Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa ogłasza przetarg
- Adres: 67400 Wschowa, Rynek
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 655 408 600 , fax. 655 401 340
- Data zamieszczenia: 2017-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa
Rynek 1
67400 Wschowa, woj. lubuskie
tel. 655 408 600, fax. 655 401 340
REGON: 52678800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wschowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Wschowa - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Wschowa. Teren na którym zlokalizowane są obiekty znajduje się na terenie zespołu urbanistycznego miasta Wschowa i podlega ochronie konserwatorskiej. Zadanie inwestycyjne podzielone zostało na trzy części: Część 1 Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 1 we Wschowie, ul. Kazimierza Wielkiego 10, Część 2 Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 we Wschowie, ul. Wolsztyńska 4, Część 3 Termomodernizacja Samorządowego Przedszkola nr 5 we Wschowie ul. Targowa 8. Zakres rzeczowy zadania obejmuje prace budowlano instalacyjne związane z termomodernizacją przedmiotowych obiektów wraz z opracowaniem projektów budowlanych zamiennych i wykonawczych na podstawie: 1) Programu Funkcjonalno-Użytkowego, 2) Projektów budowlanych będących w posiadaniu Zamawiającego, dla których zostały wydane pozwolenia na budowę, 3) Opisu Przedmiotu Zamówienia i SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: Dla Części 1- 20.000,00 zł (dwadzieścia tysięcy zł 00/100) Dla Części 2- 20.000,00 zł (dwadzieścia tysięcy zł 00/100) Dla Części 3- 13.000,00 zł (trzynaście tysięcy zł 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3a do SIWZ dla części 1,załącznik nr 3b do SIWZ dla części 2,załącznik nr 3c do SIWZ dla części 3; 2.Tabelę Elementów Ceny Ryczałtowej sporządzoną wg załącznika nr 4 do SIWZ i wypełnioną w części (częściach) dla których składana jest oferta; 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy – zgodnie z pkt 10.2. SIWZ, o ile wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego (Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określa załącznik nr 7do SIWZ); 4.Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5.Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy). 6. Dowód wniesienia wadium. 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 10 do SIWZ (załącznik składany ze wskazaniem Części zamówienia, której dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Maszewo
Dodano: 2024-05-10 - Remont zagospodarowania terenu Prokuratury Rejonowej w Międzyrzeczu przy ul. Wojska Polskiego 13a
Dodano: 2024-05-10 - "Modernizacja PSG w m. Legnica."
Dodano: 2024-05-08 - „Budowa drogi gminnej nr 100427F w Czerwieńsku i budowa drogi gminnej nr 001302F ulicy T. Kościuszki w Nietkowie oraz przebudowa odcinka drogi gminnej dz. Nr 23/1 obr. Nietków i 36/1 obr. Czerwieńsk”
Dodano: 2024-05-01 - Budowa ul. Stary Kisielin - Okrężna.
Dodano: 2024-04-29 - „Przebudowa obiektu na potrzeby PNCW i PSG w m. Słubice”
Dodano: 2024-04-19 - „Przebudowa budynku gospodarczego i kancelarii Długie na podwójną kancelarię”
Dodano: 2024-04-19 - Budowa instalacji klimatyzacji i prace remontowo-renowacyjne toalet w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Świebodzinie
Dodano: 2024-04-19 - Przebudowa budynku Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Zielonej Górze polegająca na budowie platformy dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się.
Dodano: 2024-04-16 - Budowa drogi leśnej DP-18 - ETAP II
Dodano: 2024-04-15