Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Zamościu.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23400 Biłgoraj, ul. Kościuszki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6881212, 84 6881211 , fax. 846 866 974
  • Data zamieszczenia: 2018-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
    ul. Kościuszki 103
    23400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 84 6881212, 84 6881211, fax. 846 866 974
    REGON: 1775600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Zamościu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku Inspektoratu ZUS w Zamościu zlokalizowanego przy ul. Kiepury 2. 2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty stanowiące załączniki do opisu przedmiotu zamówienia: Dokumentacja projektowa: 1) zał. nr 1.1. Projekt Budowlany Architektura – Termomodernizacja, 2) zał. nr 1.2. Projekt Budowlany Konstrukcja – Termomodernizacja, 3) zał. nr 1.3. Projekt Wykonawczy Architektura – Termomodernizacja, 4) zał. nr 1.4. Projekt Wykonawczy Konstrukcja – Termomodernizacja, 5) zał. nr 1.5. Projekt Budowlany Architektura i Konstrukcja - Przebudowa Dachu, 6) zał. nr 1.6. Projekt Wykonawczy Architektura i Konstrukcja - Przebudowa Dachu, 7) zał. nr 1.7. Projekt Budowlany Wykonawczy branża elektryczna – Termomodernizacja, 8) zał. nr 1.8. Projekt Budowlany Wykonawczy branża elektryczna - Przebudowa Dachu, 9) zał. nr 1.9. Projekt Budowlany Wykonawczy branża sanitarna –Termomodernizacja, 10) zał. nr 1.10. Przedmiar robót, 11) zał. nr 1.11. Oświadczenie uzupełniające. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 1.12.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy składający ofertę zobowiązani są przed upływem terminu składania ofert, określonym w sekcji IV.6.2) do wniesienia wadium w kwocie 49 000,00 zł (słownie: czterdzieści dziewięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 upzp. tj. w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016 poz. 359 z poźn. zm.). 3. Złożone wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania tj. 30 dni od upływu terminu do składania ofert. 4. W przypadku nie zabezpieczenia oferty dopuszczalną formą wadium lub wniesienia wadium w sposób nieprawidłowy, Zamawiający na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b upzp odrzuci ofertę Wykonawcy. 5. Wadium w formie pieniężnej zgodnie z art. 45 ust. 7 upzp Wykonawca wpłaca przelewem z rachunku bankowego na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. Dane dotyczące rachunku Zamawiającego na który należy wpłacić kwotę wymaganego wadium: Nr rachunku: 58 1020 5590 0000 0902 9030 7014 Dane banku: PKO BP Centrum Korporacyjne I w Warszawie, ul. Nowogrodzka 35/41 7. Na dyspozycji przelewu wymaganej kwoty wadium należy umieścić informację o tym, że przelewana kwota to wadium dotyczące przedmiotowego przetargu. Informacja na dyspozycji przelewu może mieć następującą postać: “WADIUM – TERMOMODERNIZACJA I/ZUS W ZAMOŚCIU” 8. Wadium wnoszone w formie pieniężnej winno zabezpieczać ofertę począwszy od upływu terminu składania ofert tzn. winno się znaleźć na koncie bankowym Zamawiającego przed upływem terminu określonego w sekcji IV.6.2), uwzględniając uwarunkowania bankowe (sesje) związane z przelewaniem kwot pieniężnych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) kosztorys ofertowy; 2) pełnomocnictwo w przypadku gdy ofertę podpisuje, potwierdza za zgodność z oryginałem dokumenty osoba inna niż wynika to z wpisu do KRS lub CEiDG. Pełnomocnictwo należy również załączyć w przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie; 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego (o którym mowa w § 4 ust. 3 - 5 siwz) do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia oraz inne dokumenty o których mowa w § 4 ust. 3 - 4 siwz (jeżeli dotyczy).; 4) kopię dowodu wpłaty wadium (zalecane).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach