Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Dąbrówce Dużej w ramach realizacji zadania pn.: Poprawa jakości powietrza uzyskana poprzez modernizację budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Brzeziny

Gmina Brzeziny ogłasza przetarg

  • Adres: 95-060 Brzeziny, ul. Henryka Sienkiewicza
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 743 699, , fax. 468 743 699
  • Data zamieszczenia: 2018-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeziny
    ul. Henryka Sienkiewicza 16A
    95-060 Brzeziny, woj. łódzkie
    tel. 468 743 699, , fax. 468 743 699
    REGON: 106156400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabrzeziny.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Dąbrówce Dużej w ramach realizacji zadania pn.: Poprawa jakości powietrza uzyskana poprzez modernizację budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Brzeziny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bogdance w ramach realizacji zadania pn.: „Poprawa jakości powietrza uzyskana poprzez modernizację budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Brzeziny”. Zadanie jest dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020- Projekt pn.: „Poprawa jakości powietrza uzyskana poprzez modernizację budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Brzeziny” w ramach Osi priorytetowej IV. Gospodarka niskoemisyjna, Działanie IV.2 Termomodernizacja budynków, Poddziałanie IV.2.1 Termomodernizacja budynków ZIT. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót termomodernizacyjnych budynku Szkoły Podsta-wowej w Bogdance wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej. Realizacja robót budowlanych na obiekcie szkoły prowadzona będzie w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Pracownię Projektową „Kowalczyk Architekci”, audyt energetycz-ny opracowany przez audytora Ryszarda Juścińskiego oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i przedmiarach robót. Budynek Szkoły Podstawowej w Bogdance, zlokalizowany jest na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 109/2. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bogdance swym zakresem obejmuje: - docieplenie elewacji budynku 2 kondygnacyjnego z podpiwniczeniem płytami styropianowymi wraz z wyprawą tynkarską cienkowarstwową silikatową, - docieplenie ścian fundamentowych (piwnicznych) płytami z polistyrenu ekstrudowanego XPS, - docieplenie ścian budynku łącznika oraz sali gimnastycznej od zewnątrz oraz jednej klasopracowni (sala nr 1.05) od wewnątrz warstwą wełny mineralnej i zastosowanie płyt kartonowo- gipsowych na stalowym stelażu, - docieplenie stropodachu niewentylowanego nad budynkiem sali i łącznika, - docieplenie stropodachu wentylowanego budynku 2 kondygnacyjnego, - wykonanie nowego pokrycia dachu nad salą i łącznikiem po uprzednim wykonaniu docieplenia, - wykonanie obróbek blacharskich, wymianę istniejących rynien i rur spustowych w łączniku i sali gimnastycznej oraz w budynku 2 kondygnacyjnym, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie nowego podestu przy wejściu głównym, - budowa nowych terenowych schodów do piwnicy budynku, - przebudowa naświetli okiennych piwnic, - montaż parapetów zewnętrznych, - odtworzenie utwardzenia terenu, - wykonanie nowej posadzki w łączniku budynku, - wykonanie gładzi gipsowych, posadzek, - malowane ścian i sufitów, - malowanie elewacji zewnętrznej łącznika i sali gimnastycznej - wykonanie instalacji c.o. (wykonanie nowych podejść do grzejników, wymiana grzejników na nowe niskopojemnościowe), - wymiana kotłów olejowych na nowe opalane biomasą (5 klasa emisyjności), - wykonanie instalacji c.w.u. (instalacja podgrzewaczy c.w.u. zasilanych z instalacji fotowoltaicznej), - wykonanie instalacji fotowoltaicznej zaopatrzonej w wyłącznik uniemożliwiający wypływ energii elektrycznej do sieci dystrybucyjnej, pracującej w systemie off-grid dla potrzeb c.w.u., a nadwyżka energii elektrycznej pozyskana z ogniw fotowoltaicznych ma mieć możliwość zasilania oświetlenia szkoły, zasilania urządzeń i AKPiA kotłowni, wymagane jest doprowadzenie do podgrzewaczy zasilania w energię z ogniw fotowoltaicznych dla potrzeb c.w.u. (do projektowanych podgrzewaczy i dla potrzeb zainstalowanych w 2017 r. w ilości 5 szt. w sanitariatach na parterze z uwagi na zalecenia PSSE), Zakres prac związanych z przebudową pomieszczeń piwnicy nie jest objęty przedmiotem zamówienia- planowany zakres prac do wykonania po zakończeniu prac termomodernizacyjnych. Szczegółowy zakres robót będący przedmiotem zamówienia obejmuje projekty budowlane, audyt energetyczny i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót– zał. nr 9 do niniejszej SIWZ. Przedmiary robót (załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ) stanowią element pomocniczy do wyceny prac. Przedmiar skorygowany został w stosunku do zmian, jakie wprowadzono w projekcie budowlanym. Uwaga 1: Szkoła jest obiektem czynnym. Do dyspozycji Wykonawcy do realizacji robót budowlanych i instalacyjnych wewnątrz budynku pozostają dni wolne od nauki. Uwaga 2: Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w wycenie demontaż i montaż istniejących krat w oknach. Uwaga 3: Wykonawca realizując prace związane z dociepleniem ścian zewnętrznych i fundamentowych zobowiązany jest do uwzględnienia fakt, że na budynku znajdują się m.in. istniejące złącze energetyczne oraz wykonana w 2017r. instalacja dostarczająca dla szkoły internet. Uwaga 4. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania papy pochodzącej z rozbiórki istniejącego pokrycia i przekazania do utylizacji wg odrębnie obowiązujących przepisów, a dokument potwierdzający przekazanie odpadu do utylizacji przedłożyć Zamawiającemu. Uwaga 5: Pochodzące z demontażu grzejniki i kocioł na olej stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca w ramach umowy zobowiązany będzie przewieźć je w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 10 km Uwaga 6: Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w wycenie demontaż i ponowny montaż instalacji telefonicznej, monitoringu, instalacji dzwonkowej wraz ze sprawdzeniem poprawności działania po ponownym montażu w klasopracowni, w której realizowane będzie docieplenie od środka. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę (w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp): 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez wykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę – jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108). Przedmiotowy wymóg dotyczy zwłaszcza osób, które bezpośrednio wykonują czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych (tzn. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. 2. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują czynności w sposób określony w art. 22§1 Kodeksu pracy. 3. Obowiązek w zakresie dokumentowania zatrudnienia osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 1 polega na: 3.1. na etapie składania ofert – Wykonawca składa oświadczenie w formularzu ofertowym, 3.2. na etapie po zawarciu umowy - zgodnie z treścią wzoru umowy stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ, 3.3. na etapie realizacji umowy – zgodnie z treścią wzoru umowy stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. 4. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3 Ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zawarte są we wzorze umowy - załączniku Nr 4 do SIWZ Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych zero groszy), 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert, 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Andrespolu 08 8781 0006 0042 9377 2000 0150 lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielni kasy oszczędnościowo – kredy-towej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębior-czości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Potwierdzoną za zgodność kseroko-pię dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty, 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię poświadczo-ną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć w pokoju nr 1.04 (kasa) – I piętro w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona. 6. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne, bezwarunkowe i że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywa-jące do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 Ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 Ustawy. 9. Złożenie oferty niezabezpieczonej akceptowaną formą wadium wskazaną w ust. 3 będzie skut-kować odrzuceniem oferty z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Brak określenia warunku w powyższym zakresie. Należy złożyć oświadczenie o spełnianiu wa-runków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne – zał. nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1.1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1, 1.2. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2, 1.3. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3, 1.4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy, wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, 1.5. pełnomocnictwo, 1.6. dowód wniesienia wadium, 1.7. kosztorys ofertowy, wykonany na podstawie przedmiarów robót. Zamawiający dopuszcza sporządzenie kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach