Gmina Suchożebry ogłasza przetarg
- Adres: 08-125 Suchożebry, ul. Aleksandry Ogińskiej 11
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-25 63 145 15 , fax. 0-25 63 145 15
- Data zamieszczenia: 2016-06-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchożebry
ul. Aleksandry Ogińskiej 11 11
08-125 Suchożebry, woj. mazowieckie
tel. 0-25 63 145 15, fax. 0-25 63 145 15
REGON: 71158260600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.suchozebry.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej Szkoły Podstawowej w Krynicy gm. Suchożebry - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest zadanie inwestycyjne pn: Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej Szkoły Podstawowej w miejscowości Krynica gm. Suchożebry. Zakres robót obejmuje: 1) Część nowa budynku: a. ocieplenie ścian, ościeży i cokołu, b. wykonanie spadków podokiennych i podokienników blaszanych, c. dokonanie wyprawy kominów ponad dachem, d. wykonanie podbitki okapów dachu, e. remont opaski wokół budynku. 2) Część stara budynku: a. likwidacja przecieków dachu, b. dokonanie wyprawy kominów ponad dachem, c. malowanie powierzchni dachu z blachy, d. wykonanie podbitki okapów dachu, e. remont opaski wokół budynku, f. remont schodów przy budynku, g. remont chodnika przy budynku, h. remont wiatrołapu - wymiana ścianki wew. drewnianej na aluminiową oraz malowanie ścian i sufitu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2.Ustala się wadium w wysokości: 3 000,00zł (słownie: trzy tysiące zł). 3. Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu przelewem na konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Sokołowie Podlaskim O.Suchożebry nr 69 9221 0000 0130 0215 2000 0030, z dopiskiem Wadium na termomodernizację Szkoły Podstawowej w Krynicy; - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym; - w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych; - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 z późn. zm.) przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie innej, niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: - musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w specyfikacji; - musi odpowiadać co do terminu ważności, terminowi związania ofertą określonemu w specyfikacji; - musi zawierać w swojej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium Zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie Zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela); - musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta (poręczyciela); 5. Dowód wniesienia wadium (jeśli jest wnoszone w formie innej niż w pieniądzu) powinien być złożony w oryginale oraz kopii. Oryginał gwarancji/ poręczenia powinien być w oddzielnej kopercie dołączony do oferty przetargowej. W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty oryginał gwarancji/ poręczenia powinien być dołączony w oddzielnej kopercie do oferty. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. Unormowania dotyczące zwrotu i zatrzymania wadium przez Zamawiającego zostały określone w art. 46 Ustawy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.suchozebry.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót remontowych pomieszczeń sanitarnych
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń biurowo-technicznych w obiektach O-1, O-1 bis, O-2, O-3 oraz korytarza w obiekcie O-2 Polskiego Radia S.A. w Warszawie (znak sprawy: BZ-DZP.B5.27.2016)
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w zakresie naprawy i ocieplenia fundamentów, przebudowy odpływu wody z rur spustowych, wymiany opaski wokół budynku nr 113 położonego w Markach przy Al. Marsz. J. Piłsudskiego
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem w Gdyni przy ul. Czwartaków 1 m. 6
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja stropodachu w budynku Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie, przy ul. Świętojerskiej 9 wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót modernizacyjnych pomieszczeń laboratoryjnych Katedry Chemii Nieorganicznej i Technologii Ciała Stałego w Gmachu Chemii Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Noakowskiego 3.
Dodano: 2016-07-27 - ADAPTACJA POWIERZCHNI FRAGMENTU PIWNIC I PARTERU NA POTRZEBY MUZEUM
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu obróbek blacharskich kominów, ogniomurów i wyłazów dachowych na dachach budynków przy ul. Sadowskiego 2, 6 w Szczecinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont i wymiana ślusarki okiennej i okiennic w budynku Oranżerii na terenie Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
Dodano: 2016-07-27 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części). Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/45/16
Dodano: 2016-07-26