Przetargi.pl
„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Piekoszów”

Gmina Piekoszów ogłasza przetarg

  • Adres: 26065 Piekoszów, ul. Częstochowska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 061 008 , fax. 413 062 193
  • Data zamieszczenia: 2018-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piekoszów
    ul. Częstochowska
    26065 Piekoszów, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 061 008, fax. 413 062 193
    REGON: 29101059900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekoszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Piekoszów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Piekoszów. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania: Zadanie nr 1 – Wykonanie termomodernizacji budynku Urzędu Gminy w Piekoszowie, Zakres prac obejmuje: • Wykonanie robót demontażowych: okładziny elewacyjnej typu siding, części zadaszeń, • Malowanie elewacji od strony ul. Częstochowskiej • Wykonanie izolacji termicznej wraz z wyprawą (tynk cienkowarstwowy na ścianach nadziemia budynku), • Wykonanie izolacji termicznej na ścianach zewnętrznych piwnic wraz z izolacjami przeciwwodnymi, • Wykonanie termoizolacji stropodachu poprzez warstwę styropapy, oraz termoizolacje murów attykowych, • Termoizolacja kominów na dachu, • Montaż rolet termoizolacyjnych na oknach piwnic i parteru, • Wykonanie termoizolacji daszka wejściowego do piwnicy warstwą styropapy • Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, • Wykonanie nowego poszycia wraz z podkonstrukcją dla zadaszenia, • Wymiana orynnowania budynku, łącznie z pasem pod rynnowym, • Wykonanie nowej obróbki blacharskiej, • Wykonanie nowej opaski wzdłuż elewacji, • Montaż zaworów termostatycznych, • Wymiana grzejników, remont kotłowni, • Montaż paneli fotowoltaicznych na dachu na systemowych uchwytach dachowych • Montaż instalacji odgromowej • Wykonanie instalacji systemowej konstrukcji nośnej dla paneli fotowoltaicznych, • Wykonanie montażu ogniw fotowoltaicznych, • Wykonanie instalacji zasilania ogniw fotowoltaicznych, • Wykonanie środków dodatkowej ochrony od porażeń, • Wykonanie ochrony przepięciowej. • Odtworzenie instalacji odgromowej • Demontaż elementów grzejnych wraz z armaturą, • Montaż elementów grzejnych wraz z armaturą, • Montaż kotłowni na pelet Zadanie nr 2 – Wykonanie termomodernizacji budynku Zakładu Usług Komunalnych w Piekoszowie Sp. z o. o., Zakres prac obejmuje: • Wykonanie robót demontażowych: lokalne skucie tynków na elewacji • Wykonanie izolacji termicznej wraz z wyprawą (tynk cienkowarstwowy na ścianach nadziemia • budynku i wewnętrznej ściany pomiędzy częścią usługową i halą), • Malowanie elewacji istniejącej dobudówki wiatrołapu wraz z wymianą pokrycia dachu blachodachówką • Wykonanie termoizolacji stropodachu poprzez warstwę styropapy, • Termoizolacja kominów na dachu, • Wykonanie termoizolacji daszków wejściowych warstwą styropapy • Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej pomiędzy częścią usługową a halą a także bram garażowych do hali, • Wymiana orynnowania budynku, łącznie z pasem pod rynnowym, • Wykonanie nowych obróbek blacharskich, • Wykonanie nowej opaski wzdłuż elewacji, • Montaż zaworów termostatycznych, • Wymiana grzejników, remont kotłowni, • Montaż paneli fotowoltaicznych na dachu na systemowych uchwytach dachowych • Montaż instalacji odgromowej • Renowacja barierki stalowej • Renowacja elementów stalowych, drabin wyłazowych, konstrukcji wsporczych kominów • Wykonanie instalacji systemowej konstrukcji nośnej dla paneli fotowoltaicznych, • Montaż ogniw fotowoltaicznych, • Wykonanie instalacji zasilania ogniw fotowoltaicznych, • Wykonanie środków dodatkowej ochrony od porażeń, • Odtworzenie instalacji odgromowej • Demontaż elementów grzejnych wraz z armaturą, • Montaż elementów grzejnych wraz z armaturą, • Montaż kotłowni na pellet Zadanie nr 3 – Wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Łosieniu, Zakres prac obejmuje: • Wykonanie robót demontażowych: lokalne skucie tynków na elewacji • Wykonanie izolacji termicznej wraz z wyprawą (tynk cienkowarstwowy na ścianach nadziemia budynku), • Wykonanie termoizolacji stropodachu poprzez warstwę styropapy, oraz termoizolacje murów attykowych, • Termoizolacja kominów na dachu, • Wykonanie termoizolacji daszków wejściowych warstwą styropapy • Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, • Wymiana orynnowania budynku, łącznie z pasem pod rynnowym, • Wykonanie nowych obróbek blacharskich, • Wykonanie nowej opaski wzdłuż elewacji, • Montaż zaworów termostatycznych, • Wymiana grzejników, remont kotłowni, • Montaż paneli fotowoltaicznych na dachu na systemowych uchwytach dachowych • Montaż instalacji odgromowej • Renowacja barierki stalowej • Renowacja elementów stalowych, drabin wyłazowych, konstrukcji wsporczych kominów • Wykonanie instalacji systemowej konstrukcji nośnej dla paneli fotowoltaicznych, • Montaż ogniw fotowoltaicznych, • Wykonanie instalacji zasilania ogniw fotowoltaicznych, • Wykonanie środków dodatkowej ochrony od porażeń, • Wykonanie ochrony przepięciowej. • Odtworzenie instalacji odgromowej • Demontaż elementów grzejnych wraz z armaturą, • Montaż elementów grzejnych wraz z armaturą, • Montaż kotłowni na pellet Zamawiający informuje, iż w odniesieniu do wszystkich trzech zadań objętych niniejszym postępowaniem istniejące kotły grzewcze oraz grzejniki na instalacji centralnego ogrzewania wraz z orurowaniem należy odciąć od źródła zasilania, a następnie zdemontować i złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca przekaże Zamawiającemu zdemontowane urządzenia za protokołem zdawczo – odbiorczym. Utylizacja powyższych urządzeń na składowisku odpadów leży po stronie Zamawiającego Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.1 ,,Efektywność energetyczna w sektorze publicznym – ZIT KOF’’ Osi 6 ,, Rozwój miast” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: Dla Zadania nr 1 - 12 500,00 (słownie: dwanaście tysięcy pięćset złotych) Dla Zadania nr 2 – 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych) Dla Zadania nr 3 – 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o podwykonawcach (załącznik nr 1a SIWZ) 2. Wykaz osób do punktacji (załącznik nr 1b SIWZ) 3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach