Przetargi.pl
Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń oraz usług opiekuńczych i higienicznych przy pacjencie na oddziale chorób wewnętrznych

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 17200 Hajnówka, ul. Doc. Adama Dowgirda
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 684 26 79 , fax. 85 684 26 79
  • Data zamieszczenia: 2018-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Doc. Adama Dowgirda 9
    17200 Hajnówka, woj. podlaskie
    tel. 85 684 26 79, fax. 85 684 26 79
    REGON: 5058250000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: spzoz.hajnowka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Hajnówce

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń oraz usług opiekuńczych i higienicznych przy pacjencie na oddziale chorób wewnętrznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego wykazem powierzchni. Zamawiający w pełni zabezpiecza Wykonawcę w środki czystościowe i w niezbędny sprzęt do świadczenia usług sprzątania pomieszczeń. Wykonawca we własnym zakresie powinien posiadać: a) aktualne badania profilaktyczne stwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania zadań wynikających z umowy, b) aktualne szkolenie w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy potwierdzające zapoznanie się z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy obowiązującymi u Usługobiorcy. c) zaświadczenie do celów sanitarno-epidemiologicznych, d) zaświadczenie o zaszczepieniu przeciwko WZW typu B, e) ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków. f) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanych czynności o wartości sumy ubezpieczenia min. 12 tys. euro na jedno zdarzenie i 24 tys. euro na cały okres ubezpieczenia Wykonawca zobowiązany jest do: przestrzegania porządku i dyscypliny pracy, a) przestrzegania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych, b) przestrzegania i stosowania wszelkich norm i procedur związanych z wdrożonym w SP ZOZ w Hajnówce Systemem Zarządzania Jakością ISO PN-EN 9001:2009, ISO PN- EN 18001:2004, ISO PN-EN 14001:2005, c) przestrzegania i stosowania wszelkich norm i procedur wynikających ze standardów obowiązujących w Zakładzie, d) przestrzegania i stosowania wszelkich norm i procedur określonych w aktach prawa wewnątrz zakładowego. Zakres usług oraz plan utrzymania higieny określony jest w załączniku nr 2, 2a i 2b do SIWZ. Maksymalny czas świadczenia usług, w okresie 9 miesięcy, wynosić będzie 1476 roboczogodzin w dni powszednie, świąteczne i wolne od pracy oraz 144 roboczogodzin w godzinach nocnych (średnio 180 godzin miesięcznie) Szczegółowe warunki świadczenia usług zawierają załączniki nr 2, 2a, 2b do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SIWZ”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90900000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wobec wykonawców żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że każdy z w/w warunków jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą stosowne oświadczenie według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 2 – Warunki świadczenia usług Załącznik nr 2a – Wykaz powierzchni do sprzątania Załącznik nr 2b – Plan utrzymania higieny Załącznik nr 5 – Wzór umowy ( W tym załączniki 1-4 do umowy) Załącznik nr 6 – Oświadczenie dotyczące obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach