych powstałych w trakcie robót, 8) wykonania wszelkich napraw urządzeń nad i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót oraz ewentualnych przekładek w przypadku kolizji z istniejącym uzbrojeniem, 9) odtworzenia dróg i chodników, 10) uporządkowania terenu po wykonaniu zamówienia, 11) usuwania wad i usterek w ramach udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi. 3. Ogólne parametry budynku: 1) Powierzchnia zabudowy: 153,08 m2, 2) Wysokość budynku: 7,26m 3) Wymiary zewnętrzne: 15,86m x 9,62m 4) Kubatura: 643,50 m3, 5) Powierzchnia użytkowa w zakresie opracowania: 111,30 m2. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ w skład którego wchodzi : 1) Projekt budowlany (architektura, branża elektryczna, branża sanitarna) 2) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (dalej SST/STWiOR), 3) Przedmiary robót. UWAGA! Dołączony do SIWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z projektu budowlanego, STWiOR i zapisów SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211341-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: n/d
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty – załącznik nr 2 do SIWZ, 2) zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 3) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.lekaopatowska.bip.net.pl (zakładka Przetargi) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach