Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków SPZZOZ w Wyszkowie – etap II

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, Komisji Edukacji Narodowej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 743 76 11, , fax. 297 437 605
  • Data zamieszczenia: 2019-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
    Komisji Edukacji Narodowej 1
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 29 743 76 11, , fax. 297 437 605
    REGON: 30872600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielne publiczne zakłady opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków SPZZOZ w Wyszkowie – etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Termomodernizacja budynków SPZZOZ w Wyszkowie” – ETAP II. Zadanie obejmuje termomodernizację wraz z wykorzystaniem OZE i wymianą oświetlenia na energooszczędne, budynku głównego, budynku przychodni przyszpitalnej, łącznika szpitala oraz zespołu budynków leczniczo – usługowych, w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE, nr: RPMA.04.02.00-14-8582/17 pt. „WSPIERANIE EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ, INTELIGENTNEGO ZARZĄDZANIA ENERGIĄ I WYKORZYSTYWANIA ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII W BUDYNKACH PUBLICZNYCH I SEKTORZE MIESZKANIOWYM. POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ ORAZ OGRANICZANIE NISKIEJ EMISJI W SPZZOZ W WYSZKOWIE”. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : I. Budynek Główny Szpitala – 1) prace przygotowawcze; 2) prace ociepleniowe: a) ocieplenie ścian cokołu styropianem, wykończenie tynkiem mozaikowym; b) ocieplenie ścian ponad cokołem płytami z wełny mineralnej, wykończenie tynkiem silikonowym; c) ocieplenie glifów okiennych płytami z wełny mineralnej, wykończenie tynkiem silikonowym; 3) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; 4) ocieplenie stropodachu wentylowanego granulatem z wełny mineralnej; 5) roboty towarzyszące remontowe/montażowe; 6) budowę dachowej oraz naziemnej wolnostojącej mikroinstalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy zainstalowanej ok. 39,6 kWp; 7) wykonanie niezbędnych instalacji elektrycznych do przyłączenia źródeł wytwórczych do instalacji wewnętrznej obiektu; 8) modernizację instalacji oświetlenia podstawowego wewnątrz budynku – wymiana istniejących opraw oświetlenia podstawowego na nowoczesne oprawy wyposażone w źródła światła wykonane w technologii LED; 9) doposażenie istniejącej rozdzielnicy głównej w niezbędne aparaty; 10) wymiana grzejników; 11) remont istniejącego węzła cieplnego; 12) montaż Stacji Uzdatniania Wody wraz z jej podłączeniem. II. Budynek przychodni przyszpitalnej wraz z łącznikiem szpitala – 1) prace przygotowawcze; 2) prace ociepleniowe: a) ocieplenie ścian cokołu styropianem, wykończenie tynkiem mozaikowym; b) ocieplenie ścian ponad cokołem płytami z wełny mineralnej, wykończenie tynkiem silikonowym; c) ocieplenie glifów okiennych płytami z wełny mineralnej, wykończenie tynkiem silikonowym; 3) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; 4) ocieplenie stropodachu wentylowanego granulatem z wełny mineralnej; 5) roboty towarzyszące remontowe/montażowe; 6) modernizację instalacji oświetlenia podstawowego wewnątrz budynku – wymiana istniejących opraw oświetlenia podstawowego na nowoczesne oprawy wyposażone w źródła światła wykonane w technologii LED. III. Zespół budynków leczniczo – usługowych – 1) wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych z wymianą obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, wykonaniem ocieplenia cokołu przy gruncie oraz ścian fundamentowych (styropian gr. 12 cm), wykończenia ścian zewnętrznych tynkiem silikonowym, wykonanie opaski wokół budynku; 2) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; 3) wykonanie ocieplenia stropu nad parterem, podbitki; 4) modernizacja instalacji c.w.u. oraz doziemnej instalacji cieplnej. UWAGA : Szczegółowy opis zamówienia został przedstawiony w Części III SIWZ, której załączniki stanowią: dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Do opisu przedmiotu zamówienia dołączone zostały również przedmiary robót. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Podstawą do wyceny robót jest dokumentacja projektowa, STWiORB i wymagania Zamawiającego opisane w niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w obiektach, którego dotyczy niniejsze zamówienie. Udział w wizji lokalnej jest dobrowolny. Wizja lokalna odbędzie się dnia 13.03.2019 r. o godzinie 10:00 Zbiórka osób zainteresowanych wzięciem udziału w wizji lokalnej: w Budynku administracyjnym – Sala narad p. nr 3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę w wadium w wysokości : 65.000,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych) 2. Forma wadium 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz.1804 oraz 2015 r. poz.978 i 1240). 2) Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołany obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ. Dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji, złożony wraz z ofertą. Wadium nie może zawierać zapisów ograniczających obowiązek zapłaty wadium. Oryginał dokumentu (poręczenie bankowe, poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz.1804 oraz 2015 r. poz.978 i 1240) należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot, bez konieczności rozszywania (dekompletacji) oferty, np. umieścić w oddzielnej kopercie ze wskazaniem na niej nazwy postępowania, w którym jest składane. Dokument wadialny musi identyfikować wykonawcę oraz zawierać informacje, iż stanowi zabezpieczenie wadium w przedmiotowym postępowaniu. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao S.A. 62 1240 5631 1111 0010 4519 7908 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu nr DEZ/Z/341/ZP- 5/2019 pn. „Termomodernizacja budynków SPZZOZ w Wyszkowie – etap II”. Zaleca się, aby do oferty dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy załączyć do oferty zgodnie z zapisami pkt 12.2.2) niniejszej SIWZ. 3) Wadium może być wniesione również przez jednego z Wykonawców lub Pełnomocnika. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniądza, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp (opisanego w pkt 12.6. a) SIWZ). 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp (opisanego w pkt. 12.5.1 SIWZ) jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6. Utrata wadium Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ) oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie (lub inny dokument potwierdzający udostępnienie zasobów przez inne podmioty) winno być złożone wraz z ofertą. 7. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 8. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w sekcji III.4 i III.5 ogłoszenia o zamówieniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 9. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w sekcji III.4 i III.5 ogłoszenia o zamówieniu, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art.97 ust.1 ustawy pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 pkt 1 i 3 ustawy pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach