Przetargi.pl
ROZBUDOWA BUDYNKU „E” POWIATOWEGO CENTRUM ZDROWIA WE WŁOCŁAWKU POD POTRZEBY PRACOWNI TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO ORAZ SZYBU WINDOWEGO DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

Powiatowe Centrum Zdrowia – Samodzielny Publiczny Zespoł Przychodni Specjalistycznych we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Szpitalna 6A
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 416 53 97
  • Data zamieszczenia: 2024-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia – Samodzielny Publiczny Zespoł Przychodni Specjalistycznych we Włocławku
    ul. Szpitalna 6A
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 416 53 97
    REGON: 910332953
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA BUDYNKU „E” POWIATOWEGO CENTRUM ZDROWIA WE WŁOCŁAWKU POD POTRZEBY PRACOWNI TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO ORAZ SZYBU WINDOWEGO DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia pn. „ROZBUDOWA BUDYNKU „E” POWIATOWEGO CENTRUM ZDROWIA WE WŁOCŁAWKU POD POTRZEBY PRACOWNI TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO ORAZ SZYBU WINDOWEGO DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH” jest wykonanie robót budowlanych w następujących branżach: architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej i słaboprądowej.1.1. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu lub zakres robót budowlanychPrzedmiotem zamówienia jest ROZBUDOWA POMIESZCZEŃ POWIATOWEGO CENTRUM ZDROWIA (PCZ) O POMIESZCZENIA PRACOWNI TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO (TK) I REZONANSU MAGNETYCZNEGO (RM) ORAZ SZYBU WINDOWEGO DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem odpowiedniej windy osobowej we Włocławku przy K.St. Wyszyńskiego 21a na działce nr 21/8 obręb 0350 Włocławek.Zaprojektowana rozbudowa jest jednokondygnacyjna bez podpiwniczenia, funkcjonalnie będzie kontynuacja na tym samym poziomie istniejącego zespołu pracowni RTG.W dobudowywanej części zaplanowano umieszczenie pomieszczeń związanych z powstaniem w PCZ pracowni tomografii komputerowej i pomieszczeń pracowni rezonansu magnetycznego wraz z szeregiem pomieszczeń towarzyszących. W części dobudowanej znajdą swoje nowe miejsce dwie pracownie USG oraz pracownia densytometrii i opisownie. W miejscu pracowni densytometrii będą dwa nowe stanowiska rejestracji. W części wejściowej zaplanowana jest dobudowa szybu windy osobowej dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych w celu zapewnienia pełnej dostępności budynku. Istniejący podjazd dla wózków oraz schody zostaną przesunięte.Planowana inwestycja realizowana będzie pod potrzeby wskazanych przez Zamawiającego urządzeń RM i TK i na etapie realizacyjnym wymagane jest skoordynowanie robót instalacyjnych z wymaganiami dla wskazanych urządzeń.Pomieszczenia piętra przebudowane zostaną tylko w zakresie dobudowywanego szybu windy.1.2. Zakres robót i dostaw wyłączony z zakresu przedmiotu niniejszego zamówienia dotyczący RM:- Dostawa i montaż aparatu rezonansu magnetycznego wraz z wyposażeniem dodatkowym.UWAGA: Wykonawca robot budowlanych zabezpieczy otwór technologiczny do wprowadzenia w przyszłości do rozbudowanego budynku aparatu RM oraz dokona zabezpieczenia właściwych przestrzeni i otworów na całej trasie transportu.- Klatka Faraday’a z kompletnym wykończeniem:- wykonie sufitu podwieszonego w klatce Faraday’a,- wykonanie niemagnetyczną instalacje wentylacji wewnątrz klatki Faraday’a,- wykonanie Quench rury – awaryjny wyrzut helu – wewnątrz klatki Faraday’a,- wykonanie oświetlenie w technologii LED w klatce Faraday’a.- Drzwi wejściowe RF.- Okno ze szkła bezpiecznego.- Dostawa i montaż panelu gazów medycznych instalowany w klatce Faraday'a.- Dostawa szafki na cewki.- Testy klatki zgodnie z wytycznymi producenta ( zgodnie z normami IEEE STO 299-1991 iMIL-STO-285 lub równoważne) wraz z raportem.- Końcowy pomiar pola magnetycznego.- Klimatyzacja:- dostawa, montaż i uruchomienia agregatu wody lodowej do chłodzenia rezonansu magnetycznego oraz klimatyzacji pomieszczeń: technicznego, sterowni, klatki Faraday'a,- dostawa, montaż i uruchomienie klimakonwektorów:- Pomieszczenie techniczne: klimakonwektor stojący/wiszący,- Sterownia: kaseta sufitowa, - Klatka Faraday'a: klimakonwektor kanałowy.- Monitoring:- dostawca zainstaluje monitor poziomu tlenu w pracowni i wyprowadzi pomiar wraz z sygnalizacją do sterowni,- wykonanie instalacji video do obserwacji pacjenta - kamera w pomieszczeniu badań + monitor w sterowni,- dostawa i montaż zestawu audio - video przystosowanego do pracy w polu magnetycznym, przeznaczonego do zmniejszenia odczucia dyskomfortu przez pacjenta w trakcie badania,- dostawa i instalacja na serwerze Zamawiającego.Wykonawca robót budowlanych jest zobowiązany do zabezpieczenia odpowiednich możliwości montażowych oraz podłączenia mediów dla dokonania montażu i rozruchu powyższych instalacji.1.3. Zakres robót i dostaw wyłączony z zakresu przedmiotu niniejszego zamówienia dotyczący TK:- Dostawa i montaż aparatu TK wraz z wyposażeniem dodatkowym.UWAGA: Wykonawca robot budowlanych zabezpieczy trasę do wprowadzenia aparatu TK do rozbudowanego budynku oraz dokona zabezpieczenia właściwych przestrzeni i otworów na całej trasie transportu.- Drzwi wejściowe do pracowni TK.- Okno ze szkła Pb.- Wykonanie osłon radiologicznych wynikających z wymogów wybranego przez Inwestora aparatu TK , w tym wykończenie budowlane posadzki, ścian i sufitu w obrębie pracowni TK Wykonawca robót budowlanych jest zobowiązany do zabezpieczenia odpowiednich możliwości montażowych oraz podłączenia mediów dla dokonania montażu i rozruchu powyższych instalacji.1.4. Roboty budowlano–montażowe należy prowadzić w sposób nie utrudniający w możliwym zakresie użytkowania sąsiednich obiektów, przy zachowaniu przepisów bhp, przepisów sanitarnych i p/poż., dotrzymując obowiązujące normy natężenia hałasu.Budynek położony jest w strefie ochrony konserwatorskiej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Dokumentacja projektowa (Projekty: architektoniczno-budowlany, zagospodarowania terenu, techniczne, wykonawcze, technologiczne itp.), Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIOR) w wymaganych branżach, które stanowią załącznik nr 1 do SWZ. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.Dokumentacja projektowa została sporządzona zgodnie z przepisami w tym techniczno-budowlanymi oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, zapewniając między innymi niezbędne warunki do korzystania z obiektów użyteczności publicznej przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich. Efekty robót powinny być dostępne dla wszystkich osób, w tym również dostosowane do zidentyfikowanych potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Oznacza to, że muszą być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania, opartego m.in. na poniższych regułach: użyteczność dla osób o różnej sprawności, elastyczność w użytkowaniu, proste i intuicyjne użytkowanie, czytelna informacja, wygodne użytkowanie bez wysiłku, wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania z użyciem technicznych środków wsparcia osób z niepełnosprawnościami.Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.Jeżeli jest wymagane posiadanie przez dany element certyfikatów wydanych przez określoną jednostkę oceniającą zgodność, Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność.Jeżeli jest wymagane posiadanie przez dany element certyfikatów wydanych przez jednostki oceniające zgodność lub sprawozdań z badań przeprowadzonych przez te jednostki, Zamawiający akceptuje również dokumentację techniczną producenta.Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określają Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.Okres gwarancji i rękojmi jest kryterium oceny ofert.Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 5 lat, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 7 lat.2. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 pzp:Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ust. 1 pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465, t.j.) tj. pracowników fizycznych i wykonywania przez nich: robót rozbiórkowych, demontażowych, ziemnych, fundamentowych, murarskich, tynkarskich, malarskich, stolarskich, ciesielskich, dekarskich, blacharskich, instalacyjnych, montażowych i wykończeniowych.3. Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych wynikających RODO1), i w związku z tym, do złożenia oświadczenia o treści:„Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). * W przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia Wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach