Przetargi.pl
System centralnego wydruku wraz z repozytorium i dzierżawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących

Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 95200 Pabianice, ul. Zamkowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 422 254 600 , fax. 422 254 669
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza
    ul. Zamkowa 16
    95200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 422 254 600, fax. 422 254 669
    REGON: 51691000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.um.pabianice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    System centralnego wydruku wraz z repozytorium i dzierżawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zmówienia jest świadczenie Zamawiającemu przez Wykonawcę usług, których efektem będzie zapewnienie w siedzibie Zamawiającego korzystania z Systemu Centralnego Wydruku, zwanego dalej „SCW” wraz z repozytorium i dzierżawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących, opartego na fabrycznie nowych urządzeniach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). 3.2. Zamawiający przewiduje, że SCW zbudowany będzie z: 1) 15 urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych – oznaczonych jako urządzenia typu 1; 2) 3 urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych – oznaczonych jako urządzenia typu 2. 3.3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni Zamawiającemu ciągłość korzystania z SCW z uwzględnieniem szacunku Zamawiającego dokonanego na podstawie danych historycznych, że drukowanie/kopiowanie w okresie trwania umowy wyniesie około 2 600 000 stron w tym: 1) 1 850 000 stron A4 - mono; 2) 750 000 stron A4 - kolor – z zastrzeżeniem, że: 1) strona formatu A3 liczona jako 2 strony formatu A4; 2) koperty C4, C5 liczone są jako jedna strona A4; 3) pozostałe, niezidentyfikowane formaty drukowania / kopiowania, Zamawiający wlicza do wydruków A4 mono/kolor. 3.4. Ponadto, w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca: 1) zapewni Zamawiającemu prawa do korzystania z oprogramowania składającego się na SCW; 2) dokona rozmieszczenia, instalacji i konfiguracji urządzeń systemu; 3) skonfiguruje i uruchomi SCW; 4) dostarczy i spersonalizuje 200 zbliżeniowych kart elektronicznych służących do autoryzacji użytkowników; 5) dokona przeszkolenia użytkowników SCW oraz zapewni dostęp do szkolenia e-learningowego z zakresu działania SCW w terminie 30 dni od daty podpisania przez Strony protokołu odbioru przedmiotu umowy; szkolenie e-learningowe może być zastąpione instruktażowym filmem video. 3.5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany przez Wykonawcę, który posiada aktualne certyfikaty jakości na: 1) sprzedaż, projektowanie i wrażanie rozwiązań informatycznych w zakresie zarządzania dokumentami z oprogramowaniem - ISO/IEC 20000-1:2011; 2) system zarządzania jakością zgodny z wymogami normy ISO 9001. 3.6. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 79800000-2 – usługi drukowania i powiązane; 72250000-2 – usługi w zakresie konserwacji i wsparcia. Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, na pełny etat, w oparciu o umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) administrowanie systemu SharePoint; b) administrowanie systemu Windows Server; c) administrowanie usługą katalogową Active Directory; d) projektowanie przepływów dokumentów; e) zarządzanie projektami wg metody PRINCE2 Practitioner; okres zatrudnienia osób przewidzianych do realizacji zamówienia powinien być nie krótszy niż termin realizacji zadania; Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu wykaz osób, o których mowa powyżej; sposób dokumentowana zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań – określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 9.2. Wadium jest wnoszone na zasadach określonych w art. 45 i art. 46 ustawy Pzp, w szczególności Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 9.3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w Banku GETIN Bank, nr rachunku: 47 1560 0013 2473 5210 8000 0006, z dopiskiem na przelewie „Wadium w postępowaniu ZPK.271.23.2018 na system centralnego wydruku” 9.4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 9.3. niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 9.5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 9.6. Z treści gwarancji/poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9.7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9.8. Zamawiający zwraca wadium na zasadach i w okolicznościach, o których mowa w art. 46 Pzp, tj: 1) po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania zwraca niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 2) zwrot wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, następuje niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) na wniosek Wykonawcy w razie wycofania przez niego oferty przed upływem terminu ich składania, przy czym zwrot dokonywany jest niezwłocznie; 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9.9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 9.8 pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.11. Zamawiający ponadto zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 6.5. pkt 1 niniejszej SIWZ (jeżeli dotyczy); 3) zaleca się, aby w celu przyśpieszenia procedowania do ofert załączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium. 4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie (według wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach