Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Nr 2 przy ul. Aleje Lipowe 24A w Pionkach

Gmina Miasto Pionki ogłasza przetarg

  • Adres: 26-670 Pionki, Aleja Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 341 42 01 , fax. 48 312 11 02
  • Data zamieszczenia: 2018-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pionki
    Aleja Jana Pawła II 15
    26-670 Pionki, woj. mazowieckie
    tel. 48 341 42 01, fax. 48 312 11 02
    REGON: 67022346800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pionki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Nr 2 przy ul. Aleje Lipowe 24A w Pionkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji ścian zewnętrznych oraz stropodachu budynku Publicznego Przedszkola Nr 2 w Pionkach oraz wykonanie innych prac towarzyszących termomodernizacji budynku. W ramach inwestycji zostaną wykonane m.in. następujące prace: 1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, 1) demontaż istniejącej stolarki okiennej z profili PCV (1 szt.), 2) demontaż istniejących drzwi zewnętrznych na parterze budynku (3 szt.) oraz do kotłowni (2 szt.), 3) zamurowanie otworów drzwiowych po drzwiach zewnętrznych (4 szt.), 4) montaż nowych drzwi zewnętrznych do kotłowni (1 szt.), 5) montaż nowych drzwi zewnętrznych jednoskrzydłowych z profili PVC na taras budynku, 6) wykonanie nowych otworów drzwiowych wewnątrz budynku wraz z montażem drzwi wewnętrznych (2 szt.), 7) rozbiórka wewnętrznych ścianek działowych, 8) przygotowanie elewacji (naprawa uszkodzeń, gruntowanie, tablic, lamp oświetlenia zewnętrznego, przewodów odgromowych itp.) 9) docieplenie przestrzeni wentylowanej stropodachu warstwą wełny mineralnej w granulacie, 10) ocieplenie elewacji styropianem FS-20 gr. 13cm metodą lekką-mokrą, 11) ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic budynku oraz cokołu budynku, 12) montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej gr. 0,6mm; 13) wymiana obróbek blacharskich, 14) naprawa kominów wentylacyjnych na dachu budynku, 15) rozbiórka fragmentów tarasów wokół budynku, 16) budowa nowego tarasu przy budynku, 17) wykonanie nowej opaski z kostki brukowej wokół budynku, 18) wykonanie nowej instalacji odgromowej budynku, 19) remont konstrukcji dwóch wejść do budynku, 20) remont zadaszenia wejścia do piwnicy budynku, 21) demontaż konstrukcji stalowej schodów ewakuacyjnych i ponowny montaż po zakończeniu robót, 22) remont nadbudowy na dachu budynku (wymiana drzwi zewnętrznych, naprawa tynku oraz malowanie farbą silikatową w kolorze kominów wentylacyjnych). 2. Szczegółowy opis oraz zakres robót budowlanych obejmujących wykonanie przedmiotu zamówienia zawarty jest: 1) w Projekcie Technicznym termomodernizacji ścian zewnętrznych i stropodachu budynku Publicznego Przedszkola Nr 2 w Pionkach - załącznik nr 3 do SIWZ, 2) w Projekcie kolorystyki budynku - załącznik nr 4 do SIWZ, 3) w Przedmiarze robót termomodernizacji budynku - załącznik nr 5 do SIWZ, 4) w Specyfikacji Technicznej Warunków Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 6 do SIWZ, 3. Prace budowlane należy prowadzić i wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zgodnie z dokumentacją projektową wymienioną powyżej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót, będącymi załącznikami do SIWZ. 4. Uwarunkowania dotyczące wykonywania robót: 1) roboty budowlane będą wykonywane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 2) zastosowane materiały będą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu prawa budowlanego oraz wymogom określonym w SIWZ wraz z załącznikami (w tym w szczególności w dokumentacji projektowej), 3) roboty budowlane będą prowadzone zgodnie z dokumentacją przetargową na czynnym obiekcie przedszkolnym, 4) Wykonawca ma obowiązek w taki sposób realizować roboty budowlane i zabezpieczyć obszar prowadzonych prac, by nie zakłócić funkcjonowania placówki przedszkolnej i zapewnić bezpieczne poruszanie się po terenie przedszkolnym. Roboty uciążliwe, głośne itp. należy prowadzić w godzinach popołudniowych lub w czasie wolnym od zajęć przedszkolnych. W celu sprawnego przeprowadzenia prac budowlanych, aby nie zakłócić funkcjonowania placówki przedszkolnej, roboty budowlane należy wykonywać etapami, tzn. prace na elewacji frontowej można rozpocząć po zakończeniu prac na elewacji od strony tarasu (lub odwrotnie). Nie należy wykonywać prac jednocześnie na więcej niż na dwóch elewacjach. 5) Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji, 6) w czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac trzeba utrzymywać w należytym porządku. 5. Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków (prace towarzyszące nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia przy wyliczeniu ceny ofertowej i wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia): 1) zapewnia właściwą organizację robót, urządzenie i zabezpieczenie placu budowy, 2) przestrzega przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za ich naruszenie, 3) zapewnia prawidłowe składowanie i ochronę materiałów oraz sprzętu, 4) po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy i teren przyległy oraz przywróci do stanu pierwotnego, 5) przygotuje dokumentację do odbioru końcowego, 6) przeprowadzi likwidację placu budowy. 6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 2 lata (minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach