Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 17200 Hajnówka, ul. Doc. Adama Dowgirda
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 684 26 79 , fax. 85 684 26 79
- Data zamieszczenia: 2017-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Doc. Adama Dowgirda 9
17200 Hajnówka, woj. podlaskie
tel. 85 684 26 79, fax. 85 684 26 79
REGON: 5058250000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.hajnowka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Hajnówce
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego wykazem powierzchni. Zakres usług określony jest w załączniku nr 2,2a,2b do SIWZ. Maksymalny czas świadczenia usług, w okresie 14 miesięcy, wynosić będzie 1680roboczogodzin w dni powszednie, świąteczne i wolne od pracy (średnio 120 godziny miesięcznie) . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90900000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W w/w zakresie Zamawiający nie precyzuje wobec wykonawców żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że każdy z w/w warunków jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą stosowne oświadczenie według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 2 – Warunki świadczenia usług Załącznik nr 2a – Wykaz powierzchni do sprzątania Załącznik nr 2b – Plan utrzymania higieny Załącznik nr 5 – Wzór umowy Załącznik nr 6 – Oświadczenie dotyczące obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego Załącznik nr 4 do umowy - Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń oraz usług opiekuńczych i higienicznych przy pacjencie.
Dodano: 2021-02-10 - „Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń oraz usług opiekuńczych i higienicznych przy pacjencie”.
Dodano: 2020-12-07 - Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń oraz usług opiekuńczych i higienicznych przy pacjencie
Dodano: 2020-01-16 - Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń oraz usług opiekuńczych i higienicznych przy pacjencie
Dodano: 2019-01-16 - Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń oraz usług opiekuńczych i higienicznych przy pacjencie na oddziale chorób wewnętrznych
Dodano: 2018-05-25 - Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń oraz usług opiekuńczych i higeniecznych przy pacjencie
Dodano: 2018-01-19 - Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń.
Dodano: 2017-07-10