Przetargi.pl
Termomodernizację z przebudową wewnętrznej instalacji c. o. w budynku Szkoły Podstawowej w Samoklęskach

Urząd Gminy w Kamionce ogłasza przetarg

  • Adres: 21132 Kamionka, ul. Lubartowska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 527 039 , fax. 818 527 058
  • Data zamieszczenia: 2018-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Kamionce
    ul. Lubartowska 1
    21132 Kamionka, woj. lubelskie
    tel. 818 527 039, fax. 818 527 058
    REGON: 53792900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ugkamionka.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizację z przebudową wewnętrznej instalacji c. o. w budynku Szkoły Podstawowej w Samoklęskach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja z przebudową wewnętrznej instalacji c. o. w budynku Szkoły Podstawowej w Samoklęskach, realizowana w ramach projektu „Termomodernizację Szkoły Podstawowej w Samoklęskach”. 2.2. Zakres robót obejmuje: a) roboty budowlane:  ocieplenie wszystkich ścian zewnętrznych styropianem metodą bezspoinową;  ocieplenie cokołu styropianem, metodą bezspoinową;  ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic i ścian fundamentowych styropianem wodoodpornym;  ocieplenie stropodachu wentylowanego segmentu szkoły i zaplecza sali gimnastycznej wełną mineralną granulowaną metodą wdmuchiwania (blow-in) z utworzeniem otwór w technologicznych w stropodachu oraz ich uzupełnieniu;  ocieplenie stropodachu sali gimnastycznej i łącznika płytami PIR z wykonaniem nowego pokrycia z papy w systemie NRO,  ocieplenie stropodachu składu węgla wełną mineralną z wykonaniem nowego pokrycia z papy w systemie NRO,  wymiana orynnowania, rur spustowych, obróbek dachowych z blachy, gzymsu, parapetów z blachy ocynkowanej, powlekanej, pasów rynnowych, attyk;  montaż kratek wentylacyjnych z blachy stalowej ocynkowanej na elewacjach;  wymianę stolarki okiennej drewnianej na wykonaną z profili PCV (piwnica);  wymianę drzwi zewnętrznych drewnianych;  wymiana drzwi i klapy stalowych w składzie węgla na stalowe ocieplane;  skucie daszku nad wejściem do kuchni i montaż nowego daszku systemowego wg rysunku projektu;  ścięcie krawędzi dachu nad wejściem głównym – odsunięcie pasa rynnowego od lica ściany po dociepleniu;  odsunięcie pokrycia dachów nad wejściami do sali gimnastycznej od lica ściany po dociepleniu;  odtworzenie chodników i opaski z płyt chodnikowych przy ścianie budynku;  demontaż i ponowny montaż wyposażenia i elementów na elewacji; b) instalacja c.o.:  demontaż kotłów węglowych i istniejącego wyposażenia kotłowni,  dostawa i montaż kotła wodnego na pellet o mocy 200kW z podajnikiem automatycznym i regulatorem współpracującym z Internetem. Zestaw spełniający wymagania normy ECO DESIGN lub równoważnej. System zasilania instalacji centralnego ogrzewania z automatyczną regulacją temperatury - niezależnie w segmencie szkoły i sali gimnastycznej. Regulacja temperatury odbywać się będzie przez montaż czujnik w temperatury w pomieszczeniach i automatycznej regulacji temperatury czynnika grzejnego za pośrednictwem zaworów mieszających. System z możliwością ustalania harmonogramu ogrzewania w poszczególnych segmentach i możliwością definiowania osłabienia ogrzewania do temperatury dyżurnej w okresach nieużytkowania poszczególnych segmentów. System wyposażony w rejestrację i wizualizację zużycia energii. System całościowo zarządzany przez jednostkę sterującą kotła;  demontaż instalacji c.o. w segmencie szkoły wraz z grzejnikami żeliwnymi;  montaż nowej instalacji c.o. systemu zamkniętego w segmencie szkoły wraz z grzejnikami płytowymi z zaworami termostatycznymi;  płukanie i podłączenie instalacji c.o. w segmencie sali gimnastycznej;  montaż systemu opomiarowania zużycia i wytwarzania energii cieplnej – montaż licznik w ciepła na przewodach doprowadzających czynnik grzewczy do segmentów szkoły i sali gimnastycznej oraz przy kotle. c) instalacja odgromowa:  demontaż istniejących przewodów na dachu i zwodów pionowych na powierzchniach ścian i dachów podlegających dociepleniu,  montaż nowej instalacji odgromowej na dachu sali gimnastycznej i łącznika, elewacjach oraz połączenie nowej instalacji z istniejącym otokiem uziemiającym;  wykonanie nowych uziomów szpilkowych;  demontaż instalacji elektrycznej zasilającej istniejący kocioł;  montaż tablicy i instalacji zasilającej nowy kocioł. Dane powierzchniowe budynku:  powierzchnia zabudowy: 1305 m2,  powierzchnia użytkowa: 1260 m2,  kubatura: ca 9758 m3,  wysokość: 8,50m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy zł, 00/100), 6.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Lubartów oddział Kamionka, nr rachunku: 08 8707 1029 0300 0459 2003 0008 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: RI.271.6.2018 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 6.3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6.6. Dowód wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urzędu Gminy w Kamionce, ul. Lubartowska 1, 21-132 Kamionka, pokój nr 8 przed upływem terminu składania ofert. 6.7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 6.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 6.9. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6.14. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach