Przetargi.pl
Świadczenie usługi przygotowania i dostarczania obiadów do stołówki Szkoły Podstawowej nr 2 im. Bronisława Czecha w Zakopane

Szkoła Podstawowa Nr 2 w Zakopanem ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Skibówki 2d
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 2014602 , fax. 0-18 2017177
  • Data zamieszczenia: 2013-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 2 w Zakopanem
    ul. Skibówki 2d 2d
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 0-18 2014602, fax. 0-18 2017177
    REGON: 49057353200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp2zakopane.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi przygotowania i dostarczania obiadów do stołówki Szkoły Podstawowej nr 2 im. Bronisława Czecha w Zakopane
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczeniu - na potrzeby stołówki szkolnej - gorącego posiłku : obiadu dwudaniowego z kompotem i dwa razy w tygodniu deseru. Zamawiający planuje, że: dziennie należy dostarczyć maksymalnie 90 obiadów, w okresie od 7 stycznia do 19 grudnia 2014 r. należy dostarczyć około 17100 obiadów, tj. 90 obiadów x 190 dni. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych obiadów według zamówień uczniów. Ewentualne zmiany ilości zamawianych obiadów Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy najpóźniej do godziny 9.00 danego dnia. Dostawa obiadów będzie odbywać się począwszy od dnia 7 stycznia, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od nauki - w dwóch turach: I dostawa - o godzinie 11.15 II dostawa - o godzinie 12.15 Ilości obiadów na I i II dostawę Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy najpóźniej do godziny 9.00 danego dnia. W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy szkoły, dostawa obiadu odbędzie się o innej godzinie - po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. Wykonawca dostarczał będzie w pierwszy dzień tygodnia tygodniowy jadłospis z podaniem składników wagowych (gramatury) potraw - do wiadomości Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania jakości obiadów zgodnie z przedstawionym jadłospisem. Obiad musi spełniać następujące warunki ilościowe/rodzajowe: zupa: gramatura ok. 250 ml i kaloryczność ok. 200 kcal, drugie danie: gramatura ok. 400 gram i kaloryczność ok. 650 kcal, kompot: gramatura ok. 200 ml. deser - dwa razy w tygodniu : np. owoc, pączek, ciastko, wafel prince polo, drożdżówka, petitki lubisie. w tygodniu powinien być dostarczany 3 razy obiad z drugim daniem mięsnym (z przewagą drobiowego) lub rybnym i raz w tygodniu danie mączne (w tym: pierogi, naleśniki- wyprodukowane przez wykonawcę); Transport posiłków powinien odbywać się w termosach zapewniających właściwą ochronę i temperaturę ( od 63 st. C) oraz jakość przewożonych potraw (termosy powinny być dublowane - przy dostawach obiadu wymieniane pełne na puste, a ponadto każde danie gorące posiłku powinno być przywiezione w dwóch lub więcej termosach, aby po otwarciu jednego i wydaniu w stołówce, w kolejnych termosach danie zachowało wysoką temperaturę), środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności. Mycie i wyparzanie naczyń do przewozu - termosów odbywać się będzie na koszt i przez wykonawcę poza siedzibą Zamawiającego. Odbiór termosów i resztek obiadowych- w godzinach od 14.00 do 15.00 lub do uzgodnienia. Dostarczenie posiłków z miejsca produkcji do pomieszczeń dystrybucji w szkole realizowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt. Koszty związane z wydawaniem obiadów, myciem naczyń, sprzątaniem stołówki ponosić będzie Zamawiający - nie należy tych kosztów ujmować do kalkulacji ceny obiadu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: urozmaicenie i atrakcyjność jadłospisu dekadowego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp2zakopane.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach