Przetargi.pl
Adaptacja budynku przy ul. Nowy Świat 13 na potrzeby Liceum Plastycznego w Kaliszu

Miasto Kalisz ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, Główny Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 48 627 654 300
  • Data zamieszczenia: 2019-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kalisz
    Główny Rynek 20
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 48 627 654 300
    REGON: 250855877
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kalisz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja budynku przy ul. Nowy Świat 13 na potrzeby Liceum Plastycznego w Kaliszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na adaptacji budynku przy ul. Nowy Świat 13 na potrzeby Liceum Plastycznego w Kaliszu, na podstawie dokumentów określonych w pkt 4.5. SIWZ. 2. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem obejmuje m.in.: 1) w branży budowlanej: a) wykonanie dachu, b) dostawę drabiny stalowej z obejmami i montaż na ścianie przy spoczniku klatki schodowej – wyjście na dach, zgodnie z rys. A-07, c) wykonanie obudowy elementów dachu z płyt G-K i zabezpieczenia ogniowego konstrukcji dachu wraz z dwukrotnym malowaniem farbami lateksowymi, d) wykonanie zabezpieczenia ogniowego elementów konstrukcyjnych budynku wraz z dwukrotnym malowaniem farbami lateksowymi, e) wykonanie posadzek z wykładziny kauczukowej (za wyjątkiem pomieszczenia 2.8 i 2.9 na II piętrze) z wywinięciem na ściany jako cokolik o wysokości 10 cm, w tym skucie nierówności betonu i zastosowanie samopoziomującej masy szpachlowej pod wykładzinę w pomieszczeniu 7 na parterze, wykładzina powinna spełniać następujące minimalne parametry: - grubość całkowita: 2-3 mm, - twardość: ≥ 80 Shore A, - odporność na ścieranie przy obciążeniu 5N: ≤ 200 mm3, - wgniecenie cząstkowe: ≤ 0,10 mm, - reakcja na ogień: Bfl-s1, - tłumienność krokowa: ≥ 6 db, f) - własność antypoślizgowa: R9-R10,renowację podłóg drewnianych w pomieszczeniach 2.8 i 2.9 (II piętro) w tym m.in. cyklinowanie, w razie konieczności wymiana pojedynczych desek, trzykrotne lakierowanie (impregnat ognioochronny, ekologiczny – bezzapachowy, przystosowany do obiektów szkolnych), czyszczenie przez szczotkowanie ręczne i malowanie pędzlem emalią chlorokauczukową kątownika, g) kompleksowe wykonanie robót budowlanych na ostatniej kondygnacji, w tym m.in. posadzek z płytek kamionkowych (gres) i licowania ścian płytkami ceramicznymi w pomieszczeniach sanitarnych, renowacji i w razie konieczności wymiany części desek oraz zaimpregnowanie antresoli i schodów drewnianych na antresole zgodnie z opisem zawartym w pkt 3.3. Projektu architektoniczno-budowlanego, obsadzenie podokienników – parapetów z konglomeratu gr. min. 2 cm, kratek wentylacyjnych, kratek wentylacyjnych z wentylatorami, wykonanie okładzin ścian i sufitów z płyt G-K wraz z gruntowaniem, wykonaniem gładzi gipsowych i dwukrotnym malowaniem farbami lateksowymi, h) wykonanie okładzin sufitów z płyt G-K wraz z gruntowaniem, wykonaniem gładzi gipsowych i dwukrotnym malowaniem farbami lateksowymi (na parterze oraz I, II, III piętrze), i) zagruntowanie i dwukrotne malowanie farbami lateksowymi ścian z płyt G-K (na parterze oraz I, II, III piętrze), j) dostawę i montaż stolarki drzwiowej na IV piętrze (7 szt. skrzydeł i ościeżnic): ościeżnice stalowe, skrzydła drzwiowe wewnętrzne fabrycznie wykończone, pełne, z nawiewem, klamką, szyldem, w tym dwa skrzydła z zamkiem patentowym, wymiar skrzydła 0,90x2,00 m, k) wymianę stolarki drewnianej drzwi na parterze na drzwi aluminiowe, dwuskrzydłowe, osadzenie na kotwach, wymiar 1,32x2,15 m (1 komplet), l) dostawę i montaż rolety okiennej z czujnikiem dymu o wymiarach 132x230 cm (dokładne miejsce montażu na parterze wskaże Zamawiający), m) wykonanie balustrad i pochwytów pochylni z kształtowników i rur ze stali nierdzewnej – rury fi 48 mm, wysokość 110 cm, z ozdobnymi łączeniami krytymi rozetami, wypełnienie z prętów ozdobnych fi 20/20 mm, stylem nawiązujących do istniejących krat na oknach, n) usunięcie nieczystości powstałych w okresie nieużytkowania budynku, 2) w branży elektrycznej: a) dostawę i montaż złącza ZK-PWP, b) zasilanie budynku (bez wymiany kabla zasilającego), c) modernizację rozdzielnicy głównej, d) wykonanie, zasilenie i montaż rozdzielnic ROW i RUPS, e) wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego w klatce schodowej i zamontowanie oprawy zewnętrznej przed wejściem do budynku, f) wykonanie tablicy rozdzielczej, instalacji gniazd 230/400V i instalacji oświetleniowej na ostatniej kondygnacji (poddasze), g) wykonanie instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego na klatce schodowej, na ostatniej kondygnacji i przed wejściem do budynku, h) wykonanie instalacji odgromowej budynku, i) wykonanie niezbędnych połączeń wyrównawczych przy wymianie instalacji c.o., j) wykonanie instalacji PEL (punktów elektryczno-logicznych) pod tynkiem w rurkach instalacyjnych karbowanych; trasy ułożenia przewodów prowadzić tak by nie tworzyły one kolizji z instalacją c.o.; sieć logiczną wykonać przewodami UTP kategorii 6 i zakończyć gniazdami RJ 45 kat. 6; po zakończeniu robót dokonać stosownych badań: tłumienia, przesłuchów międzykanałowych, przesłuchów zdalnych między dwiema parami mierzonych w odniesieniu do sygnału źródłowego, rezystancji i impedancji, k) wykonanie szafy GPD (główny punkt dystrybucyjny), l) dostawę i montaż jednostki UPS, m) wykonanie obwodów zasilających dla potrzeb wentylacji i klimatyzacji, n) wykonanie instalacji dla potrzeb oddymiania klatki schodowej (wraz z centralą), 3) w branży sanitarnej: a) wykonanie podejść i montażu: umywalek, pisuarów, misek ustępowych, baterii, uchwytów dla niepełnosprawnych, podgrzewaczy wody, b) wykonanie nowej instalacji c.o., c) przebudowę węzła wodomierzowego, d) dostawę i montaż zaworu pierwszeństwa, 4) zagospodarowanie terenu, w tym: a) plantowanie terenu zielonego wraz z karczowaniem 3 szt. młodych drzew, b) wycięcie drzewa (brzozy) – uzyskanie pozwolenia na wycinkę po stronie Zamawiającego, c) nawiezienie humusu i posianie trawy, d) dostawę i montaż 2 szt. ławek parkowych z oparciem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, ławki stalowo-drewniane, elementy stalowe ocynkowane, malowane proszkowo i stylem nawiązujące do istniejących krat na oknach, wymiary: wysokość wraz z oparciem 70-80 cm, maksymalna głębokość całkowita 60 cm, długość 170 cm (+/- 5 %), wysokość siedziska 40-45 cm, głębokość siedziska 40-45 cm, minimalna grubość desek drewnianych 3 cm, e) uzupełnienie i wykonanie nowej nawierzchni chodnika wzdłuż jezdni w nawiązaniu do istniejącego zagospodarowania terenu, bez wymiany krawężników (zakres został przedstawiony na zdjęciach załączonych do SIWZ). UWAGI: 1. Zakres zamówienia obejmuje tylko roboty budowlane, które pozostały do dokończenia realizacji inwestycji zgodnie z dokumentacją projektową. 2. Po wykonaniu robót objętych niniejszym zamówieniem budynek musi być gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 3. Kolorystykę i wzornictwo materiałów należy uzgodnić z Zamawiającym. 4. Malowanie pomieszczeń należy wykonać po robotach instalacyjnych. Szczegółowy zakres rzeczowy, zakres prac i sposób ich realizacji określony został w SIWZ i załącznikach do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 29.000,00 PLN przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje (dowody) potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; B) w sytuacji gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie (w oryginale) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą dokumentu (np. zobowiązania podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentacji podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca), który określa w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, a w szczególności czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; C) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, ewentualnie umowy o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza); D) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach