Przetargi.pl
Świadczenie usługi przeprowadzenia cyklu zajęć z kompetencji miękkich zgodnie z zakresem merytorycznym projektów. – liczba części 2

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8487043 , fax. 61 8955043
  • Data zamieszczenia: 2019-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
    ul. Wojska Polskiego 28
    60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8487043, fax. 61 8955043
    REGON: 184400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puls.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa Uczelnia Wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi przeprowadzenia cyklu zajęć z kompetencji miękkich zgodnie z zakresem merytorycznym projektów. – liczba części 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający realizuje programy Osi III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 pt ”Przyroda od A do Z. Pozaszkolne zajęcia edukacyjne w ramach Uniwersytetu Młodych Przyrodników”, „Zostań młodym inżynierem środowiska. Pozaszkolne zajęcia edukacyjne w ramach Uniwersytetu Młodych Przyrodników”, „Tego nie wiesz o drewnie. Pozaszkolne zajęcia edukacyjne w ramach Uniwersytetu Młodych Przyrodników”. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia cyklu zajęć dla dzieci w wieku szkolnym 7-16 lat z kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych oraz ich rodziców z kompetencji wychowawczych i społecznych zgodnie z ilością oraz zakresem merytorycznym wskazanym w punkcie 2.1. Przewidywana podstawowa liczba uczestników wynosi łącznie 1318 dzieci i 144 rodziców. Rzeczywista liczba uczestników uzależniona jest od przeprowadzonych rekrutacji w programach. Zajęcia ujęte w opisie przedmiotu zamówienia odbywać będą się w salach dydaktycznych będących dyspozycji Zamawiającego. Składając ofertę należy uwzględnić rozdzielenie zakresu ilościowego zamówienia zgodnie z zaplanowanym wsparciem dla poszczególnych projektów: a) dla projektu „Przyroda od A do Z. Pozaszkolne zajęcia edukacyjne w ramach Uniwersytetu Młodych Przyrodników”, b) dla projektu „Zostań młodym inżynierem środowiska. Pozaszkolne zajęcia edukacyjne w ramach Uniwersytetu Młodych Przyrodników” c) dla projektu „Tego nie wiesz o drewnie. Pozaszkolne zajęcia edukacyjne w ramach Uniwersytetu Młodych Przyrodników” Podział ilościowy oraz szczegółowe przydzielenie szkolenia do danego projektu/ów zostały wskazane w punkcie 2.1. 2.1. Zakres świadczonych usług: 2.1.1. Część I – Zajęcia dla dzieci w wieku szkolnym 7-16 lat Projekt Przyroda od A do Z Zostań młodym inżynierem środowiska Tego nie wiesz o drewnie liczba godzin 204 416 144 Liczba grup 42 32 24 Średnia liczba osób/edycję 13 13 14 Przewidziana liczba osób 576 404 336 Forma realizacji wsparcia Stacjonarna Łączna liczba godzin 764 Minimalny zakres tematyki zajęć: a) Każda grupa będzie brała udział w co najmniej trzech zajęciach/tematach z niżej wymienionych (po 2 godziny zajęć na 1 temat), których celem jest podniesienie umiejętności z kompetencji kluczowych i/lub umiejętności uniwersalnych, wybranych indywidualnie według wieku, potrzeb i oczekiwań określonej grupy b) NAUKA WSPÓŁPRACY I KOMUNIKACJI W GRUPIE • jak powstaje system i jakie role przejmujemy w grupie • źródła konfliktów i jak razem można je rozwiązywać • wchodzenie w role ofiary • ćwiczenia ukazujące komunikację, która doprowadza do dialogu, rozmowy, jak i taką, która ją wyklucza i blokuje c) TWORZENIE PLANÓW, GOSPODAROWANIE CZASEM I TWÓRCZE NOTOWANIE • Prawidła ułatwiające gospodarowanie czasem • nadawanie znaczenia działaniom • rola nawyków • planowanie, autoanaliza i umiejętność opracowywania informacji do nauki. d) POZNANIE SWOICH EMOCJI, KOMUNIKATÓW ORAZ SAMEGO SIEBIE, NAUKA ASERTYWNOŚCI, SKŁONNOŚCI ZAWODOWE • jakie są emocje, jak je rozpoznawać • radzenie sobie z emocjami oraz ich komunikowanie • autoprezentacja i zestawienie wewnętrznego obrazu z odbiorem społecznym • typowe postawy w relacjach • czym jest asertywność • budowanie wizji swojej przyszłości zawodowej • testy kompetencji i preferencji zawodowych, celem określenia potencjalnego obszaru sukcesu zawodowego/ plan na budowanie swojej przyszłości edukacyjnej e) POZNANIE I NAUKA UCZENIA SIĘ, ZAPAMIĘTYWANIA I KREATYWNOŚCI • procesu uczenia się • umiejętności adaptacyjne i radzenie sobie w życiu oraz samoocena • własne przekonania na temat zdolności intelektualnych • efektywna nauka i jej etapy • techniki pamięciowe • ćwiczenia pobudzające kreatywność, która również wpływa na odprężenie, pewność siebie i lepsze pomysły w trudnych sytuacjach. f) POSZUKIWANIE MOTYWACJI I CELÓW W BLIŻSZEJ I DALSZEJ PERSPEKTYWIE ŻYCIA • cykl działania • jak radzić sobie w kryzysach • uświadomienie blokad, spowalniaczy, jak i akumulatorów • schemat działań kluczowych w dążeniu do celu g) ROZPOZNANIE INDYWIDUALNYCH ZDOLNOŚCI I MOŻLIWOŚCI W POSZUKIWANIU WIEDZY, PRZETWARZANIU INFORMACJI • Indywidualne Wzorce Myślenia, identyfikacja wzorca uczestników • efektywne korzystanie z własnego potencjału. • uniwersalne prawa przetwarzania informacji przez mózg wg psychologii poznawczej i jak tym zarządzać, by efektywnie przyswajać informacje w szkole. h) WYZNACZ SWOJE CELE - MOJA MAPA ŻYCIA, MOJA MOTYWACJE Warsztaty pokazują, • Wyznaczanie własnych celów • Co to jest motywacja i jakie są jej rodzaje. • Jak motywować 2.1.2 Część II – Zajęcia dla rodziców dzieci w wieku szkolnym 7- 16 lat Projekt Przyroda od A do Z Zostań młodym inżynierem środowiska Tego nie wiesz o drewnie. Liczba godzin [45’] na jedną grupę 2 2 2 liczba godzin 16 16 16 Liczba grup 8 8 8 Średnia liczba osób/edycję 6 6 6 Przewidziana liczba osób 48 48 48 Forma realizacji wsparcia Stacjonarna Łączna liczba godzin 48 Minimalny zakres tematyki zajęć: a) samodzielność i odpowiedzialność dziecka w odniesieniu do siebie i najbliższego otoczenia b) nauka podejmowania samodzielnych i odpowiedzialnych decyzji kształtowanie u dzieci kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych c) racjonalne korzystanie z zasobów przyrody, zdrowa żywność, świadoma konsumpcja, ww. zajęcia uwzględnią aspekt poszanowania środowiska, flory i fauny, odpowiedzialności za podejmowane działania, umiejętnego gospodarowania zasobami np.: oszczędzanie wody, segregacji śmieci, racjonalnego odżywiania się, racjonalnych zakupów 2.1 .3 Sumaryczne zestawienie zamówienia dla Części I-II Część Numer zadania Liczba grup/edycji Łączna liczba godzin Łączna liczba osób Przyroda od A do Z I 42 204 576 II 8 16 48 Zostań młodym inżynierem środowiska I 32 416 404 II 8 16 48 Tego nie wiesz drewnie. I 24 144 336 II 8 16 48 812 1460 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80570000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. „FORMULARZ OFERTOWY” - załącznik nr 1. 2. „FORMULARZ CENOWY” - załącznik nr 2 3. Pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (jeżeli dotyczy). 4. W przypadku polegania na zasobach innego podmiotu oryginał pisemnego zobowiązania podmiotu do udostępnienia swoich zasobów Wykonawcy wraz z potwierdzeniem pozostawania w dyspozycji przez cały okres trwania umowy oraz realizacji przedmiotu zamówienia 5. Oświadczenie Wykonawcy, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy - załącznik nr 3; 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, stanowiącego załącznik 4 do SIWZ 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 9. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wg załącznika nr 7.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach