Przetargi.pl
Usługa kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych w Sądzie Okręgowym w Łodzi oraz w Sądach Rejonowych w Brzezinach, Łęczycy, Rawie Mazowieckiej i Łowiczu.

Sąd Okręgowy w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-921 Łódź, Plac Dąbrowskiego 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Łodzi
    Plac Dąbrowskiego 5
    90-921 Łódź, woj. łódzkie
    REGON: 7251042790
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.so.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych w Sądzie Okręgowym w Łodzi oraz w Sądach Rejonowych w Brzezinach, Łęczycy, Rawie Mazowieckiej i Łowiczu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie kompleksowej obsługi serwisowej urządzeń drukujących użytkowanych w Sądzie Okręgowym w Łodzi i Sądach Rejonowych w następujących lokalizacjach:• Sądu Okręgowego w Łodzi przy:- Pl. Dąbrowskiego 5 w Łodzi SIEDZIBA GŁÓWNA ZAMAWIAJĄCEGO- ul. Narutowicza 64 w Łodzi SIEDZIBA GŁÓWNA ZAMAWIAJĄCEGO - ul. Wydawniczej 10 w Łodzi - ul. Łagiewnickiej 54/56 w Łodzi (OZSS Łódź) - ul. Mszczonowskiej 35 w Skierniewicach (OZSS Skierniewice)oraz w:• Sądzie Rejonowym w Brzezinach przy:- ul. Waryńskiego 32,- ul. Waryńskiego 34;• Sądzie Rejonowym w Łęczycy przy:- ul. M. Konopnickiej 16;• Sądzie Rejonowym w Rawie Mazowieckiej przy:- ul. Krakowskiej 22 B, - ul. Kościuszki 17;• Sądzie Rejonowym w Łowiczu przy:- ul. Kaliskiej 1/3.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, uruchomienie i utrzymanie systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukująco-kopiujących, przeglądy, naprawy i konserwacje, dostawę wraz z instalacją dodatkowych urządzeń drukujących oraz wymianę materiałów eksploatacyjnych w ramach opłaty wyliczonej na podstawie liczby wykonanych wydruków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z treścią Działu VII SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach