Przetargi.pl
TERMOMODERNIZACJA ZESPOŁU SZKÓŁ W RYNARZEWIE

Gmina Szubin ogłasza przetarg

  • Adres: 89200 Szubin, ul. Kcyńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 910 700 , fax. 52 384 80 71
  • Data zamieszczenia: 2017-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szubin
    ul. Kcyńska 12
    89200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 910 700, fax. 52 384 80 71
    REGON: 9235091000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    TERMOMODERNIZACJA ZESPOŁU SZKÓŁ W RYNARZEWIE
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja Zespołu Szkół w Rynarzewie, którego zakres obejmuje: 1) Częściową wymianę stolarki okiennej i drzwiowej – zewnętrznych głównych drzwi wejściowych do budynku, wraz z witrynami stalowo – szklanymi w częściach komunikacji; 2) Ocieplenie stropodachu budynku; 3) Ocieplenie ścian zewnętrznych (elewacji budynku); 4) Ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic budynku oraz ścian fundamentowych; 5) Roboty wykończeniowe – w zakresie wynikającym z przeprowadzonych prac termomodernizacyjnych, po wymianie instalacji c.o. i grzejników; 6) Wymianę obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, parapetów zewnętrznych; 7) Modernizację wewnętrznej instalacji c.o. (wraz z dostosowaniem i połączeniem z kotłownią) obejmującą całkowity demontaż instalacji c.o., wykonanie nowej instalacji – montaż grzejników płytowych, zaworów termoregulacyjnych przy grzejnikach i na instalacji; 8) Montaż systemów OZE, polegających na wymianie kotłów węglowych na kotły na biomasę oraz kolektorów słonecznych; 9) Zastosowanie automatyki pogodowej; 10) Wymianę źródeł światła na oprawy LED; 11) Montaż ogniw fotowoltaicznych; 12) Montaż instalacji elektrycznej w zakresie powiązań źródła fotowoltaicznego i zasilania odbiorników kotłowni; 13) uzyskanie wszelkich koniecznych zgód i zezwoleń władz lokalnych, przedsiębiorstw i właścicieli, wymagane do niezbędnego zdemontowania istniejących instalacji, zamontowania instalacji tymczasowych, usunięcia instalacji tymczasowych i ponownego zamontowania istniejących instalacji, każdorazowo na podstawie uzgodnień poczynionych z Inżynierem Kontraktu pełniącym nadzór nad realizacją Przedmiotu Umowy; 14) doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy, dróg, nieruchomości, urządzeń czy też innych obiektów, które Wykonawca naruszył w celu realizacji Przedmiotu Umowy; 15) wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej z inwentaryzacją geodezyjną w wersji papierowej i elektronicznej (w 3 egz.); 16) opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku oraz instrukcji bezpieczeństwa pożarowego kotłowni i instrukcji użytkowania zamontowanych urządzeń; 2.Szczegółowy opis przedmiotu został określony w załączonej przez Zamawiającego wielobranżowej dokumentacji projektowej opracowanej przez Przedsiębiorstwo Inżynieryjne KELVIN Sp. z o.o., obejmującej: dokumentacje projektową, w tym projekt budowlany z decyzją o pozwoleniu na budowę nr 583 z dnia 25.10.2016, znak WWA.6740.501.2016.P.P wydaną przez Starostę Nakielskiego, projektów wykonawczych z branży: architektura, instalacje elektryczne oraz instalacje c.o., specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót oraz audycie energetycznym budynku. Dane obiektu: a) Wysokość – 13,09m; b) Powierzchnia zabudowy – 504m2; c) Powierzchnia użytkowa 4888,50 m2; d) Ilość kondygnacji – 4 (kondygnacja naziemna – 3, kondygnacja podziemna – 1); e) Kubatura – 17 399,60m3. 3.Dodatkowe informacje dotyczące realizacji zamówienia i zakresu poszczególnych Etapów przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – Załącznik nr 8 do SIWZ. 4.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz o oddanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu w terminie. 5.Roboty budowlane związane z realizacją Zadania inwestycyjnego prowadzone będą w trakcie trwania roku szkolnego, na terenie czynnie działającej placówki oświatowej tj.: szkoły podstawowej wraz z gimnazjum i punktem przedszkolnym. Przy organizacji robót budowlanych i dostaw Wykonawca zobowiązany jest, w porozumieniu z Dyrekcją Zespołu Szkół w Rynarzewie, do podejmowania wszelkich działań, które zapewnią zachowanie bezpieczeństwa uczniów i pracowników ww. placówki oświatowej. 6.Zamawiający nie zastrzega obowiązku wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę. 7.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych tylko w zakresie określonym w dokumentacji projektowej, a w szczególności w sytuacji, gdy określono znak towarowy materiału, patent lub pochodzenie, nazwy producentów, firm, bądź konkretne produkty lub w jakikolwiek inny sposób określono konkretny towar/produkt. Oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zamieszczone w SIWZ, przy czym stwierdzenie czy oferta równoważna spełnia wymagania SIWZ należy do uprawnień Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp), wymogi techniczne towaru wskazanego oraz posiadający właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Ilekroć niniejsza SIWZ opisuje przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 45 8.Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone poniżej: 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia osób fizycznych na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę - wykonujących niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia związanych z: a) dociepleniem ścian zewnętrznych, stropodachu oraz ścian fundamentowych, b) wykonaniem prac elektrycznych, c) wykonaniem prac z instalacjami c.o. polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni ww. osoby na cały okres realizacji zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, ze zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 2) Na etapie składania oferty Wykonawca oświadcza w formularzu ofertowym, że zatrudni osoby fizyczne lub zobowiąże podwykonawcę do zatrudnienia osób fizycznych - wykonujących niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia polegające na wykonaniu pracy (pkt 1). Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza dostarczy Zamawiającemu oświadczenie o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę, przeznaczonych do realizacji zamówienia, ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi osobami w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia, które stanowić będą załączniki do umowy, 3) Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący przedmiot zamówienia będą w okresie realizacji zamówienia zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.) oraz otrzymywać wynagrodzenie za pracę równe lub przekraczające równowartość minimalnego wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz.U. z 2015 r., poz. 2008 ze zm.), 4) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5) Sposób dokumentowania spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu, o którym mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zmiany osób zatrudnionych na umowę o pracę, sposób kontroli i sankcji za niedopełnienie wymogu w trakcie realizacji zamówienia został określony we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ. 6) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w umowie z podwykonawcą zawarł postanowienia określone we wzorze umowy, dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez podwykonawcę osób wykonujących niezbędne czynności wskazane w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach