Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Dąbrówce Dużej w ramach realizacji zadania pn.: "Poprawa jakości powietrza uzyskana poprzez modernizację budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Brzeziny".

Gmina Brzeziny ogłasza przetarg

  • Adres: 95-060 Brzeziny, ul. Henryka Sienkiewicza
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 743 699, , fax. 468 743 699
  • Data zamieszczenia: 2018-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeziny
    ul. Henryka Sienkiewicza 16A
    95-060 Brzeziny, woj. łódzkie
    tel. 468 743 699, , fax. 468 743 699
    REGON: 106156400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabrzeziny.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Dąbrówce Dużej w ramach realizacji zadania pn.: "Poprawa jakości powietrza uzyskana poprzez modernizację budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Brzeziny".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Dąbrówce Dużej w ramach realizacji zadania pn.: „Poprawa jakości powietrza uzyskana poprzez modernizację budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Brzeziny”. Zadanie jest dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020- Projekt pn.: „Poprawa jakości powietrza uzyskana poprzez modernizację budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Brzeziny” w ramach Osi priorytetowej IV. Gospodarka niskoemisyjna, Działanie IV.2 Termomodernizacja budynków, Poddziałanie IV.2.1 Termomodernizacja budynków ZIT. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót termomodernizacyjnych budynku Szkoły Podsta-wowej w Dąbrówce Dużej wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej. Realizacja robót budowlanych na obiekcie szkoły prowadzona będzie w oparciu o: - dokumentację projektową, przedmiar robót oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowanych przez Pracownię Projektową „Kowalczyk Architekci”, - audyt energetyczny opracowany przez audytora Ryszarda Juścińskiego, - opinię na temat stanu technicznego więźby dachowej autorstwa Pawła Maciejewskiego. Budynek Szkoły Podstawowej w Dąbrówce Dużej, zlokalizowany jest na działce oznaczonej nu-merem ewidencyjnym 408 i 409. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Dąbrówce Dużej zakresem obejmuje: - docieplenie ścian zewnętrznych parteru oraz szczytowych poddasza budynku nr 1 (stara część szkoły), - docieplenie ścian fundamentowych budynku nr 1 (stara część szkoły), - docieplenie stropu nad piwnicą, - docieplenie dachu budynku nr 1 w części użytkowej poddasza, wymiana pokrycia dachowego, - docieplenie ścian zewnętrznych budynku nr 2 (nowa część szkoły) - docieplenie ścian fundamentowych budynku nr 2 (nowa część szkoły) - docieplenie ścian wewnętrznych składu opału w piwnicy, - docieplenie stropodachu budynku nr 2, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - montaż parapetów zewnętrznych, - wymiana szklenia w stolarce nieprzeznaczonej do wymiany, - montaż obróbek blacharskich, rur spustowych, - roboty budowlane zewnętrzne (opaska wokół budynku, okładziny schodów, balustrady) - wymiana instalacji c.o. (izolacja pozioma i pionowa w celu ograniczenia strat przesyłu- min.gr.izolacji 50mm, zastosowanie czujników pogodowych, zaworów termostatycznych z blokadą nastawy, montaż zaworów regulacyjno- pomiarowych na rurociągach zasilających ZRP, zaworów regulujących ciśnienia ZRO wyposażonych w możliwość odwodnienia i odcięcia przepływu, zaworów podpionowych regulujących przepływ) - wykonanie kotłowni na biomasę, - wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla potrzeb ciepłej wody użytkowej (zasilanie podgrzewacza wody) oraz dla potrzeb pracy pomp obiegowych i urządzeń sterujących. Szczegółowy zakres robót będący przedmiotem zamówienia obejmuje projekty budowlane, audyt energetyczny, opinia na temat stanu technicznego więźby dachowej i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót– zał. nr 9 do niniejszej SIWZ. Przedmiary robót (załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ) stanowią element pomocniczy do wyceny prac. Uwaga 1: Na poddaszu budynku nr 1 szkoły stwierdzone zostało siedlisko gatunków chronionych: kolonia rozrodcza mroczka późnego, gniazdowanie wróbla zwyczajnego. W związku z powyższym prace prowadzone będą pod nadzorem ornitologa i chiropterologa działającego na zlecenie i w imieniu Zamawiającego. Ponadto w związku z istnieniem w obiekcie gatunków chronionych, zgodnie z opinią przyrodniczą prace związane z termomodernizacją w obrębie strychu prowadzone mogą być od 1 sierpnia, po uzgodnieniu zakresu i rodzaju czynności z nadzorem chiropterologicznym i ornitologicznym. Uwaga 2: W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wzmocnienia więźby dachowej, wg zaleceń wynikających z opinii na temat stanu technicznego więźby dachowej pod kątem możliwości wykonania prac termomodernizacyjnych wraz z określeniem zakresu niezbędnych do wykonania prac remontowych we frontowym budynku Szkoły Podstawowej. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wartość wykonania prac w wycenie oferty. Uwaga 3: W projekcie budowlanym na rzucie piwnic Rys. A-1 – błędne jest wskazane, że w kotłowni projektuje się kotły olejowe – zakres prac w kotłowni obejmuje wykonanie kotła na biomasę. Zakres robót zgodny z projektem z branży instalacyjnej. Uwaga 4: Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w wycenie demontaż i montaż istniejących krat w oknach. Uwaga 5. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania papy pochodzącej z rozbiórki istniejącego pokrycia i przekazania do utylizacji. Uwaga 6: Wykonawca zobowiązany jest tak wykonywać prace dociepleniowe, aby zapewnić dostęp do urządzeń telekomunikacyjnych i energetycznych zlokalizowanych na ścianie budynku szkoły. Uwaga 7: Z uwagi na fakt, że w budynku szkoły znajdują się lokale mieszkalne wykonawca zobowiązany będzie do zamontowania liczników i zastosowania opomiarowania lokali w celu ich rozliczenia. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę (w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp): 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez wykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę – jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108). Przedmiotowy wymóg dotyczy zwłaszcza osób, które bezpośrednio wykonują czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych (tzn. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. 2. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują czynności w sposób określony w art. 22§1 Kodeksu pracy. 3. Obowiązek w zakresie dokumentowania zatrudnienia osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 1 polega na: 3.1. na etapie składania ofert – Wykonawca składa oświadczenie w formularzu ofertowym, 3.2. na etapie po zawarciu umowy - zgodnie z treścią wzoru umowy stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ, 3.3. na etapie realizacji umowy – zgodnie z treścią wzoru umowy stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. 4. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3 Ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zawarte są we wzorze umowy - załączniku Nr 4 do SIWZ Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych zero groszy), 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert, 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Andrespolu 08 8781 0006 0042 9377 2000 0150 lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielni kasy oszczędnościowo – kredy-towej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębior-czości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Potwierdzoną za zgodność kseroko-pię dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty, 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię poświadczo-ną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć w pokoju nr 1.04 (kasa) – I piętro w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona. 6. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne, bezwarunkowe i że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywa-jące do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 Ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 Ustawy. 9. Złożenie oferty niezabezpieczonej akceptowaną formą wadium wskazaną w ust. 3 będzie skut-kować odrzuceniem oferty z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Brak określenia warunku w powyższym zakresie. Należy złożyć oświadczenie o spełnianiu wa-runków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne – zał. nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1.1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1, 1.2. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2, 1.3. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3, 1.4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy, wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, 1.5. pełnomocnictwo, 1.6. dowód wniesienia wadium, 1.7. kosztorys ofertowy, wykonany na podstawie przedmiarów robót. Zamawiający dopuszcza sporządzenie kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach