Przetargi.pl
Całodobowa ochrona osób i mienia we wszystkich pomieszczeniach budynku stanowiącego siedzibę Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie przy Rynku Głównym 25

Międzynarodowe Centrum Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 31-008 Kraków, Rynek Główny 25
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 4242811 , fax. 12 4217844
  • Data zamieszczenia: 2016-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzynarodowe Centrum Kultury
    Rynek Główny 25 25
    31-008 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 4242811, fax. 12 4217844
    REGON: 35001525200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mck.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowa ochrona osób i mienia we wszystkich pomieszczeniach budynku stanowiącego siedzibę Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie przy Rynku Głównym 25
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Całodobowa ochrona osób i mienia we wszystkich pomieszczeniach budynku stanowiącego siedzibę Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie przy Rynku Głównym 25 (ok. 3600 m?) realizowana w okresie od 1 października 2016 r. do 30 kwietnia 2018 r. w systemie obejmującym kompleksowo bezpośrednią ochronę fizyczną, przez pracowników wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony i zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji tego warunku na każdym etapie realizacji usługi): 1) w formie całodobowego jednego stałego jednoosobowego posterunku personalnego w budynku frontowym MCK, 2) jednego ruchomego jednoosobowego posterunku w siedzibie MCK - 12-godzinnego w godz. od 8:00 do 20:00 oraz 3) stały monitoring sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych przez elektroniczne urządzenia i systemy alarmowe - łącznie z reagowaniem i podejmowaniem niezbędnych środków zaradczych w przypadku zaistnienia zagrożeń dla chronionych osób lub dla chronionego mienia, 4) posiadanie stałej łączności typu walkie-talkie lub telefonii komórkowej - umożliwiającej łatwy kontakt pomiędzy pracownikami ochrony w nagłych wypadkach oraz interwencję w przypadkach zagrożenia, narzędzia samoobrony/przymusu bezpośredniego (np. pałka teleskopowa, paralizator, gaz). Dodatkowo pracownik ochrony ruchomej (pkt 1 ppkt 2) odpowiedzialny będzie za odśnieżanie chodnika (273m?) przyległego do siedziby MCK w godzinach rannych oraz w razie intensywnych opadów śniegu w ciągu dnia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin pracy pracownika ruchomego posterunku (pkt 1 ppkt 2) np. w godzinach 9:00 -21:00, 10:00- 22:00. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia (pkt 1 ppkt 1) w godz. od 7:30 do 19:30 wymagana jest stała obecność pracownika ochrony w recepcji - na parterze w holu budynku, pracownik ten będzie odpowiedzialny za wydawanie i odbieranie kluczy do pomieszczeń wraz z ich ewidencją oraz za zamykanie i otwieranie budynku. Natomiast w godz. 19:30 do 7:30 wymagany jest minimum trzykrotny obchód budynku. Ponadto w ramach całego przedmiotu zamówienia wymagane jest nadzorowanie przez pracowników ochrony ruchu osób, wchodzących do chronionego budynku i wychodzących z niego (innych niż pracownicy MCK) - łącznie z prowadzeniem w tym zakresie, uzgodnionej z Zamawiającym, ewidencji ruchu osobowego oraz z kierowaniem interesantów do poszczególnych pracowników i pomieszczeń. Zamawiający wymaga, aby przynajmniej jeden z pracowników ochrony każdej zmiany dziennej posługiwał się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym. Również w ramach całego przedmiotu zamówienia wymagane jest - w przypadku zaistnienia zagrożeń dla mienia i osób objętych przedmiotem zamówienia - zapewnienie przez Wykonawcę natychmiastowego i skutecznego wsparcia pracownika wykonującego aktualnie czynności ochrony w budynku MCK - siłami grupy interwencyjnej, na warunkach określonych szczegółowo w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przy realizacji części zamówienia (pkt 1 ppkt 1) - na posterunku stałym - jednej wskazanej przez Zamawiającego osoby dotychczas wykonującej czynności ochrony. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, iż wynagrodzenie tego pracownika nie może być niższe niż 3000 zł. brutto/miesięcznie. Wykonawca zapewni jednolity ubiór dla pracowników wykonujących obowiązki ochrony- ciemny garnitur, koszula/spódnica, bluzka żakiet. 2. Ochrona wystaw i eksponatów MCK, w formie: 1). jednego stałego jednoosobowego posterunku całodobowo w pomieszczeniach wystawienniczych siedziby MCK w terminie realizacji zamówienia tj. od 01.10.2016 r. do 30.04.2018 r. Ta część zamówienia obejmuje ochronę trzech wystaw - w ilości 278 dni - całodobową (24 godzinną) łącznie 6 888 godzin ochronę wystaw i eksponatów w pomieszczeniach wystawienniczych w siedzibie MCK wraz ze stałym monitoringiem sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych przez elektroniczne urządzenia i systemy alarmowe - łącznie z reagowaniem i podejmowaniem niezbędnych środków zaradczych w przypadku zaistnienia zagrożeń dla chronionych osób lub dla chronionego mienia. Zamawiający wymaga do realizacji ochrony wystaw i eksponatów pracowników wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony. Przewidywane terminy wystaw: Koszycka moderna 15.09-27.11.2016r. Całodobowa ochrona: 01.10-01.12.2016r.= 1 712h Ceramika Zsolnay 19.04-02.07.2017r. Całodobowa ochrona 05.04.-06.07.2017r.= 2 264h Mestrovic 25.07-05.11.2017r. Całodobowa ochrona: 13.07-09.11.2017r.=2 912h W trakcie realizacji tej części zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zapewnić natychmiastowe i skuteczne wsparcie pracownika wykonującego aktualnie czynności ochrony pomieszczeń wystawienniczych w budynku MCK - siłami grupy interwencyjnej, na warunkach określonych w specyfikacji. 3. Świadczenie usługi pilnowania i obsługi ekspozycji w galerii wystawienniczej Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie. Usługa winna być świadczona: * przez 6 osób (opiekunów ekspozycji) jednocześnie, * sześć dni w tygodniu (zwykle od wtorku do niedzieli) z wyjątkiem dni w których galeria jest zamknięta dla zwiedzających (np. z powodu dni ustawowo wolnych od pracy lub innych), * przez 8 godzin dziennie przez każdą z osób (opiekunów ekspozycji) * ilość osób (opiekunów ekspozycji) pilnujących i obsługujących ekspozycję może zostać okresowo zwiększona (np. przy dodatkowych wydarzeniach zwiększenie zapotrzebowania), Przewidywane terminy wystaw, których dotyczy pilnowanie to: Koszycka moderna 15.09-27.11.2016r. Pilnowanie i ochrona w salach: 01.10-27.11.2016r. = 2 448h Logika lokalności 16.12.2016r.-26.03.2017r. Pilnowanie i ochrona w salach: 16.12.2016r.-26.03.2017r.=4 080h Ceramika Zsolnay 19.04-02.07.2017r. Pilnowanie i ochrona w salach: 19.04-02.07.2017r. = 3 072h Mestrovic 25.07-05.11.2017r. Pilnowanie i ochrona w salach: 25.07-05.11.2017r.=4 272h Kłopotliwe dziedzictwo 30.11.2017r.-06.05.2018r. Pilnowanie i ochrona w salach 30.11.2017r.- 29.04.2018r.= 6 384h szczegółowy zakres obowiązków osoby pilnującej i obsługującej ekspozycję (opiekuna ekspozycji) określony jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia przy realizacji umowy, w pierwszej kolejności: 9 - wskazanych przez Zamawiającego osób dotychczas wykonujących usługi pilnowania i obsługi galerii MCK. Osoby te posiadają status: emerytki - 6 osób, rencistka - 2 osoby, studenta - 1 osoba. Wykonawca zapewni tym osobom wynagrodzenie w minimalnej wysokości 12 zł brutto/na godzinę. Zatrudnienie innych osób nastąpi w przypadku braku możliwości realizacji umowy przez osoby wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni jednolity ubiór dla pracowników wykonujących obowiązki pilnowania wystaw Galerii: bluzka, spódnica/spodnie, żakiet. Osoby pilnujące i obsługujące ekspozycję (opiekunowie ekspozycji) przejdą szkolenie merytoryczne w zakresie wystaw prezentowanych w galerii (uczestnictwo w szkoleniu jest warunkiem dopuszczenia do wykonywania usługi). Usługa będzie świadczona według harmonogramu zapotrzebowania na osobo-godziny (godziny pracy opiekunów ekspozycji) przedstawianego przez MCK na kolejne tygodniowe (od wtorku do niedzieli) okresy rozliczeniowe przed ich rozpoczęciem, z możliwością ich niewielkich modyfikacji w trakcie wykonywania umowy. MCK szacuje, iż jego łączne zapotrzebowanie w trakcie trwania umowy będzie wynosić 20 256 osobogodzin. Wykonawca zobowiązany jest, najpóźniej w dniu zawarcia umowy, przedłożyć Zamawiającemu uwierzytelnioną kopię polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich (za szkody majątkowe i osobowe) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę co najmniej 2 000 000 zł, bez wyłączeń jakichkolwiek ryzyk dot. przedmiotu zamówienia. Do realizacji zamówienia (w części 1 i 2) Wykonawca musi posiadać minimum 12 osób posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony mienia. Wszystkie osoby przewidziane do wykonywania zamówienia ( dotyczy usług ochrony oraz pilnowania i obsługi ekspozycji - pkt. 2 i 3) muszą posiadać certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia według standardów programu ECHOCAST. Wykonawca zobowiązany jest, najpóźniej w dniu zawarcia umowy, przedłożyć Zamawiającemu certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia według standardów programu ECHOCAST. Zamawiający, z tytułu posiadanych uprawnień, może przeprowadzić takie szkolenie (jeden dzień) na koszt Wykonawcy. Wzór ubiorów wymaga akceptacji Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 19 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 20 000 zł ( słownie złotych: dwadzieścia tysięcy )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach