Przetargi.pl
Dostawa koszul

Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-463 Warszawa, ul. Podchorążych
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 500 43 72 , fax. 22 500 47 82, 22 500 47 07
  • Data zamieszczenia: 2019-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej
    ul. Podchorążych 38
    00-463 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 500 43 72, fax. 22 500 47 82, 22 500 47 07
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazgraniczna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa koszul
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach realizacji niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Przedmiotem zamówienia objęto: W części 1 zamówienia dostawę nowych koszul wyjściowych w kolorze białym z długimi rękawami, w pierwszym stopniu jakości, pochodzących z bieżącej produkcji zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1a do SIWZ w tym: w ramach zamówienia podstawowego 1290 sztuk, w ramach zamówienia objętego prawem opcji maksymalnie do 200 sztuk. W części 2 zamówienia dostawę nowych koszul wyjściowych w kolorze białym z krótkimi rękawami, w pierwszym stopniu jakości, pochodzących z bieżącej produkcji zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1b do SIWZ w tym: w ramach zamówienia podstawowego 950 sztuk, w ramach zamówienia objętego prawem opcji maksymalnie do 200 sztuk. W części 3 zamówienia dostawę nowych koszul służbowych w kolorze oliwkowym z długimi rękawami, w pierwszym stopniu jakości, pochodzących z bieżącej produkcji zgodnie z Specyfikacją Techniczna ST-PU-22/2019 stanowiącą Załącznik nr 1c do SIWZ w tym: w ramach zamówienia podstawowego 780 sztuk, w ramach zamówienia objętego prawem opcji maksymalnie do 300 sztuk. W części 4 zamówienia dostawę nowych koszul służbowych w kolorze oliwkowym z krótkimi rękawami, w pierwszym stopniu jakości, pochodzących z bieżącej produkcji zgodnie z Specyfikacją Techniczna ST-PU-20/2019 stanowiącą Załącznik nr 1d do SIWZ w tym: w ramach zamówienia podstawowego 700 sztuk, w ramach zamówienia objętego prawem opcji maksymalnie do 300 sztuk. W części 5 zamówienia dostawę nowych koszul polowych, w pierwszym stopniu jakości, pochodzących z bieżącej produkcji zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1e do SIWZ w tym: w ramach zamówienia podstawowego 1000 sztuk, w ramach zamówienia objętego prawem opcji maksymalnie do 200 sztuk. Wykonawca wyłoniony w trakcie procedury udzielenia zamówienia publicznego zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ (stosownie do zakresu przedmiotowego złożonej przez niego oferty). Minimalny wymagany okres gwarancji na każdy rodzaj przedmiotu zamówienia wynosi 18 miesięcy od daty jego wydania z magazynu do użytkowania, natomiast okres jego przechowywania przez Zamawiającego w magazynie wynosi maksymalnie 5 lat. W przypadku wydania przedmiotu zamówienia do użytkowania po upływie okresu przechowywania gwarancja, o której mowa wyżej przestaje obowiązywać. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą ostatecznego wzoru oferowanego przedmiotu zamówienia w 1 stopniu jakości, tj.: - w przypadku składania oferty na część 1 zamówienia – 1 sztuki koszuli wyjściowej w kolorze białym z długimi rękawami w rozmiarze – wzrost 175 cm, obwód szyi 42 cm; - w przypadku składania oferty na część 2 zamówienia – 1 sztuki koszuli wyjściowej w kolorze białym z krótkimi rękawami w rozmiarze – wzrost 175 cm, obwód szyi 42 cm; - w przypadku składania oferty na część 3 zamówienia – 1 sztuki koszuli służbowej w kolorze oliwkowym z długimi rękawami w rozmiarze – wzrost 175 cm, obwód szyi 42 cm; - w przypadku składania oferty na część 4 zamówienia – 1 sztuki koszuli służbowej w kolorze oliwkowym z krótkimi rękawami w rozmiarze – wzrost 175 cm, obwód szyi 42 cm; - w przypadku składania oferty na część 5 zamówienia – 1 sztuki koszuli polowej w rozmiarze – wzrost 175 cm obwód szyi 42 cm. Niedostarczenie wzoru przedmiotu zamówienia lub dostarczenie wzoru niekompletnego lub dostarczenie wzoru niezgodnego z wymaganiami określonymi w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. UWAGA: Wykonawca przed złożeniem oferty może obejrzeć w siedzibie Zamawiającego (00-463 Warszawa, ul. Podchorążych 38) wzór przedmiotu zamówienia użytkowanego aktualnie przez funkcjonariuszy Straży Granicznej, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu wizyty z osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami. Przedmiot zamówienia został oznaczony we Wspólnym Słowniku Zamówień następującym kodem CPV: 18332000-5 - koszule. Ilekroć przedmiot zamówienia opisano poprzez wskazanie: 1) znaków towarowych (nazwy handlowej), 2) norm - Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć w odniesieniu do: punktu 1) - produkty spełniające wymagania Zamawiającego co najmniej w tym samym zakresie co produkty opisane w opisie przedmiotu zamówienia (specyfikacji technicznej wyrobu); punktu 2) - rozwiązania związane z metodyką badawczą materiałów i wyrobu gotowego, w których badania wykonane będą według znowelizowanych norm lub innych procedur badawczych, o ile zastosowana metodologia będzie tożsama z metodologią normy wskazanej przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (specyfikacji technicznej wyrobu). Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Przedmioty objęte częściami 3 i 4 zamówienia (tj. koszula służbowa z długimi rękawami w kolorze oliwkowym oraz koszula służbowa z krótkimi rękawami w kolorze oliwkowym) podlegać będą ocenie zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności i bezpieczeństwa zgodnie z ustawą z dnia 17 listopada 2006 r. o systemie oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności i bezpieczeństwa państwa (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 114) oraz rozporządzeniami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie. Organem sprawującym nadzór nad czynnościami związanymi z wyrobem wprowadzanym do użytku jest Dyrektor Instytutu Technologii Bezpieczeństwa „MORATEX”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18332000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy „Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych”.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach