Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Gen. W. Sikorskiego 19 w Głogowie

Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 767 265 437
  • Data zamieszczenia: 2018-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
    ul. Rynek 10
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7265437, 527, fax. 767 265 437
    REGON: 39064729700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.bip.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Gen. W. Sikorskiego 19 w Głogowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Gen. W. Sikorskiego 19 w Głogowie W zakres prac wchodzi remont elewacji i dachu budynku przychodni lekarskiej przy ul. Sikorskiego 19 w Głogowie– termomodernizacja ze zmianą kolorystyki elewacji w zakresie docieplenia ścian zewnętrznych, docieplenia stropodachu oraz montaż instalacji fotowoltaicznej. Przedmiotowy obiekt znajduje się w Głogowie przy ul. Sikorskiego 19. Budynek przedwojenny, wolnostojący, w latach sześćdziesiątych XX w. gruntownie przebudowany, trzykondygnacyjny, częściowo podpiwniczony, z dachem płaskim. Konstrukcja tradycyjna – ściany murowane z cegły pełnej gr. 40 cm, bez docieplenia, pokryta tynkiem cementowo – wapiennym. Stropy z płyt kanałowych. W kondygnacjach nadziemnych budynku prowadzone są usługi opieki zdrowotnej – przychodnia i indywidualna praktyka lekarska, w piwnicy zlokalizowano pomieszczenia techniczne, socjalne, zakład fryzjerski. Parametry budynku: powierzchnia całkowita: 2056m2, szerokość elewacji frontowej i tylnej po ok.37m, szerokość elewacji bocznych po ok.15m, Wysokość budynku ok.13,5m. UWAGA: prace związane z wykonywaniem przedmiotowego remontu muszą być prowadzone w sposób zapewniający ciągłość pracy obiektu przez cały okres trwania realizacji zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi opracowana przez biuro Horwat- Architekci s.c. ul. Marii Skłodowskiej Curie 65/2, 50-369 Wrocław dokumentacja projektowa stanowiąca integralną część SIWZ. Zakres prac przy elewacji: Skucie tynku w całości ze wszystkich ścian nadzienia budynku, ze ścian bocznych podestów wejściowych i z pochylni dla wózków. Skucie okładzin z podestów i ze schodów na elewacji frontowej. Usunięcie nawierzchni dookoła budynku w pasie 100cm. Odkopanie odcinkami 3 m w wykopach wąsko przestrzennych ścian piwnicznych n a 100 cm od poziomu teren. Wymiana stolarki okiennej piwnic. Montaż drzwi stalowych do piwnicy. Demontaż luksferów na klatce schodowej. Montaż stolarki okiennej klatki schodowej. Docieplenie ścian nadziemia budynku styropianem z tynkiem silikatowym barwionym w masie i miejscowym obłożeniem płytkami klinkierowymi. Docieplenie cokołu i ścian piwnicznych w obrębie zejść do piwnic płytami termoizolacyjnymi z prowadnicami poziomymi z kształtkami klinkierowymi. Docieplenie ścian piwnicznych budynku na głębokość ok. 100 cm, z uzupełnieniem ubytków, hydroizolacją i zabezpieczeniem folią kubełkową. Docieplenie okapu i attyk styropianem z tynkiem silikatowym barwionym w masie. Remont schodów wejściowych, pochylni dla wózków i podestów wejściowych na elewacji frontowej granit płomieniowany, ściany boczne – tynk mozaikowy. Usunięcie istniejących i montaż nowych parapetów z blachy stalowej powlekanej. Remont schodów terenowych przy elewacji zachodniej. Remont schodów do piwnicy i zasypów na elewacji tylnej. Wykonanie opaski z kostki granitowej drobnej z obrzeżem chodnikowym. Wykonanie podestów z granitu płomieniowanego przed wejściem tylnym i bocznym. Malowanie antygaffiti ścian parteru (do wys. góry okien parteru). Montaż nowych rynien i rur spustowych z rewizjami. Montaż wycieraczek zewnętrznych. Wymiana nawierzchni chodnika przed wejściami na elewacji frontowej (kostka granitowa). Zakres prac przy dachu: Demontaż czap kominowych. Usunięcie istniejącej papy. Nadbudowa attyk cegłą pełną. Nadbudowa kominów. Ocieplenie kominów styropianem z tynkiem mozaikowym. Ocieplenie attyk i okapów styropianem z tynkiem silikatowym. Docieplenie stropodachu styropapą. Montaż nowych wywiewek. Wykonanie nowych żelbetowych czap kominowych. Opierzenie attyk, kominów i czap kominowych blachą tytanowo –cynkową. Wykonanie nowego wyłazu dachowego. Wykonanie nowej instalacji odgromowej. Fotowoltaika Wykonanie instalacji fotowoltaiczną na dachu budynku w ilości 97 szt paneli fotowoltaicznych typu 285 Wp o mocy łącznej 27,65 kWp wraz z połączeniem z instalacją elektroenergetyczną w budynku. Instalacja będzie zasilała obwody instalacji elektrycznej wewnętrznej. Zamawiający informuje, iż uzyskał dofinansowanie na realizację niniejszego zamówienia ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. Działanie 3.3. Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym. Poddziałanie 3.3.1. Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym – konkursy horyzontalne Schemat nr 3.3.A. „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności Publicznej” na realizację Projektu pn.: „Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Gen. W. Sikorskiego 19 w Głogowie” Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzi projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiary robót oraz dodatkowo Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych (dalej STWiORB), które są załącznikami do niniejszej SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 20.000,00 zł słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się : 1) Wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy. 2) Wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami wskazanymi w tym załączniku. 3) Wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 4) Wypełniony załącznik Nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i podwykonawców) 5) Wypełniony załącznik Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy (jeżeli występują). 6) Dowód wniesienia wadium. 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8) kosztorys ofertowy uproszczony, który będzie zawierał: a) liczbę porządkową, b) opis ( obliczenia ) pozycji kosztorysowanych robót i nakład, c) wartość za pozycję, d) podsumowanie kosztorysu. Kosztorysy ofertowe poszczególnych branż MUSZĄ odzwierciedlać pozycje z przedmiarów robót i zachowywać ich kolejność. Obowiązujące są przedmiary w formacie pdf. 9) W przypadku składania przez Wykonawcę oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów lub urządzeń o równoważnych parametrach technicznych, należy dodatkowo złożyć z ofertą: a) oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną, oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji i dokumentacji technicznej, b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów lub urządzeń równoważnych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach