Przetargi.pl
Termomodernizacja i remont budynku Hotelu Asystenckiego nr 1 przy ul. Powstańców Wielkopolskich 44 w Bydgoszczy

Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-067 Bydgoszcz, ul. Jagiellońska 13-15
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 5853698 , fax. (052) 585 36 92
  • Data zamieszczenia: 2016-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy
    ul. Jagiellońska 13-15 13-15
    85-067 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 5853698, fax. (052) 585 36 92
    REGON: 00000132400037
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm.umk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja i remont budynku Hotelu Asystenckiego nr 1 przy ul. Powstańców Wielkopolskich 44 w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w ramach zadania pn.: Termomodernizacja i remont budynku Hotelu Asystenckiego nr 1 przy ul. Powstańców Wielkopolskich 44 w Bydgoszczy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.1. Prace przygotowawcze a) zgłoszenie rozpoczęcia robót do PINB, b) umieszczenie tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, c) wykonanie przyłączy do sieci infrastruktury technicznej na potrzeby budowy, d) opracowanie planu BIOZ, e) ogrodzenie i wyznaczenie stref niebezpiecznych, f) wykonanie dróg, wyjść i przejść dla pieszych, g) zabezpieczenie miejsca lęgowe ptaków zgodnie z warunkami określonymi w decyzji Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska z dnia 3 września 2015 r., h) wykonanie pozostałych zleceń określonych w opinii Plastyka Miejskiego z dnia 4 marca 2015 r., decyzji Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska z dnia 3 września 2015 r., decyzji nr 1028 o pozwoleniu na wykonanie robót budowlanych z dnia 15 października 2015 r. oraz pozostałych dokumentach zamieszczonych w załączniku nr 10 do SIWZ, i) wykonanie pozostałych prac określonych w ustawie Prawo budowlane, w rozporządzeniu w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych oraz przepisami BHP. 3.2. Roboty budowlane a) demontaż obudowy stalowej na szczytach budynku, b) demontaż obudowy zadaszeń wejść do klatek schodowych, c) wykonanie wzmocnienia, wielkiej płyty, odpowiednim systemem (np. system kotew wklejanych), d) wykonanie ocieplenia ścian poprzez przyklejenie płyt styropianowych EPS 70 gr. 14 cm i miejscowo 16 cm, e) ocieplenie dachu wraz z robotami remontowymi kominów, masztu, f) wykonanie tynków zgodnie z kolorystyką, g) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej ścian fundamentowych wraz z położeniem tynku mozaikowego. h) wykonanie nowej opaski z kostki betonowej, i) wymiana nawiewników i krat stalowych na poziomie piwnicy, j) remont zadaszeń nad wejściami do klatek wraz z przeróbką systemu odprowadzania wody z dachu, k) naprawa okapów dachu głównego - wspornika żelbetowego, l) wymiana obróbek blacharskich attyk, pasów pod i nad rynnowych, balkonów, m) wymiana rynien, rur spustowych, n) wymiana i obróbka drzwi zewnętrznych do klatek schodowych, o) remont balkonów (położenie płytek i wykonanie obróbek blacharskich oraz wymiana balustrad), p) ocieplenie dachu wraz z robotami remontowymi kominów, masztu, q) wymiana wyłazów dachowych wraz z przebudową szybu, r) dostawa i montaż budek lęgowych dla ptaków zgodnie z warunkami określonymi w decyzji Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska z dnia 3 września 2015 r. 3.3. Roboty elektryczne a)wykonanie instalacji odgromowej, b)montaż kasetonu podświetlanego oraz wykonanie napisów malowanych tj. numer na ścianie szczytowej oraz numery mieszkań przy klatkach schodowych. 3.4.Prace porządkowe a) wywiezienie i utylizacja gruzu, b)uporządkowanie terenu inwestycji i przywrócenie elementów istniejących do stanu pierwotnego, c)uporządkowanie pomieszczeń oraz komunikacji, z której Wykonawca korzystał podczas realizacji przedmiotu zamówienia, d) wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z geodezyjną inwentaryzacja powykonawczą, e) zgłoszenie zakończenia robót do właściwego organu nadzoru budowlanego, f) wykonanie pozostałych zaleceń określonych w opinii Plastyka Miejskiego z dnia 4 marca 2015 r., decyzji Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska z dnia 3 września 2015 r., decyzji nr 1028 o pozwoleniu na wykonanie robót budowlanych z dnia 15 października 2015 r. oraz pozostałych dokumentach zamieszczonych w załączniku nr 10 do SIWZ. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu (łącznie z podaną godziną) składania ofert wskazanego w Części XII pkt. 1.2 SIWZ (art. 45 ustawy) w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) w jednej z n/w form: a) pieniądzu - przelew na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Pekao S.A. w Warszawie O/Bydgoszcz nr 36 1240 6478 1111 0000 4947 8789, na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć: przetarg na Termomodernizacja i remont budynku Hotelu Asystenckiego nr 1 przy ul. Powstańców Wielkopolskich 44 w Bydgoszczy b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275). 2. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej Zamawiający wymaga, aby oryginał lub kopia (przygotowana z zastosowaniem postanowień Części XI pkt. 7) dowodu wpłaty dołączony został do oferty. W każdym przypadku oryginał lub kopia (przygotowana z zastosowaniem postanowień Części XI pkt. 7) dowodu wpłaty nie może być doręczony Zamawiającemu później niż do upływu terminu wskazanego w Części XII pkt. 1.2 SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej wniesienie w terminie nastąpi wówczas, gdy wskazany powyżej rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu (łącznie z podaną godziną), o którym mowa w Części XII pkt. 1.2 SIWZ. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej beneficjentem musi być Zamawiający. Zamawiający zaleca, aby oryginał dokumentu dołączony został do oferty, a jeżeli nie będzie to możliwe to oryginał dokumentu nie może być doręczony Zamawiającemu później niż do upływu terminu (łącznie z godziną), o którym mowa w Części XII pkt. 1.2 SIWZ. Przez doręczenie uznaje się złożenie oryginału dokumentu w kasie siedziby Collegium Medicum III p, czynnej w godzinach: Poniedziałek 10:45 - 14:45 Wtorek 7:15 - 11:15 Środa 10:45 - 14:45 Czwartek 7:15 - 11:15 Piątek 10:45 - 14:45 z zastrzeżeniem wskazanego w zdaniu poprzednim terminu (łącznie z godziną) przyjęcia dokumentu w dniu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. 5. Wykonawca, który wycofał swoją ofertę, a zabezpieczył ją wadium, powinien wystąpić do Zamawiającego na piśmie o dokonanie zwrotu wadium w formie i wysokości, w której je wniósł. 6. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z przepisem art. 46 ustawy. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert zostanie wykluczony na podst. art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji na roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cm.umk.pl (zakładka zamówienia publiczne)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach