Gmina Gać ogłasza przetarg
- Adres: 37207 Gać, Gać
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 166 411 429 , fax. 166 411 429
- Data zamieszczenia: 2017-01-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gać
Gać 275
37207 Gać, woj. podkarpackie
tel. 166 411 429, fax. 166 411 429
REGON: 65090064800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gac.biuletyn.net
- I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Gać - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Gać” w formule zaprojektuj i wybuduj i obejmuje termomodernizację 5 obiektów położonych na terenie Gminy Gać. Realizacja zadania powinna przebiegać trzyetapowo: • etap pierwszy obejmować powinien wykonanie prac projektowych oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń, • etap drugi obejmować powinien roboty termomodernizacyjne, montaż odnawialnych źródeł energii oraz modernizację i wymianę oświetlenia obiektów na energooszczędne, • zarządzanie i serwisowanie wykonanych i zmodernizowanych instalacji przez co najmniej 5 lat od momentu odbioru końcowego. Na komplet dokumentacji, którą ma wykonać wykonawca dla każdego z obiektów musi składać się z: • projekt budowlany i wykonawczy dla przedmiotowej inwestycji zgodny z ostateczną wersją audytów energetycznych i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego a także z zaleceniami Zamawiającego, • uzyskanie wszelkich administracyjno – prawnych zezwoleń, decyzji i opinii, w tym pozwolenia na budowę (jeśli wymagane), • przygotowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji zgodnie z zasadami Instytucji współfinansującej, • pozyskanie wszelkich uzgodnień w zakresie ochrony środowiska (jeśli wymagane), • wykonanie robót zgodnie z zaakceptowaną dokumentacją projektową i STWiORB wraz z zakupem i montażem niezbędnego wyposażenia, • aktualizacja audytów energetycznych w przypadku konieczności zgłoszonej przez Instytucję współfinansującą. Zadaniem objętych jest 5 obiektów: 1. Zespół Szkół w Gaci Zakres inwestycji: • ocieplenie ścian zewnętrznych budynku Szkoły • ocieplenie ścian zewnętrznych budynku Sali gimnastycznej • wymianę okien w budynku Sali gimnastycznej • wymianę drzwi zewnętrznych, wejściowych do Sali gimnastycznej • ocieplenie stropu nad nieogrzewaną piwnicą • ocieplenie stropu nad najwyższą kondygnacją • ocieplenie stropodachu w Sali gimnastycznej • wprowadzenie systemu wentylacji mechanicznej • automatyka i modernizacja systemu grzewczego Szkoły i Sali gimnastycznej – instalacji CO polegającej na wymianie źródła ciepła z zastosowaniem pompy ciepła, zainstalowaniu automatyki pogodowej, montażu zaworów termostatycznych, wymianie instalacji, wymianie grzejników na parterze i zainstalowaniu dodatkowych grzejników na Sali gimnastycznej, pracach montażowych i demontażowych • modernizacja systemu grzewczego – instalacji przygotowania CWU • regulacja instalacji grzewczej CO i podgrzewu wody CWU • montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Szkoły • modernizacja i wymiana oświetlenia obiektu na energooszczędne 2. Zespół Szkół w Dębowie Zakres inwestycji: • ocieplenie ścian szatni w piwnicy • ocieplenie stropu – sufitu w nieogrzewanej części piwnicy • wymiana ściany - okna z pustaków szklanych na Sali gimnastycznej • ocieplenie stropu nad najwyższą kondygnacją • ocieplenie ścian zewnętrznych budynku Szkoły • ocieplenie ścian zewnętrznych budynku Sali gimnastycznej • wymiana okien w budynku Szkoły • automatyka i modernizacja systemu grzewczego Szkoły i Sali gimnastycznej – instalacji CO polegająca na wymianie źródła ciepła z zastosowaniem pompy ciepła oraz zainstalowaniu automatyki pogodowej, montażu zaworów termostatycznych, wymianie instalacji, wymianie grzejników, pracach demontażowych i montażowych • modernizacja systemu grzewczego – instalacji przygotowania CWU • regulacja instalacji grzewczej CO i podgrzewu wody CWU • montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Szkoły • modernizacja i wymiana oświetlenia obiektu na energooszczędne 3. Szkoła Podstawowa w Białobokach Zakres inwestycji: • ocieplenie ścian zewnętrznych budynku • ocieplenie stropu nad piwnicą • ocieplenie stropu nad najwyższą kondygnacją • automatyka i modernizacja systemu grzewczego – instalacji CO polegająca na wymianie źródła ciepła z zastosowaniem pompy ciepła oraz zainstalowaniu automatyki pogodowej, montażu zaworów termostatycznych, pracach demontażowych i montażowych • modernizacja systemu grzewczego – instalacji przygotowania CWU • regulacja instalacji grzewczej CO i podgrzewu wody CWU • montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Szkoły • modernizacja i wymiana oświetlenia obiektu na energooszczędne 4. Gminny Ośrodek Kultury w Gaci Zakres inwestycji: • ocieplenie ścian zewnętrznych budynku • ocieplenie stropodachu • ocieplenie stropu nad nieogrzewaną piwnicą • automatyka i modernizacja systemu grzewczego – instalacji CO, polegająca na instalacji automatyki pogodowej, montażu zaworów termostatycznych • montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku • modernizacja i wymiana oświetlenia obiektu na energooszczędne 5. Urząd Gminy w Gaci Zakres inwestycji: • ocieplenie ścian zewnętrznych fundamentów • ocieplenie ścian zewnętrznych budynku • wymiana okien na parterze • automatyka i modernizacja systemu grzewczego – instalacji CO, polegającą na instalacji automatyki pogodowej, wymianie grzejników, pracach demontażowych i montażowych, montażu zaworów termostatycznych • modernizacja systemu przygotowania CWU • montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku • modernizacja i wymiana oświetlenia obiektu na energooszczędne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w następujących dokumentach: Wzorze umowy – stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. Programie funkcjonalno-użytkowym – stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Audytach energetycznych i elektrycznych – stanowiących załącznik nr 11 do SIWZ. Zamawiający nie określa standardów jakościowych o których mowa w art. 91 ust. 2a. 6. Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a – obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1) Wykonawca (lub podwykonawca) oświadcza że osoby realizujące poniższe czynności są zatrudnione na umowę o pracę tj.: - wykonywanie prac objętych zakresem niniejszego zamówienia, w tym prace fizyczne oraz operatorów sprzętu z wyłączeniem kadry kierowniczej, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. 2) Wykonawca zobowiązuje się przedstawić zamawiającemu w terminie 7 dni, wykaz osób które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia, a na żądanie Zamawiającego może odstąpić od tego wymogu, jeżeli Wykonawca wykaże że zostały spełnione przesłanki do zatrudnienia tych osób na podstawie stosunku pracy wynikających z kodeksu pracy. 3) W przypadku konieczności zmiany – w okresie trwania umowy – osób wykonujących wyżej wymienione czynności w ramach przedmiotu umowy Wykonawca (lub podwykonawca) zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu aktualnego wykazu osób, a na żądanie Zamawiającego okazać kopie umów o pracę zawartych z tymi osobami. Obowiązek ten Wykonawca (lub podwykonawca) zrealizuje w terminie 7 dni od dnia dokonania przedmiotowej zmiany. 4) W przypadku gdy wykonawca (lub podwykonawca) nie dochowa którego kol wiek z terminów określonych w ust. 2 i 3, Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi za każdy dzień zwłoki w wysokości 0,01% całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w zawartej umowie. 5) Zamawiający może odstąpić od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, gdy Wykonawca nienależnie wykonuje umowę, w szczególności gdy zwłoka w wykonaniu obowiązków o których mowa w ust. 2 i 3 przekroczy 14 dni. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42 poz. 275 z późn. zm.) 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Łańcucie Oddział w Gaci Nr 41 9177 1018 2003 2000 0619 0004 W tytule przelewu – „przetarg termomodernizacja” 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, termin ważności gwarancji powinien obejmować 30 dni począwszy od dnia złożenia oferty. 7. Z gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach o których mowa w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego lub dołączyć do oferty. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7b.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa i modernizacja dr. dojazdowej do gr. rolnych w obrębie Pysznica na dz. o nr ewid. 2483, 2507 Budowa i modernizacja dr. dojazdowej do gr. rolnych w obrębie Jastkowice na dz. o nr ewid. 3224/2
Dodano: 2024-05-09 - Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej na terenie gminy Pysznica
Dodano: 2024-05-08 - Budowa placu zabaw w sołectwie Olszowiec
Dodano: 2024-05-08 - Przebudowa parkingu przy Starostwie Powiatowym w Stalowej Woli
Dodano: 2024-05-07 - Przebudowa budynku lecznicy weterynaryjnej i zmiana jego sposobu użytkowania na magazyn epizootyczny dla celów weterynaryjnych- etap II
Dodano: 2024-05-02 - Utwardzenie placu przy budynku Domu Ludowego w Bukowsku w ramach projektu pn: „Poprawa stanu infrastruktury kultury na terenie gminy Bukowsko – etap II”.
Dodano: 2024-04-29 - Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Laszki
Dodano: 2024-04-29 - "Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Wielkie Oczy"
Dodano: 2024-04-29 - Zagospodarowanie poscaleniowe wsi: Zmysłówka, Laszczyny
Dodano: 2024-04-26 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka – Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
Dodano: 2024-04-26