Przetargi.pl
Tankowanie oleju napędowego do pojazdów i sprzętu Gminy Orońsko oraz pojazdów i sprzętu Ochotniczych Straży Pożarnych w Gminie Orońsko

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-505 Orońsko, ul. Szkolna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. -
  • Data zamieszczenia: 2019-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Szkolna 8
    26-505 Orońsko, woj. mazowieckie
    tel. -
    REGON: ---00000000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Tankowanie oleju napędowego do pojazdów i sprzętu Gminy Orońsko oraz pojazdów i sprzętu Ochotniczych Straży Pożarnych w Gminie Orońsko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne tankowanie oleju napędowego do pojazdów i sprzętu Gminy Orońsko oraz pojazdów i sprzętu Ochotniczych Straży Pożarnych w Gminie Orońsko – w ilości około 30 000 litrów w systemie sprzedaży bezgotówkowej, w stacjach paliw (dystrybutorach) Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana do realizacji zamówienia. 1. Paliwa muszą spełniać obowiązującą Polską Normę dotyczącą jakości paliw oraz wymagania wynikające z Rozporządzenia Ministra Gospodarki Pracy z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 z późn. zm.). 2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać koncesję na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018 r., poz. 755 z późn. zm.). 3. Zapotrzebowanie na zamówione paliwo może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego w czasie trwania umowy, jednakże ostateczna kwota wynagrodzenia nie może przekroczyć ogólnej wartości przedmiotu umowy. Ilość dostarczanego paliwa, wskazana powyżej, jest ilością orientacyjną, stąd w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego ilości zakupionego paliwa w stosunku do zamówionego, nie będzie to uznane przez Wykonawcę za odstąpienie od umowy i tym samym Wykonawca nie będzie miał prawa do dochodzenia od Zamawiającego odszkodowania z tytułu zakupu mniejszej ilości paliwa. 4. Z przyczyn eksploatacyjnych i ekonomicznych stacja do tankowania nie może być oddalona od granicy sołectwa Orońsko więcej niż 7 kilometrów. 5. Zamawiający przedstawi wybranemu wykonawcy po podpisaniu umowy wykaz pojazdów przeznaczonych do tankowania. Niniejszy wykaz może ulec zmianie o czym Zamawiający powiadomi Wykonawcę pisemnie. 6. W/w paliwa będą zakupywane sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego na zasadach tankowania do pojedynczych samochodów w stacjach paliw wybranego wykonawcy. 7. Zakupy paliwa będą realizowane każdorazowo w siedzibie wybranego wykonawcy w formie bezgotówkowej. 8. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że zła jakość paliwa była przyczyną awarii lub zniszczenia części, urządzeń - Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia strat, jakie z tego tytułu poniesie Zamawiający. 1) W takim przypadku przeprowadzona zostanie następująca procedura: Zamawiający pobierze z pojazdu lub sprzętu próbki paliwa do badania w obecności przedstawiciela Wykonawcy, zobowiązanego do niezwłocznego stawienia się na miejsce poboru próbek po uprzednim telefonicznym lub pisemnym powiadomieniu o poborze. Pobrane próbki zostaną zabezpieczone w sposób uzgodniony przez strony (zaplombowane, zabezpieczone taśmą z podpisami pieczątkami stron, itp.), a następnie w sposób uzgodniony przez strony przesłane lub przewiezione do laboratorium w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia ich pobrania. Jeżeli przedstawiciel Wykonawcy nie pojawi się na miejscu poboru próbek, uzna się, że Wykonawca wyraża zgodę na pobór próbek bez jego obecności i tym samym, że nie kwestionuje prawidłowości ich poboru oraz nie kwestionuje identyczności materiału oddanego do badania, z tym który został pobrany. 2) W przypadku gdy wyniki badań wykażą, że paliwo nie spełnia wymagań określonych przepisami prawa koszty ich wykonania obciążą Wykonawcę, w przeciwnym wypadku koszty poniesie Zamawiający. W przypadku gdy zostanie stwierdzone, że paliwo nie spełnia wymagań określonych przepisami prawa Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia strat, jakie Zamawiający poniósł z tytułu awarii lub zniszczenia części, urządzeń, na co Zamawiający przedstawi odpowiednie kserokopie dowodów księgowych. 3) W celu potwierdzenia dostarczania przez Wykonawcę odpowiedniej jakości paliwa do pojazdów i sprzętu Zamawiającego, Zamawiający ma prawo w każdym czasie trwania umowy w obecności przedstawiciela Wykonawcy dokonać poboru próbek paliwa do badania bezpośrednio ze stacji paliw, na której odbywa się tankowanie pojazdów i sprzętu. Procedura zabezpieczenia i oddania próbek do badania przebiegać będzie identycznie jak wyżej opisano. 9. Zamawiający zastrzega możliwość żądania od Wykonawcy dostarczenia charakterystyk dostarczanego Zamawiającemu paliwa. 10. Dopuszczalne jest również tankowanie pojazdów i sprzętu Zamawiającego przy użyciu elektronicznych kart paliwowych wystawianych na numer rejestracyjny samochodu lub imię i nazwisko kierowcy lub nazwę Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że każdorazowo wraz z fakturą Wykonawca ma obowiązek dostarczać dowody wydania paliwa w formie wydruku z systemu obsługującego karty paliwowe na stacjach paliw. 11. Wielkość i termin tankowania pojazdów i sprzętu Zamawiającego wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego. 12. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości realizacji zamówienia w inny sposób (np. na innej stacji paliw), w sytuacji, gdy nie będzie mógł świadczyć dostaw, z zastrzeżeniem, że w takiej sytuacji koszt realizacji zamówienia nie ulegnie zwiększeniu, a zastępcza stacja paliw nie będzie znajdować się w odległości większej niż 7 km od siedziby Zamawiającego. 13. W sytuacji, kiedy Wykonawca nie będzie mógł realizować dostaw i nie wskaże innej stacji paliw, ani innego sposobu realizacji zamówienia w terminie max. do 3h od momentu zaistnienia okoliczności uniemożliwiających realizację dostaw, Zamawiający sam dokona wyboru zastępczej stacji paliw, z zastrzeżeniem że nie będzie się ona znajdować w odległości większej niż 7 km od siedziby Zamawiającego. Koszty tankowania na zastępczej stacji paliw pozostaną zgodne z warunkami zawartymi w umowie i nie będą mogły ulec zwiększeniu. W przypadku wyższej ceny paliw na zastępczej stacji paliw, różnicą kosztów tankowania między ceną dnia na zastępczej stacji paliw, a ceną określoną w umowie, Zamawiający obciąży Wykonawcę umownego. 14.Wynagrodzenie za produkty pobrane przez Zamawiającego będzie naliczane wg cen obowiązujących w dniu tankowania na stacji, na której zostało pobrane paliwo, z uwzględnieniem opustu cenowego wyłonionego w drodze niniejszego przetargu. 15. Ceny obowiązujące w dniu tankowania na stacji, na której zostało pobrane paliwo, pomniejszone o opust cenowy udzielony Zamawiającemu, będą podstawą do obciążenia Zamawiającego za pobrane produkty na podstawie faktury VAT. 16. Ustalona cena jednostkowa za jeden litr może ulec zmianie wyłącznie w przypadku zmiany ceny u producenta (rafinerii), u którego Wykonawca się zaopatruje. 17. Wzrost lub spadek w/w ceny jednostkowej będzie co najwyżej proporcjonalny do wzrostu lub spadku cen u producenta paliwa. Za proporcjonalny wzrost lub spadek ceny będzie uważany taki, który nie będzie wyższy od kwoty podwyżki lub spadku cen poszczególnych paliw u producenta paliwa. 18. Wykonawca zobowiązany jest do wystawiania faktur co najmniej raz w miesiącu, po realizacji zamówienia, z wyszczególnieniem ilości sprzedanego paliwa, daty sprzedaży oraz ceny producenta powiększonej o stałą marżę Wykonawcy. 19. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonania usługi i ich zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialności za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zakupu paliw dokonywać będą kierowcy autobusów szkolnych, środków transportowych gospodarki komunalnej oraz samochodów pożarniczych Gminy Orońsko.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi wydaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018r., poz. 755)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach