Przetargi.pl
Świadczenie usługi w zakresie obsługi kasowej w siedzibie Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp.

Urząd Skarbowy ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Jagiellończyka 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7115742 , fax. 95 7115-905
  • Data zamieszczenia: 2013-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy
    ul. Jagiellończyka 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 7115742, fax. 95 7115-905
    REGON: 21050043800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.usgorzow.mf.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi w zakresie obsługi kasowej w siedzibie Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Opis obsługi kasowej:1)Obsługa kasowa prowadzona jest w siedzibie Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp. w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2)Obsługa kasowa prowadzona w siedzibie Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp., polega w szczególności na: a)przyjmowaniu wpłat z tytułu podatków i niepodatkowych należności budżetowych, do których przyjmowania zobowiązany jest Zamawiający, bez prowizji i opłat bankowych od wpłacających, b)dokonywaniu wypłat z tytułu zwrotów nadpłat podatków na podstawie dyspozycji Zamawiającego bez prowizji i opłat bankowych od odbierającego, c)przyjmowaniu wpłat kwot uzyskiwanych ze sprzedaży przepadku mienia dokonywanych przez pracowników komórek egzekucji administracyjnej, bez prowizji i opłat bankowych od wpłacającego, d)przyjmowaniu wpłat i dokonywaniu wypłat na rzecz Zamawiającego jako jednostki budżetowej bez prowizji i opłat od pracownika dokonującego danej operacji, e)przyjmowaniu wpłat gotówkowych od poborców skarbowych i egzekutorów, bez prowizji i opłat od Zamawiającego, f)przyjmowaniu wpłat egzekutorów i poborców skarbowych również w innych placówkach Wykonawcy znajdujących się na terenie miasta Gorzowa Wlkp. na zasadach, na jakich prowadzona będzie obsługa kasowa u Zamawiającego w godzinach pracy danej placówki. 3)Obsługa kasowa będzie prowadzona w siedzibie Zamawiającego w dwóch punktach kasowych, przez dwie osoby jednocześnie: a)w dniach pracy Zamawiającego w godzinach od 8:00 do 15:00, z zastrzeżeniem, iż w jednym wyznaczonym przez Zamawiającego dniu tygodnia obsługa kasowa będzie prowadzona w godzinach od 08.00 do 17.30, b)w inne dni wyznaczone dla Zamawiającego jako dni otwarte dla Urzędu Skarbowego - w godzinach ustalonych każdorazowo z Naczelnikiem Urzędu Skarbowego (nieodpłatnie). 4)Przekazanie przyjętej przez kasę gotówki na rachunki Zamawiającego do Narodowego Banku Polskiego, odbywać się będzie najpóźniej w pierwszej sesji następnego dnia roboczego od dnia wpłaty, na podstawie dyspozycji Wykonawcy drogą elektroniczną. 5)Wykonawca odpowiada za pobraną gotówkę oraz jej transport i konwojowanie z siedziby Zamawiającego do miejsca wpłaty. 6)Ubezpieczenie gotówki w punktach kasowych oraz w trakcie transportu obciąża Wykonawcę. 7)Wykonawca może przyjmować w punkcie kasowym inne należności z zachowaniem pierwszeństwa dla wpłat zobowiązań podatkowych, niepodatkowych należności budżetowych, wypłat z tytułu zwrotów oraz wpłat i wypłat dokonywanych przez pracowników Zamawiającego. 8)Wykonawca zobowiązany jest do wywieszenia lub wyeksponowania w inny sposób wzorów dowodów wpłat na poszczególne Subkonta. 9)Obsługa podatników i pracowników Zamawiającego nie może być utrudniona w wyniku obsługi innych klientów Wykonawcy. 10)Pracownicy Wykonawcy lub osoby działające na Jego zlecenie, mają prawo do przebywania w punktach obsługi kasowej w czasie godzin urzędowania Zamawiającego. 11)Wstęp i przebywanie osób wymienionych w ppkt 10 w siedzibie Zamawiającego poza godzinami urzędowania Urzędu Skarbowego, jest możliwy tylko w uzasadnionych przypadkach i po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego. 12)Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania wpłat z tytułu podatków i niepodatkowych należności budżetowych na podstawie formularzy dowodów wpłat dostarczonych przez Wykonawcę z przeznaczeniem: a)pierwszy egzemplarz dla Wykonawcy, b)drugi egzemplarz dla Zamawiającego, c)trzeci egzemplarz dla wpłacającego. 13)Na podstawie dowodów wpłat Wykonawca będzie sporządzać w trzech egzemplarzach zestawienia przyjętych wpłat z przeznaczeniem dla: a)pierwszy i drugi egzemplarz dla Wykonawcy, b)trzeci egzemplarz dla Zamawiającego. 14)Na podstawie zestawień, o których mowa w ppkt 13, Wykonawca dokona najpóźniej w następnym dniu roboczym, w pierwszej sesji, przelania należności na poniższe konta w NBP Oddział Okręgowy w Zielonej Górze: a)32 1010 1704 0023 8122 2300 0000 - podatek dochodowy od osób fizycznych: -nie prowadzących działalności gospodarczej (m.in. zeznania roczne), -zryczałtowane podatki dochodowe, oraz inne opłaty od podatników nie zobowiązanych przepisami prawa do rozliczeń bezgotówkowych (m.in. działy specjalne, wynajem, podatek od osób duchownych), b)26 1010 1704 0023 8122 2700 0000 - karta podatkowa, PCC, podatki zniesione, podatek od spadków i darowizn, wpłaty z tytułu innych podatków i niepodatkowych należności budżetowych, c)20 1010 1704 0023 8122 3100 0000 - wpłata dochodów budżetowych z tytułu m.in. mandatów karnych (gotówkowych i skredytowanych nakładanych przez Zamawiającego) oraz wyroków sądowych wydanych na podstawie Kodeksu karnego i Kodeksu cywilnego, d)konta pomocnicze Zamawiającego. 15)W razie niedotrzymania terminu, o którym mowa w ppkt 14, Wykonawca zobowiązany jest do zapłacenia na rzecz Zamawiającego odszkodowania w wysokości odsetek za zwłokę od zaległości podatkowych, naliczonych za każdy dzień zwłoki. 16)Przekazywanie środków wpłacanych przez egzekutorów, poborców skarbowych i innych pracowników Zamawiającego, Wykonawca dokona analogicznie jak w ppkt 12, 13, 14 i 15 w zakresie wszystkich rachunków Zamawiającego w NBP. 17)W przypadku zmiany subkont, Wykonawca będzie przyjmował wpłaty na inne subkonta Zamawiającego niż wymienione w ppkt 14 lit. a, b, c, na warunkach określonych w niniejszym opisie oraz projekcie umowy stanowiącym Rozdział IV SIWZ. 18)W razie, gdy Zamawiający będzie zobowiązany do jakiejkolwiek zapłaty należności z tytułu nieprawidłowego wykonania przez Wykonawcę czynności i operacji związanych z opisanymi wyżej wpłatami i wypłatami na rzecz podatników i płatników, Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia tych należności w pełnej wysokości na pierwsze wezwanie Zamawiającego. 19)Dokonywanie przez punkty kasowe wypłat gotówkowych z tytułu zwrotu nadpłat podatków odbywać się będzie na podstawie dowodu wypłaty załączonego do wykazu wypłat, podpisanego przez co najmniej jednego pracownika wskazanego przez Zamawiającego na liście osób upoważnionych do akceptacji zwrotów. 20)Dowody wypłaty sporządzane będą przez Zamawiającego w trzech egzemplarzach z przeznaczeniem dla: a)adresata nadpłaty, b)Wykonawcy, c)Zamawiającego. 21)Zamawiający przekaże na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy Wykonawcy środki finansowe na pokrycie wypłat gotówkowych z tytułu zwrotu nadpłat podatków najpóźniej w dniu wypłat. 22)Zamawiający powiadamia osoby, którym należne są zwroty nadpłat w podatkach, o terminie odbioru gotówki z punktu kasowego, prowadzonego przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego. 23)W przypadku nieodebrania przez podatnika nadpłaty w terminie określonym na wykazie wypłat, Wykonawca niezwłocznie dokona zwrotu środków na rachunek Zamawiającego oraz zwróci dowody wypłaty. 2.Warunki prowadzenia obsługi kasowej: 1) Obsługę kasową muszą wykonywać osoby posiadające co najmniej wykształcenie średnie oraz co najmniej 6-miesięczny staż na stanowisku kasjera. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca winien przedłożyć w ciągu 2 dni odpowiednie dokumenty potwierdzające kwalifikacje osób wykonujących przedmiot zamówienia. 2)Wykonawca będzie pobierał stałą opłatę miesięczną za obsługę kasową. 3)Za świadczone usługi Wykonawca będzie pobierać prowizję i opłaty: a)prowizja z tytułu wpłat gotówkowych egzekutorów i poborców skarbowych na rachunki Zamawiającego w NBP zostanie wypłacona przez Narodowy Bank Polski na podstawie umowy zawartej przez Wykonawcę z NBP, wg stawek obowiązujących w NBP, b)prowizja z tytułu przyjmowania wpłat i dokonywania wypłat pracownikom Zamawiającego w ramach wykonywania czynności służbowych w zakresie rachunków Zamawiającego w NBP, zostanie wypłacona przez Narodowy Bank Polski na podstawie umowy zawartej przez Wykonawcę z NBP, wg stawek obowiązujących w NBP, c)prowizję lub opłatę od wpłat dokonywanych przez egzekutorów i poborców skarbowych na rachunki inne niż Zamawiającego wg obowiązującej u Wykonawcy tabeli opłat i prowizji, potrąconej z realizowanej wpłaty. 4) Wykonawca zobowiązany jest do pobierania wpłat na rachunek bankowy Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego z tytułu uiszczenia opłaty skarbowej przez podatników. 3.Prognozowane ilości operacji dokonywanych w punktach kasowych, o których mowa powyżej: 1)Przyjmowanie wpłat z tytułu podatków i niepodatkowych należności budżetowych, do przyjmowania, których zobowiązany jest Zamawiający - dotyczy wpłat na rachunki w NBP O/O Zielona Góra o numerach: a)32 1010 1704 0023 8122 2300 0000, b)26 1010 1704 0023 8122 2700 0000, c)20 1010 1704 0023 8122 3100 0000, przewidywana liczba wpłat gotówkowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia około 15 000. 2)Dokonywanie wypłat gotówkowych z tytułu nadpłat podatków, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia przewidywane wykonanie około 4 000 wypłat. 3)Przyjmowanie wpłat gotówkowych egzekutorów i poborców skarbowych na rachunki Zamawiającego w NBP, za przyjmowanie, których koszty poniesie NBP, przewidywana ilość w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia 6 000 wpłat. 4)Przyjmowanie wpłat dokonywanych przez egzekutorów i poborców skarbowych na rachunki inne niż Zamawiającego, przewidywana ilość w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia 4 500 wpłat. 4.Odpowiedzialność 1)Wykonawca odpowiedzialny jest, tak jak za własne działania i zaniechania, za działania i zaniechania osób, z pomocą których będzie wykonywał przedmiot zamówienia, jak również osób, którym wykonanie przedmiotu zamówienia powierzy. 2)Wykonawca przedłoży Zamawiającemu imienny wykaz pracowników wykonujących przedmiot zamówienia w siedzibie Zamawiającego oraz będzie na bieżąco, na piśmie, informować o wszystkich zmianach w składzie personelu. 3)Przed dopuszczeniem osób do realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem Zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego, osób które będą wykonywały przedmiot zamówienia w punktach kasowych w siedzibie Zamawiającego, wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed dniem ich przystąpienia do wykonywania przedmiotu zamówienia. 4)Wykonawca przyjmie od pracowników, o których mowa w ppkt 2, oświadczenia o ochronie danych osobowych oraz o zachowaniu w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących Zamawiającego, powziętych w związku z wykonywaniem prac objętych umową, a uwierzytelnione kopie tych oświadczeń przedłoży Zamawiającemu. 5)W przypadku zastępstwa lub zmiany osoby, prowadzącej obsługę kasową w siedzibie Zamawiającego, Zamawiający wymaga dołączenia do zawiadomienia, o którym mowa w ppkt 2 dokumentów wymienionych w ppkt 3 i 4. 6)Wykonawca oraz osoby wykonujące przedmiot zamówienia zobowiązują się do zachowania tajemnicy i nie przekazywania osobom trzecim informacji o Zamawiającym oraz danych osobowych klientów Urzędu. 7)Wykonawca odpowiada za środki finansowe przyjęte od wpłacających oraz środki finansowe przekazane przez Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy z przeznaczeniem na wypłaty gotówkowe z tytułu zwrotu nadpłat podatków. 8)W razie defraudacji środków finansowych przez pracownika Wykonawcy lub zaginięcia gotówki od chwili otrzymania jej przez Wykonawcę, Wykonawca jest zobowiązany w ramach własnych środków finansowych, do uregulowania zobowiązania w stosunku do adresata środków finansowych. 9)Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzania cyklicznych kontroli sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. W tym celu Wykonawca, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu żądane przez niego dokumenty. 10)Zamawiający zastrzega sobie prawo do odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych prawa cywilnego. 11)W przypadku wyrządzenia szkód, na okoliczność których nie zastrzeżono kar umownych, ich naprawienie następuje na zasadach ogólnych prawa cywilnego. 5.Ubezpieczenie 1)Wykonawca przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest posiadać aktualne ubezpieczenie obejmujące odpowiedzialność m.in. za: a)szkody powstałe w związku z niemożnością wykonania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, z tytułu zwrotu wniesionych wpłat, b)szkody wyrządzone przez Wykonawcę, jak i osoby zarządzające Wykonawcą i osoby, którymi Wykonawca posługuje się przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, c)szkody wyrządzone umyślnie lub w wyniku rażącego niedbalstwa. 2)W celu wypełnienia obowiązku określonego w ppkt 1, Wykonawca zobowiązany jest posiadać przynajmniej jeden z poniższych dokumentów, obejmujący odpowiedzialność za szkody, o których mowa w ppkt 1: a)umowę gwarancji bankowej, b)umowę gwarancji ubezpieczeniowej, c)ubezpieczenie. 3)Wykonawca na wezwanie Zamawiającego, w ciągu 3 dni przedłoży Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, iż Wykonawca posiada gwarancję bankową lub gwarancję ubezpieczeniową lub ubezpieczenie, o których mowa w ppkt 2 oraz dowody wpłaty potwierdzające uiszczanie stosownych opłat za ubezpieczenie. 6.Warunki najmu pomieszczeń na punkty kasowe: 1)W związku z wykonywaniem przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany będzie wynająć od Zamawiającego dwa boksy kasowe wraz z zapleczem, zlokalizowane w siedzibie Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp., o powierzchni łącznej 18,16 m?. 2)Wykonawca podpisze umowę na ochronę swoich pracowników oraz mienia znajdującego się w pomieszczeniach wynajmowanych od Zamawiającego z firmą ochroniarską, która świadczy usługi ochrony fizycznej osób i mienia na rzecz Zamawiającego. 3)W zakresie ochrony punktów kasowych obowiązywać będą zasady ochrony osób i mienia Zamawiającego. 4)Wykonawca we własnym zakresie zapewni utrzymanie czystości i porządku w wynajmowanych pomieszczeniach. Wykonawca we własnym zakresie będzie usuwał odpady komunalne, wytworzone przez osoby wykonujące obsługę kasową w siedzibie Zamawiającego. 5)Wykonawca we własnym zakresie zawrze umowę na usługi telekomunikacyjne. 6)Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt: a)wyposaży boksy w meble, sprzęt i oprogramowanie niezbędne do wykonywania obsługi kasowej. Zainstalowane komputery winny działać niezależnie od sieci komputerowej Zamawiającego. Zamawiający nie udostępni Wykonawcy własnej sieci komputerowej. b)zainstaluje atestowany sejf, bądź atestowaną szafę, przystosowane do przechowywania środków pieniężnych, c)oznakuje boksy kasowe poprzez umieszczenie na nich tablicy z nazwą podmiotu świadczącego obsługę kasową oraz tablicy z godzinami czasu pracy punktów kasowych (po uzyskaniu uprzedniej akceptacji ze strony Zamawiającego). 7)Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszelkich prac adaptacyjnych (sieć komputerowa, wyposażenie stanowisk kasowych) w terminie do dwóch dni roboczych liczonych od pierwszego dnia terminu obowiązywania umowy. 8)Wykonawca przed umieszczeniem w punktach kasowych ogłoszenia, zobowiązany będzie do każdorazowego uzyskania akceptacji Zamawiającego. Przez ogłoszenie należy rozumieć: plakaty, banery, tablice informacyjne, pisma, ulotki, broszury, itp. 9)Pomieszczenia - boksy zostaną wynajęte Wykonawcy na czas świadczenia usługi na podstawie odrębnej umowy. 10)Za wynajem pomieszczeń, o których mowa w ppkt 1, Wykonawca będzie płacił czynsz ustalony przez Zamawiającego. 11)Oprócz czynszu, o którym mowa w ppkt 10, Wykonawca obciążany będzie również kosztami eksploatacyjnymi, takimi jak: energia elektryczna, energia cieplna, woda i ścieki liczonymi w stosunku do zajmowanej powierzchni, tj. w wysokości 0,74 % kosztów ponoszonych z tego tytułu przez Zamawiającego. 12)Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostępu do pomieszczeń punktów kasowych podczas godzin ich otwarcia, jak i poza godzinami: a)w przypadku, gdy wystąpi konieczność wykonania przeglądów wymaganych przepisami prawa budowlanego, przepisami p.poż, dezynsekcji, deratyzacji itp., b)w razie wystąpienia awarii instalacji budynku, np. instalacji c.o., elektrycznej. 13)Zaleca się, by Wykonawca dokonał wizji lokalnej pomieszczeń, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie pobiera wadium. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przeprowadził (nie zastosował) dialogu technicznego przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.usgorzow.mf.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach