Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Wola Uhruska realizowana w ramach projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy” – roboty zewnętrzne, dostosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych, kotłownia gazowa wraz z wewnętrzną instalacją gazową

Gmina Wola Uhruska ogłasza przetarg

  • Adres: 22-230 Wola Uhruska, ul. Parkowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 915 003
  • Data zamieszczenia: 2020-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wola Uhruska
    ul. Parkowa 5
    22-230 Wola Uhruska, woj. lubelskie
    tel. 825 915 003
    REGON: 55097600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugwolauhruska.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Wola Uhruska realizowana w ramach projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy” – roboty zewnętrzne, dostosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych, kotłownia gazowa wraz z wewnętrzną instalacją gazową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Wola Uhruska realizowana w ramach projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy” – roboty zewnętrzne, dostosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych, kotłownia gazowa wraz z wewnętrzną instalacją gazową. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej: część 1 zamówienia – „Roboty zewnętrzne, dostosowania budynku dla osób niepełnosprawnych.”, której zakres obejmuje wykonanie następujących robót: 1) Rozebranie rynien, rur spustowych (wraz z deską czołową i obróbką blacharską). 2) Ocieplenie elewacji wraz z wyprawą tynkarska styropianem o grubości 13 cm i λmax=0,035 W/(m*K). 3) Montaż podokienników zewnętrznych. 4) Montaż rynien i rur spustowych (wraz z deską czołową i obróbką blacharską). 5) Docieplenie stropów wełną mineralną i styropianem wraz z wylewką betonową. 6) Podjazd dla osób niepełnosprawnych do wejścia głównego z kostki brukowej. 7) Podjazd dla osób niepełnosprawnych do biblioteki o konstrukcji stalowej. 8) Przebudowa węzła sanitarnego na parterze z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych. 9) Remont łazienek na I piętrze oraz w bibliotece (wymiana armatury, licowanie ścian glazurą, posadzki, wykonanie wentylacji wymuszonej). 10) Naprawa pokrycia dachowego obejmująca rozbiórkę uszkodzonych obróbek, remont koszy, ułożenie nowych gąsiorów, wymiana czapki kominowej i malowanie kominów. 11) Malowanie antykorozyjne dachu. 12) Remont zadaszenia nad wejściem do kotłowni (wymiana pokrycia, czyszczenie i malowanie konstrukcji stalowej). 13) Wykonanie opaski odwadniającej z kostki brukowej gr. 4 cm na podsypce piaskowo-cementowej. część 2 zamówienia – „Kotłownia gazowa wraz z wewnętrzną instalacją gazową”, której zakres obejmuje wykonanie następujących robót: 1) Demontaż istniejącego kotła wraz z armaturą. 2) Montaż kotła gazowego kondensacyjnego o mocy 55 kW wraz z oprzyrządowaniem i automatyką. 3) Montaż centrali wentylacyjnej nawiewno-wywiewna z odzyskiem ciepła do sali konferencyjnej Urzędu Gminy. 4) Wewnętrzna instalacja gazowa z rur stalowych wraz z układem detekcji gazu wraz z robotami towarzyszącymi (izolacja antykorozyjna przewodów, przejścia przez ściany, kratka nawiewna do kotłowni, wymiana drzwi kotłowni). Uwaga! Roboty wykonywane będą podczas pracy urzędu (brak możliwości przeniesienia). W związku z czym należy zwrócić szczególną uwagę na zapewnienie bezpieczeństwa interesantów i pracowników Urzędu Gminy (koszt zabezpieczenia wejść należy uwzględnić w pozycjach dotyczących robót elewacyjnych, a w szczególności w kosztach rusztowań). Roboty należy planować etapami (kondygnacje, skrzydła) z utrzymaniem ciągłości pracy Urzędu. Materiały rozbiórkowe, gruz, oprawy oświetleniowe, itp. do utylizacji przez Wykonawcę. Koszt wywiezienia i utylizacji winien być uwzględniony w kosztach demontażu lub rozbiórki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium: 1.1. w zakresie części 1 zamówienia w wysokości: 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące zł i 00/100), 1.2. w zakresie części 2 zamówienia w wysokości: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące siedemset zł i 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Leśniowicach o. Wola Uhruska nr rachunku: 03 8195 0009 2005 0090 0736 0011 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: RRG.271.6,.2020 - Część nr ………” (należy wskazać nr części, na którą składana jest oferta Wykonawcy). b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 14. UWAGA: W związku z utrudnieniami związanymi z otrzymaniem wadium w formie tradycyjnej ze względu na ograniczenia funkcjonowania banków i zakładów ubezpieczeń związane z ogłoszonym w Polsce stanem epidemiologicznym, zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby umocowanej do reprezentowania gwaranta. W przypadku wniesienia wadium w formie elektronicznej nie może zawierać informacji, iż „gwarancja wygasa w momencie zwrotu oryginału dokumentu. Wadium w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym wnosi się przed upływem terminu składania ofert na adres poczty elektronicznej: przetargi@wolauhruska.pl
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach