Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA BEZPOŚREDNIEJ OCHRONIE FIZYCZNEJ MIENIA ZAMAWIAJĄCEGO ZNAJDUJĄCEGO SIĘ NA TERENIE BUDYNKÓW ADMINISTRACYJNYCH PRZY UL. UJASTEK 1 W KRAKOWIE

Nowe Centrum Administracyjne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 31-752 Kraków, ul. Ujastek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 514 484 220, 514 484 360
  • Data zamieszczenia: 2016-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nowe Centrum Administracyjne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Ujastek 1 1
    31-752 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 514 484 220, 514 484 360
    REGON: 12323468800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: nca.malopolska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednoosobowa spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA BEZPOŚREDNIEJ OCHRONIE FIZYCZNEJ MIENIA ZAMAWIAJĄCEGO ZNAJDUJĄCEGO SIĘ NA TERENIE BUDYNKÓW ADMINISTRACYJNYCH PRZY UL. UJASTEK 1 W KRAKOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi polegającej na bezpośredniej ochronie fizycznej mienia zamawiającego znajdującego się na terenie budynków administracyjnych przy ul. Ujastek 1 w Krakowie w okresie od 1 sierpnia 2016 roku do dnia 31 grudnia 2017 roku Szacunkowa liczba roboczogodzin w okresie obowiązywania umowy wynosi ok. 18 648 1) Ochrona miałaby dotyczyć dwóch budynków administracyjnych Z i S stanowiących niegdyś Centrum Administracyjne Huty im. Tadeusza Sendzimira. Budynki te położone są w bezpośrednim sąsiedztwie i połączone są ze sobą podziemnym tunelem. Dane techniczne budynków: Budynek S powierzchnia całkowita: 10 878 m2 Kubatura 36 200 m3 Liczba kondygnacji budynków 4 + 2 podziemne Budynek Z powierzchnia całkowita: 10 632 m2 Kubatura 31 604 m3 Liczba kondygnacji budynków 4 + 1 podziemna 2) Budynek S stanowi siedzibę Zamawiającego, który jednocześnie pełni funkcję administratora obiektu; W budynku tym znajdują się poza tym siedziby jednostek administracji publicznej: a. Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Krakowie b. Wojewódzkiego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Krakowie c. Kuratorium Oświaty w Krakowie d. Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie W budynku tym znajdują się ponadto: placówka Banku PKO BP S.A., restauracja prowadzona w dni robocze od godziny 8.00 do 15.30 oraz organizująca imprezy okolicznościowe w inne dni, placówka Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej ArcelorMittal Poland Odział w Krakowie oraz pomieszczenia biurowe wykorzystywane przez inne podmioty. W budynku tym znajduje się ponadto sala konferencyjna wykorzystywana do organizacji szkoleń, konferencji i imprez okolicznościowych np. Sylwester. Maksymalna ilość osób, która może brać udział w jednym wydarzeniu wynosi 400. W budynku Z obecnie znajduje się jedynie placówka banku PEKAO S.A. planowane jest przeniesienie tej placówki do budynku S. Budynek ten jest przygotowywany do generalnego remontu, aczkolwiek obecnie nie są w nim prowadzone żadne prace remontowe. Rozpoczną się one nie wcześniej niż w pierwszej połowie 2017 roku. Oba budynki wykorzystywane są na cele turystyczne - zorganizowane grupy turystów są oprowadzane przez wykwalifikowanych przewodników. 3) w godzinach pracy, od poniedziałku do piątku, poza pracownikami w budynku przebywają interesanci; 4) po zakończeniu urzędowania klucze od pomieszczeń zdawane są na portiernię (do ochrony); 5) budynek przylega bezpośrednio do ogrodzenia zakładu przemysłowego. Jedyny wjazd na dziedzińce budynków prowadzi przez teren tego zakładu, przez dozorowaną bramę; otoczenie budynku jest oświetlone; 3. Zakres wykonywanej usługi: 1) W budynku S przewidziany jest jeden posterunek a służba powinna być pełniona codziennie, całodobowo przez jednego pracownika. 2) W budynku Z przewidziany jest jeden posterunek a służba powinna być pełniona codziennie w godzinach od 20.00 do 8.00. Dyżur każdego pracownika ochrony w obiektach przewidzianych do ochrony nie może być dłuższy niż to stanowią obowiązujące przepisy Kodeksu Pracy. 3) celem usługi jest ochrona przed włamaniem do obiektu, przed kradzieżą, uszkodzeniem wyposażenia znajdującego się w zasięgu ochrony (w tym pojazdy na dziedzińcu); 4) skuteczne reagowanie na wszelkie sygnały odbierane od pracowników; 5) udzielanie stosownych informacji petentom i kierowanie ich do właściwej instytucji mieszczącej się w budynku; 6) prowadzenie ewidencji wydanych kluczy; 7) prowadzenie księgi dyżurów, wpisywanie informacji o objęciu dyżuru oraz o wszelkich zdarzeniach zaistniałych w trakcie pełnienia ochrony; 8) niezwłoczne informowanie upoważnionych pracowników Zamawiającego, w szczególności Dyrektora ds. Mienia lub Prezesa Zarządu o wszelkich zaistniałych zdarzeniach na terenie obiektu (pożary, awarie instalacji CO, wod.-kan., itp.); 9) zamykanie i otwieranie obiektu o określonych godzinach; 10) wzmożona obserwacja wszystkich osób wchodzących i wychodzących do lub z obiektu poza godzinami pracy w godzinach popołudniowych i wieczornych; 11) zwracanie uwagi na podejrzane torby, paczki pozostawione na strzeżonym terenie mogące zawierać niebezpieczną zawartość; 12) po zakończonej pracy, działalności biur - sprawdzeniu pomieszczeń oraz zabezpieczeń technicznych, takich jak: zamki, okna, oświetlenie, alarmy itp.; 13) wykonywanie cyklicznych, rejestrowanych elektronicznie obchodów wewnątrz i na zewnątrz budynków; 14) ochrona obiektu przed wszelkimi działaniami niepożądanymi zwłaszcza ze strony osób trzecich, a w szczególności zapobieganie zakłóceniom porządku, zbiegowiskom i działaniem osób zakłócających pracę, kontrola pod względem możliwości wyrządzenia szkód, tj.: malowania sprayem, wybijania szyb itp.; 15) sprawdzanie stanu wszelkich zewnętrznych zamknięć, zabezpieczeń i plomb, do których Wykonawca ma dostęp, oraz odnotowywanie w książce służby nieprawidłowości z tym związanych. 16) sprawdzanie prawidłowości zamknięcia zewnętrznych drzwi i okien po opuszczeniu chronionego Obiektu przez pracowników Zamawiającego i najemców. 17) pisemne zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich zauważonych braków lub naruszeń odnośnie stanu zabezpieczenia mienia na ochranianym Obiekcie. 18) ustalanie przez służbę ochrony Wykonawcy uprawnień osób do przebywania na Obiektach chronionych oraz legitymowania osób, w celu ustalenia ich tożsamości. 19) wzywanie osób do opuszczenia Obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego Obiektu albo stwierdzenia zakłócania porządku. 20) dołożenie należytej staranności w ujęciu osób stwarzających w sposób bezpośredni zagrożenie dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego oddania tych osób Policji. 21) niezwłoczne informowanie o zauważonych zagrożeniach Obiektu właściwych jednostek systemu ratowniczo-gaśniczego, pogotowia gazowego, policji, pogotowia ratunkowego oraz przedstawiciela Zamawiającego wskazanego w Umowie. 22) koordynowanie działań w przypadku interwencji służb zewnętrznych (Policja, Straż Pożarna, Pogotowie Ratunkowe itp.) poprzez wskazywanie dróg ewakuacyjnych lub bezpośredniego wskazywania dróg do miejsc zdarzeń oraz przekazywanie posiadanych informacji o zaistniałym zdarzeniu. 23) wykonywanie innych czynności, uzgodnionych przez strony Umowy. Uzgodnienia niniejsze muszą mieć formę pisemnego aneksu do Umowy. Przedstawiciel Zamawiającego, wskazany w Umowie, w uzasadnionych przypadkach, może wydawać dyspozycje bezpośrednio pracownikom ochrony pod warunkiem odnotowania tego faktu w książce służby, wydane dyspozycje będą się mieścić w przedmiocie Umowy, nie będą kolidować z przepisami prawa. W szczególności dyspozycje może wydawać Prezes Zarządu i Dyrektor ds. Mienia Zamawiającego. Wykonawca zapozna się z układem chronionych budynków - rozkład pomieszczeń, drogi ewakuacyjne itp. Wykonawca zapewnia wsparcie zmotoryzowanej grupy interwencyjnej szybkiego reagowania w czasie do 10 minut od momentu zgłoszenia (dopuszcza się możliwość opóźnienia w przypadkach uzasadnionych , niezależnych od Wykonawcy). Wykonawca, w porozumieniu z Zamawiającym wyznaczy punkty, w których umieszczone zostaną urządzenia do elektronicznej rejestracji obchodów przez pracowników ochrony.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 17 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nca.malopolska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach