Urząd Gminy w Lipnie ogłasza przetarg
- Adres: 87-600 Lipno, ul. A. Mickiewicza 29
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 2886202 , fax. 054 2886200
- Data zamieszczenia: 2016-07-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Lipnie
ul. A. Mickiewicza 29 29
87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 2886202, fax. 054 2886200
REGON: 91002853400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uglipno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja istniejącego budynku komunalnego na budynek socjalny funkcji mieszkalnej wielorodzinnej w Kłokocku gm. Lipno - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja istniejącego budynku komunalnego na budynek socjalny funkcji mieszkalnej wielorodzinnej w Kłokocku gm. Lipno. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej będącej załącznikiem do SIWZ. 2. Dokumentacja projektowa szczegółowo opisuje przedmiot zamówienia a wymagania wyszczególnione choćby w jednym miejscu są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w dokumentach, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić inspektora nadzoru, który dokona odpowiednich zmian oraz poprawek. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 4. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie i następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji wymaga się złożenia dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia oraz dokumentujące ich parametry techniczne. Wszystkie wymienione w dokumentacji technicznej materiały i urządzenia mogą być zastąpione przez inne równoważne (posiadające te same parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne co materiały i urządzenia określone przez Zamawiającego ) lecz nie gorsze. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stronie Wykonawcy. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca. 5. Każdy z wykonawców może dokonać wizji lokalnej terenu budowy (nie jest to wymóg obligatoryjny) celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu i uzyskania informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do porównania przedmiaru robót z dokumentacją projektową. W przypadku nie ujęcia w przedmiarze elementu robót występującego w dokumentacji projektowej należy przedmiar uzupełnić o ten element i ująć go do oferty. 6. Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo dla osób postronnych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim podczas wykonywania przedmiotu zamówienia 7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnie z wymogami, określonymi w SIWZ, w całym okresie prowadzenia robót. 8. Przekazanie placu budowy nastąpi niezwłocznie po podpisaniu umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł /słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 groszy/ Wadium należy wnieść, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych -przed upływem terminu składania ofert określonym w punkcie 11 SIWZ. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uglipno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie remontu konserwatorskiego drzwi wejściowych do budynku mieszkalnego przy ul. Klonowica 19
Dodano: 2016-07-26 - Wymiana pokrycia dachu z dachówki ceramicznej w budynku mieszkalnym położonym w Toruniu przy ul. Bydgoska 60/Klonowica 19
Dodano: 2016-07-26 - Wymiana pokrycia dachu z dachówki karpiówki w budynku mieszkalnym położonym w Toruniu przy ul. Batorego 38.
Dodano: 2016-07-21 - Remont sal wykładowych nr V i VI oraz malowanie konstrukcji nad aulą wraz z robotami towarzyszącymi na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania przy ul. Gagarina 13a w Toruniu
Dodano: 2016-07-04 - Roboty remontowe zabytkowych obiektów budowlanych zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-01 - Remont elewacji ceglanej, skrzydła północnego Zamku Pokrzyżackiego na działace nr 2324/2 w obrębie ewidencyjnym Świecie
Dodano: 2016-06-30 - Adaptacja części pomieszczeń szkolnych na przedszkole w Krzywosądzy
Dodano: 2016-06-23 - Remont pionu kuchennego w Hotelu Asystenckim nr 1 oraz czterech segmentów mieszkalnych i układu samoczynnego załączania rezerwy w Hotelu Asystenckim nr 2
Dodano: 2016-06-23 - EZP.272.6.2016
Dodano: 2016-06-20 - Remont i modernizacja pomieszczeń Specjalistycznego Szpitala Miejskiego przy ul. Batorego 17/19 w Toruniu.
Dodano: 2016-06-20