Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków Domu Pomocy Społecznej wraz z wymianą źródła ciepła, ul. Rzemieślnicza 9, 42-400 Zawiercie

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 42400 Zawiercie, ul. Rzemieślnicza
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 721 573 , fax. 326 722 256
  • Data zamieszczenia: 2018-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Rzemieślnicza 9
    42400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 326 721 573, fax. 326 722 256
    REGON: 68647085927
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dps.zawiercie.powiat.finn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków Domu Pomocy Społecznej wraz z wymianą źródła ciepła, ul. Rzemieślnicza 9, 42-400 Zawiercie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków Domu Pomocy Społecznej wraz z wymianą źródła ciepła (w skrócie DPS), zlokalizowanych przy ul. Rzemieślniczej 9 w Zawierciu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia zawiera Projekt wykonawczy, który stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ, Przedmiar robót, który stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiąca Załącznik nr 10 do SIWZ, stanowiące integralne załączniki do niniejszej SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje: ocieplenie ścian budynku biurowo technicznego oraz docieplenie stropodachu i wymianę świetlika na budynku mieszkalno biurowym w oparciu o Projekt wykonawczy, Przedmiar i STWIOR - Załączniki nr 8, 9 i 10 do SIWZ wymienione w ust. 2 niniejszego Rozdziału, 1.1) Przedsięwzięcie obejmuje również: a) wymianę okienek w pomieszczeniach technicznych (kotłownia), b) demontaż istniejących obróbek blacharskich i wykonanie nowych z blachy ocynkowanej powlekanej, c) wymianę parapetów zewnętrznych, d) wymianę instalacji odgromowej, e) wymianę świetlika w dachu, f) wymianę pokrycia dachowego na części biurowej w budynku biurowo technicznym, g) demontaż starego pieca C.O. i montaż kotła kondensacyjnego niskotemperaturowego, opalanego gazem ziemnym o mocy 240kW, h) wykonanie dokumentacji powykonawczej w formie papierowej w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej w formacie PDF na nośniku elektronicznym oraz w formacie edytowalnym wskazanym przez Zamawiającego (płyta CD/DVD lub PenDrive), i) wykonywanie w okresie udzielonej gwarancji nieodpłatnych okresowych przeglądów gwarancyjnych oraz dokumentowanie wyników tych przeglądów w założonym Rejestrze zdarzeń. 2) Zamawiający umożliwia dokonanie wizji lokalnej terenu budowy tj. miejsc, gdzie będą realizowane roboty, stanowiące przedmiot zamówienia, po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym. W trakcie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące treści SIWZ. Wizji lokalnej nie należy utożsamiać z zebraniem wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust., 3 ustawy Pzp. 3) Sposób realizacji robót musi być zgodny z technologią ich wykonania. Wszelkie wątpliwości bądź propozycje rozwiązań zamiennych winny być zgłaszane i uzgadniane z Inspektorem nadzoru inwestorskiego i z Zamawiającym. 4) Wykonawca robót ponosi całkowitą odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz jakość zastosowanych materiałów. 5) Wykonawca w trakcie wykonywania robót, będących przedmiotem zamówienia musi dostosować harmonogram robót oraz sposób ich realizacji do warunków istniejących w obiekcie użytkowanym całodobowo. Wykonawca winien stosować obowiązujące dla takich obiektów przepisy BHP i ppoż. oraz zachować szczególne środki ostrożności przy realizacji zamówienia jak również minimalizować negatywne skutki wykonywania robót budowlanych, dla przebywających w budynku podopiecznych oraz personelu DPS. 2.2. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, oraz z uwzględnieniem zapisów:  Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)  Złożonej oferty,  Postanowień zawartych w treści przyszłej umowy (Projekt umowy stanowi Zał. Nr 7) do SIWZ)  Projektu wykonawczego, Przedmiaru i STWIOR – odpowiednio Zał. nr 8, 9 i 10 do SIWZ 2.3.Rozwiązania równoważne a) Jeżeli w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach przetargowych użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego producenta lub wykonawcę, należy je traktować jako wskazane przykładowo. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z załączoną dokumentacją. b) Ilekroć mowa jest o urządzeniu, materiale, produkcie itp. należy przez to rozumieć taki jak zaproponowany lub inny o standardzie i parametrach technicznych nie gorszych niż zaproponowany. Wszystkie użyte znaki handlowe, towarowe, przywołanie nazw handlowych jak również odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. ustawy Pzp - Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Dopuszcza się użycie do realizacji zamówienia produktów równoważnych, w stosunku do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć zapewnienie minimalnych parametrów produktów (materiałów urządzeń itp.) wskazanych w SIWZ i Załącznikach do SIWZ, w szczególności w Projekcie wykonawczym, Przedmiarze, oraz w Projekcie umowy. c) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar dowodu spoczywa na Wykonawcy. d) W przypadku wymaganego oznakowania produktów, certyfikatów itp., Zamawiający akceptuje równoważne oznakowania produktów, certyfikaty itp. 2.4. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. 1) Zamawiający wymaga, aby wszyscy pracownicy uczestniczący w realizacji robót, będących przedmiotem zamówienia, pracujący na stanowiskach robotniczych, pod kierownictwem Kierownika robót, jak również osoba pełniąca funkcję Kierownika robót, zatrudnieni byli na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (tekst jedn. z 2018r, poz. 917). 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników, o których mowa w punkcie 1). Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Szczegółowe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte Projekcie umowy - Zał. Nr 7do SIWZ. 3) Obowiązek określony w pkt. 1) dotyczy również Podwykonawców. W każdej umowie o podwykonawstwo Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć postanowienia zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują czynności wskazane w pkt 1). 4) Jeżeli czynności, o których mowa w pkt. 1) nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy, Wykonawca winien to udowodnić Zamawiającemu składając stosowne oświadczenia wraz z uzasadnieniem w terminie określonym w Projekcie Umowy. 5) Szczegółowe wymagania stawiane przez Zamawiającego w zakresie zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę zostały określone w Projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 11 000 zł (słownie: jedenaście tysięcy 00/100 złotych). Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 2) Poręczenie lub gwarancja powinny zawierać zapis uwzględniający wszystkie warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy p.z.p. Powinny również zawierać oświadczenie o bezwarunkowym, nieodwołalnym zobowiązaniu do zapłaty, płatnym na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wskazanej kwoty. W przeciwnym wypadku poręczenie lub gwarancja nie będzie spełniało wymagań Zamawiającego. Miejsce i sposób wniesienia wadium 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na następujący wydzielony rachunek bankowy Zamawiającego: Nr rachunku: 28 1600 1462 1016 7905 4000 0002 BGŻ BNP PARIBAS S.A. „Termomodernizacja budynków Domu Pomocy Społecznej wraz z wymianą źródła ciepła”. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez ustawę p.z.p. formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie, kserokopię dokumentu dołączyć do oferty. Termin wniesienia wadium 1 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 2 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia w terminie wskazanym w pkt. 4.1. nie spiętego z ofertą oryginału dokumentu wadialnego, na podstawie którego będzie możliwe wymaganie zapłaty określonej w ust. 1 kwoty wadium. 4 Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach