Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Susiec-Gminny Ośrodek Kultury w Suścu, Urząd Gminy w Suścu, Szkoła Podstawowa w Łosińcu i Szkoła Podstawowa w Grabowicy

Gmina Susiec ogłasza przetarg

  • Adres: 22672 Susiec, ul. Tomaszowska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 654 868 , fax. 846 654 893
  • Data zamieszczenia: 2018-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Susiec
    ul. Tomaszowska 2
    22672 Susiec, woj. lubelskie
    tel. 846 654 868, fax. 846 654 893
    REGON: 95036897700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsusiec.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Susiec-Gminny Ośrodek Kultury w Suścu, Urząd Gminy w Suścu, Szkoła Podstawowa w Łosińcu i Szkoła Podstawowa w Grabowicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie termomodernizacji oraz modernizacji instalacji c.o. w obiektach użyteczności publicznej, obiektach oświatowych w ramach zadania pn. ’Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Susiec". Projekt jest współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna Działanie 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego. 2. Zamówienie udzielane jest w podziale na cztery części: 1) część 1 zamówienia – Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Suścu 2) część 2 zamówienia - Termomodernizacja w budynku Urzędu Gminy w Suścu 3) część 3 zamówienia - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Łosińcu 4) część 4 zamówienia - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Grabowicy. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. 3 Zakres robót obejmuje: 1) część 1 zamówienia- Termomodernizacja, zmiana konstrukcji dachu oraz modernizacja instalacji c.o., elektrycznej z montażem instalacji fotowoltaicznej w budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Suścu W ramach termomodernizacji i modernizacji budynku przewidziane są następujące prace: a) roboty ogólno – budowlane: - ocieplenie ścian fundamentowych piwnic, - ocieplenie ścian nadziemia, - ocieplenie stropu piwnic, -ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją a użytkową, - wymiana stolarki drzwiowej, - zmiana konstrukcji dachu, - roboty uzupełniające – remont krat i balustrad, skrzynek, - podwyższenie kominów, - wywiezienie i utylizacja gruzu i odpadów, b) Instalacje sanitarne – c.o. -demontaż istniejących grzejników żeliwnych, - demontaż istniejących przewodów grzewczych, - montaż nowych grzejników stalowych z głowicami termostatycznymi, - montaż nowych miedzianych przewodów grzewczych, -płukanie instalacji c.o., - próby szczelności i odbiorowe instalacji. c) instalacje elektryczne w tym fotowoltaika - instalacja elektryczna oświetlenia, - instalacja elektryczna gniazda 1 faz, 3 faz, - RG i wlz, - odgromówka i połączenia wyrównawcze, - fotowoltaika 2) część 2 zamówienia - Termomodernizacja oraz modernizacja instalacji c.o., elektrycznej z montażem instalacji fotowoltaicznej, klimatyzacji w budynku Urzędu Gminy w Suścu W ramach termomodernizacji i modernizacji budynku przewidziane są następujące prace: a) roboty ogólno – budowlane: - ocieplenie ścian zewnętrznych z użyciem styropianu, - ocieplenie stropu piwnicy z użyciem styropianu, - docieplenie stropu najwyższej kondygnacji użytkowej z użyciem wełny mineralnej, - wymianę części zewnętrznej stolarki drzwiowej, - wymianę częściową stolarki okiennej, - wymiana orynnowania, - wzmocnienie konstrukcji dachu pod fotowoltaikę, -czyszczenie i malowanie balustrad i krat w oknach, - przełożenie części utwardzeń w związku z planowanymi robotami budowlanymi. b) Instalacje sanitarne: - instalacja c.o. – płukanie instalacji, - modernizacja kotłowni. c) Sanitarne – klimatyzacja: - montaż jednostek zewnętrznych, - montaż jednostek wewnętrznych, - położenie rurociągów w korytkach, - sprawdzanie i odbiór instalacji. d) Instalacje elektryczne w tym fotowoltaika: - instalacja elektryczna kotłownia, - instalacja odgromowa, - fotowoltaika, -instalacja i zasilanie klimatyzatorów 3)część 3 zamówienia - Termomodernizacja oraz modernizacja instalacji c.o., elektrycznej z montażem instalacji fotowoltaicznej w budynku Szkoły Podstawowej w Łosińcu W ramach termomodernizacji i modernizacji budynku przewidziane są następujące prace: a) roboty ogólno - budowlane: - ocieplenie ścian zewnętrznych z użyciem styropianu, - ocieplenie stropu piwnicy z użyciem styropianu, - docieplenie stropu najwyższej kondygnacji użytkowej z użyciem wełny mineralnej, - wymiana części zewnętrznej stolarki okiennej, - zmiana pokrycia dachowego i orynnowania, - wzmocnienie konstrukcji dachu pod instalację fotowoltaiczną, - czyszczenie i malowanie balustrad i krat w oknach, roboty towarzyszące, - przełożenie części utwardzeń w związku w planowanymi robotami budowlanymi. b) Instalacje sanitarne: - demontaż istniejących zbiorników pojemnościowych i podgrzewaczy przepływowych, - podłączenie istniejącej instalacji ciepłej wody z projektowanym ciśnieniowym podgrzewaczem zlokalizowanym w kotłowni, - płukanie instalacji c.w.u., - płukanie instalacji c.o., - montaż zaworów termomostatycznych, - wymiana kotłów gazowych c) Instalacje elektryczne w tym fotowoltaika: - instalacja elektryczna kotłowni, - instalacja odgromowa, - fotowoltaika 4)część 4 zamówienia - Termomodernizacja oraz modernizacja instalacji c.o., elektrycznej z montażem instalacji fotowoltaicznej w budynku Szkoły Podstawowej w Grabowicy W ramach termomodernizacji i modernizacji budynku przewidziane są następujące prace: a) roboty ogólno - budowlane: - ocieplenie ścian zewnętrznych z użyciem styropianu, - ocieplenie stropu piwnicy z użyciem styropianu, - docieplenie stropu najwyższej kondygnacji użytkowej z użyciem wełny mineralnej, - wymianę części zewnętrznej stolarki odrzwiowej, - wymianę części stolarki okiennej, - zmiana pokrycia dachowego i orynnowania, - wzmocnienie konstrukcji dachu pod instalację fotowoltaiczną, - czyszczenie i malowanie balustrad i krat w oknach, roboty towarzyszące, - przełożenie części utwardzeń w związku z planowanymi robotami budowlanymi b) instalacje sanitarne: - płukanie instalacji c.o., - montaż zaworów termostatycznych, - wymiana istniejących kotłów gazowych. c) instalacje elektryczne w tym fotowoltaika: - instalacja elektryczna w kotłowni, - instalacja odgromowa, - instalacja odgromowa. 4.Dodatkowo, Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia (dotyczy każdej części zamówienia) zobowiązany jest do: a) wykonania wszelkich robót przygotowawczych, b) wykonania wszelkich robót porządkowych, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po ich zakończeniu, c) przywrócenia terenu prowadzonych prac do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych, d) zagospodarowania placu budowy, e) utrzymania zaplecza budowy, f) wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. 5.Szczegółowy opis wykonania i zakres robót zawarty jest w projektach budowlanych(dla części 1, części 2 , części 3 i części 4 zamówienia), oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do SIWZ (dla części 1, części 2 , części 3 i części 4 zamówienia) oraz Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót. Przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy do wyceny robót. 6.Zamawiający informuje, że wskazane w SIWZ i w załącznikach do SIWZ w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, który charakteryzują produkt lub usługę dostarczaną przez konkretnego Wykonawcę, nie mają na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne pod warunkiem, że będą one posiadały nie gorszą właściwość i jakość w stosunku do opisywanej. Zamawiający informuje, że w przypadkach, w których wskazał w SIWZ i w załącznikach do SIWZ, w opisie przedmiotu zamówienia odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. 7.Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby na czas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.) następujące osoby: a) wszystkie osoby wykonujące prace budowlane w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym robotników budowlanych, operatorów sprzętów - jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości dla: - 1 części zamówienia 15 000,00 zł. - 2 części zamówienia 10 000,00 zł. - 3 części zamówienia 10 000,00 zł. - 4 części zamówienia 10 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty dotyczące grup kapitałowych (art. 24 ust. 1 pjkt. 23), Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.ugsusiec.bip.lubelskie.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego Załącznik: - Nr 6.1 do SIWZ do części 1 zamówienia, - Nr 6.2 do SIWZ do części 2 zamówienia, - Nr 6.3 do SIWZ do części 3 zamówienia, - Nr 6.4 do SIWZ do części 4 zamówienia, Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 2. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 3. Dokumenty dotyczące innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega: 3.1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w pkt 6.1. a i b SIWZ. 3.2. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych zobowiązany jest złożyć do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia według wzoru stanowiącego Załącznik: - Nr 7.1 do SIWZ do części 1 zamówienia, - Nr 7.2 do SIWZ do części 2 zamówienia, - Nr 7.3 do SIWZ do części 3 zamówienia, - Nr 7.4 do SIWZ do części 4 zamówienia, Wykonawca zamiast wzoru określonego w Załączniku nr 7.1, 7.2, 7.3 i 7.4 do SIWZ może przedstawić inny dokument, który pozwoli Zamawiającemu ocenić, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz pozwoli Zamawiającemu ocenić, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów i który określa w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3.3. Zamawiający wymaga, by Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożył w odniesieniu do tych podmiotów, dokumenty wymienione w pkt. 6.2.3. SIWZ, na wezwanie Zamawiającego dokonane w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Dokumenty dotyczące podwykonawcy: 4.1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 6.1. b SIWZ. 4.2. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 8.1,8.2,8.3 i 8.4 do niniejszej specyfikacji. 5. Dokumenty, które składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 5.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie z pkt 6.1. a i b składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5.2. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie zobowiązany do złożenia dokumentów dotyczących tego Wykonawcy, wymaganych w pkt.6.2.3. SIWZ na wezwanie Zamawiającego dokonane w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Wykonawcy dołączają do oferty pełnomocnictwo wskazujące, czy pełnomocnik uprawniony jest do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z pełnomocnikiem tym będzie prowadzona wszelka korespondencja wiążąca dla wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 6.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.2.3. SIWZ: A) pkt a) - c) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce za mieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach