Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego w Rogotwórsku

Urząd Miasta i Gminy Drobin ogłasza przetarg

  • Adres: 09-210 Drobin, Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 2601441 w. 107, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2018-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Drobin
    Piłsudskiego 12
    09-210 Drobin, woj. mazowieckie
    tel. 24 2601441 w. 107, , fax. -
    REGON: 000546644

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego w Rogotwórsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 45212221-1 Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45340000-2 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 28,0 x 44,0 m o nawierzchni syntetycznej typu „sztuczna trawa” i podbudowie z kruszywa łamanego o łącznej powierzchni ( 1 232,0 m2) wraz z oświetleniem w miejscowości Rogotwórsk gmina Drobin. Terenem inwestycji jest działka o nr ewid. 78/2 na której znajdują się: budynek Szkoły Podstawowej, budynek gospodarczy, utwardzenie terenu w postaci ciągów pieszo jezdnych, uzbrojenie terenu (sieci telekomunikacyjnej, przyłącza wodociągowe, telekomunikacyjne i elektryczne oraz instalacje doziemne kanalizacji sanitarnej), zieleń niska, średnia i wysoka. Działka posiada dostęp do drogi publicznej poprzez istniejące zjazdy na drogę publiczną – gminną. Zaprojektowano szkolne boisko rekreacyjne wielofunkcyjne wraz z niezbędną infrastrukturą. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania następującego zakresu: 1) Boisko wielofunkcyjne- o wymiarach całkowitych 28,0 m x 44,0 m o nawierzchni syntetycznej typu „sztuczna trawa” z naniesionymi liniami pól dla następujących dyscyplin: a. Boisko do gry w piłkę ręczną, b. Dwa boiska do gry w piłkę koszykową, c. Boisko do gry w piłkę siatkową, d. Boisko do gry w tenisa ziemnego. Nawierzchnia koloru zielonego. Linie pola gry wklejane: szerokość 5 cm, kolor czerwony (piłka ręczna), kolor niebieski (piłka koszykowa), kolor żółty - piłka siatkowa, kolor pomarańczowy - kort tenisowy. Boisko wyposażyć w dwie bramki stalowe, mocowane na stałe o wym. 3,00x2,00 wraz z siatkami, kosze do koszykówki, słupki do piłki siatkowej wraz z siatką, słupki do tenisa z siatką. Słupki do piłki siatkowej i tenisa z możliwością demontażu Nawierzchnię boiska należy wyprofilować ze spadkiem do 0,50%. 2) Wykonanie piłkochwytów- za bramkami do piłki ręcznej zaprojektowano piłkochwyty z siatki polipropylenowej, mocowanej do słupków stalowych o wysokości 6,0 m i rozstawie maksymalnym 4,0 m. Długość piłkochwytów wynosi 56 m, 3) Oświetlenie- montaż 12 szt. lamp oświetleniowych na 6 słupach wraz z instalacja zasilającą, 4) Utwardzenie terenu – wokół boisk zostanie wykonane utwardzenie terenu z kostki betonowej pełniące rolę separacyjną od terenów z nawierzchnią z traw naturalnych. Kostka betonowa gr. 6 cm w kolorze szarym w obrzeżach 8x30x100cm i opornikach 6x20x100cm 5) Stojaki systemowe na rowery (na 15 stanowisk), zamontowany przy boisku wielofunkcyjnym. 6) Tablica informacyjna - Regulamin korzystania z boiska – należy zamontować przy wejściu na boisko. 7) Pielęgnacja zieleni wokół boiska - podczas prowadzenia prac należy zwrócić szczególną uwagę na istniejącą zieleń średnią i wysoką. Roboty należy prowadzić tak aby nie zostały one uszkodzone. W sąsiedztwie inwestycji występują drzewa i krzewy do zachowania. Krzewy należy poddać zabiegowi przycięcia. Zniszczoną w czasie robót murawę należy zerwać, tereny oczyścić i wyrównać. Na tak przygotowaną nawierzchnię należy nawieźć czarnoziemu a następnie obsiać trawą. 2. Szczegółowy zakres robót opisany został w dokumentacji projektowej – załącznik nr 8, Szczegółowej Specyfikacji Technicznej - załącznik nr 9, stanowiących podstawę do kalkulacji ceny ofertowej. 3. Odpowiedzialność za prawidłowe oszacowanie wszelkich niezbędnych kosztów ponosi Wykonawca. 4. W związku z tym, iż cena oferty ma charakter ryczałtowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przed podpisaniem umowy uproszczony kosztorys ofertowy na wykonanie przedmiotu zamówienia. Kosztorys ofertowy musi obejmować cały przedmiot zamówienia zgodnie z SIWZ. Kosztorys ofertowy będzie podstawą do negocjacji warunków wykonania ewentualnych robót zamiennych i uzupełniających oraz do celów rozliczeniowych. 5. Ponadto Wykonawca w ramach zamówienia publicznego jest zobowiązany do: 1) Wykonania niezbędnych robót tymczasowych i towarzyszących niezbędnych do zrealizowania robót podstawowych i osiągnięcia zakładanego celu jak i osiągnięcia zakładanych efektów i rezultatów umowy. 2) Wykonania wszelkich koniecznych badań, rozruchów, analiz, prób, testów, itp. Niezbędnych przy realizacji przedmiotu zamówienia i/lub wymaganych przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 3) Wypełnianie wszelkich zaleceń, zapisów, robót, zobowiązań w tym nałożonych na Zamawiającego, a wynikających z warunków technicznych, decyzji, pozwoleń, uzgodnień, opinii i innych dokumentów formalno – prawnych stanowiących załącznik do projektów budowlanych i przekazywanych przez Zamawiającego na etapie realizacji 4) Uaktualnienia dokumentów formalno-prawnych, w przypadku utraty przez te dokumenty ważności lub uzyskania brakujących dokumentów koniecznych do realizacji i ukończenia robót – w przypadku takiej konieczności. 5) Uzyskania w imieniu Zamawiającego wszelkich koniecznych pozwoleń i uzgodnień koniecznych do realizacji robót. 6. Podstawowe wymagania dotyczące robót: 1) Roboty składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 2) Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 3) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania robót budowlanych, zobowiązany będzie do opracowania oraz uzgodnienia z użytkownikiem szczegółowego planu wykonania robót. Z uwagi, na fakt, iż roboty wykonywane będą w czynnym obiekcie Wykonawca zobowiązany jest tak zaplanować roboty, aby w pełni zabezpieczyć plac budowy w formie wygrodzenia terenu robót oraz zapewnienia dozoru mienia na terenie robót na własny koszt. Wszelkie kwestie związane z ustaleniami dotyczącymi korzystania z terenu oraz budynku w zakresie możliwości zapewnienie dojazdu na plac budowy należy uzgadniać z Użytkownikiem obiektu. 4) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, metody użyte przy budowie oraz za ich zgodność z Dokumentacją Projektową, Szczegółową Specyfikacją Techniczną i poleceniami Inspektora Nadzoru. 5) Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 6) Warunkiem koniecznym dla wszystkich materiałów i urządzeń wykorzystanych do realizacji zadania jest posiadanie stosownych atestów technicznych i spełnienie obowiązujących norm jakości. 7. Równoważność materiałów: 1) W projektach budowlanych, wykonawczych mogą występować nazwy własne, znaki towarowe lub być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, których charakterystyka nie jest gorsza niż parametry urządzeń czy materiałów podanych w opracowaniach projektowych. Wszelkie koszty wynikające z różnic pomiędzy urządzeniami zaprojektowanymi, a zaoferowanymi ponosi Wykonawca. Zwrot „równoważne” oznacza możliwość uzyskania efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych poprzez dopuszczenie ofert opartych na równoważnych ustaleniach. 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia standardów technicznych, technologicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji. W takiej sytuacji Zmawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, które uwiarygodnią proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia. Wykonawca proponujący urządzenia i materiały równoważne do oferty załączy dane techniczne pokazujące, że proponowany element zamienny spełnia wymienione wymagania zarówno pod względem technicznym i jakościowym wraz z oświadczeniem producenta że proponowane urządzenie jest równoważne do zaproponowanego w dokumentacji co do celu jego przeznaczenia. 3) Oferent uzyska we własnym zakresie i na własny koszt stosowne pozwolenia oraz uzgodnienia wynikające ze zmiany na urządzenia lub rozwiązania równoważne w tym poniesie pełne koszty wynikające ze wszelkich zmian. 4) Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta, zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne wraz z charakterystyką pracy urządzeń ujętych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 5) Zamawiający nie wyraża zgody, aby proponowane urządzenia równoważne były prototypami lub urządzeniami testowymi. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzenia sprawdzone, pracujące na innych zrealizowanych obiektach (podać obiekty w których zostały zamontowane oraz rok realizacji) przez okres nie krótszy niż 2 lata. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin i sprawdzenia działania urządzenia równoważnego pracującego na wskazanym obiekcie. Oferent przedstawiając rozwiązania równoważne nie może naruszyć praw osób trzecich z tytułu patentów, znaków towarowych, praw autorskich i innych oraz oświadcza, że wymagana dla realizacji przedmiotu umowy produkcja i sprzedaż nie jest prowadzona z naruszeniem zasad uczciwej konkurencji. 6) Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem, szczególnie w zakresie, kosztów eksploatacji, niezawodności działania. Wykonawca musi mieć świadomość, iż możliwość zastosowania urządzeń równoważnych uzależniona będzie od ich zgodności ze wszystkimi parametrami określonymi w projekcie, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz akceptacji projektanta, inspektora nadzoru i zamawiającego. 7) Zamawiający, opisując przedmiot zamówienia w dokumentacji projektowej i SST przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 Ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ilekroć mowa w dokumentacji projektowej i SST o normach, europejskich ocenach technicznych, aprobatach, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych należy rozumieć iż Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp. 8. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik nr 8 – dokumentacja projektowa - projekt budowlany budowy boiska wielofunkcyjnego oraz projekt budowlany budowy linii kablowej oświetlenia boiska. Załącznik nr 9 - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna. 9. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj: wykonywanie robót ziemnych, elektrycznych, układanie kostki brukowej jeżeli wykonywanie tych czynności będzie w przypadku danego wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. 10. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności. 11. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto we wzorze umowy. 12. Zamawiający informuje, iż przedmiot zamówienia będzie realizowany przy udziale dotacji celowej z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Infrastruktury Sportowej MAZOWSZE 2018”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212221-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ formularz ofertowy ( Załącznik Nr 1 do SIWZ ), b/ zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy) c/ niezbędne pełnomocnictwa ( jeżeli dotyczy), d/ pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach