Przetargi.pl
Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej oraz organizacja turnusu/pakietu rehabilitacyjnego

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 26-070 Łopuszno, Strażacka
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    Strażacka
    26-070 Łopuszno, woj. świętokrzyskie
    REGON: 290680760
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops-lopuszno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej oraz organizacja turnusu/pakietu rehabilitacyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część nr 1: Usługa opieki wytchnieniowej dla opiekunaw 2024 r. – opieka wytchnieniowa 2 os. (1000 godz.)w 2025 r. – opieka wytchnieniowa 2 os. (1200 godz.)w 2026 r. – opieka wytchnieniowa 1 os. (600 godz.)w 2027 r. – opieka wytchnieniowa 2 os. (100 godz.)Łącznie 7 osób – 2 900 godzin.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opieki wytchnieniowej dla członków rodzin lub opiekunów sprawujących bezpośrednią opiekę nad osobami 60 + ze znacznym stopniem niepełnosprawności oraz orzeczeniami równoważnymi będących mieszkańcami Miasta i Gminy ŁopusznoSzczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia wskazane są w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej OPZ).Część nr 2: Usługa opieki wytchnieniowej dla opiekunaw 2024 r. – opieka wytchnieniowa 2 os. (1000 godz.)w 2025 r. – opieka wytchnieniowa 2 os. (1200 godz.)w 2026 r. – opieka wytchnieniowa 2 os. (1200 godz.)w 2027 r. – opieka wytchnieniowa 2 os. (100 godz.)Łącznie 7 osób – 3500 godzin.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opieki wytchnieniowej dla członków rodzin lub opiekunów sprawujących bezpośrednią opiekę nad osobami 60 + ze znacznym stopniem niepełnosprawności oraz orzeczeniami równoważnymi będących mieszkańcami Miasta i Gminy ŁopusznoSzczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia wskazane są w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej OPZ).Część nr 3: Usługa opieki wytchnieniowej dla opiekunaw 2024 r. – opieka wytchnieniowa 2 os. (1000 godz.)w 2025 r. – opieka wytchnieniowa 1 os. (600 godz.)w 2026 r. – opieka wytchnieniowa 2 os. (1200 godz.)w 2027 r. – opieka wytchnieniowa 2 os. (100 godz.)Łącznie 7 osób – 2900 godzin.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opieki wytchnieniowej dla członków rodzin lub opiekunów sprawujących bezpośrednią opiekę nad osobami 60 + ze znacznym stopniem niepełnosprawności oraz orzeczeniami równoważnymi będących mieszkańcami Miasta i Gminy ŁopusznoSzczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia wskazane są w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej OPZ).Część nr 4: Usługa opieki wytchnieniowej dla opiekunaw 2024 r. – opieka wytchnieniowa 2 os. (1000 godz.)w 2025 r. – opieka wytchnieniowa 2 os. (1200 godz.)w 2026 r. – opieka wytchnieniowa 2 os. (1200 godz.)w 2027 r. – opieka wytchnieniowa 2 os. (100 godz.)Łącznie 7 osób – 3500 godzin.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opieki wytchnieniowej dla członków rodzin lub opiekunów sprawujących bezpośrednią opiekę nad osobami 60 + ze znacznym stopniem niepełnosprawności oraz orzeczeniami równoważnymi będących mieszkańcami Miasta i Gminy ŁopusznoSzczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia wskazane są w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej OPZ).Część nr 5: Zorganizowanie turnusu/pakietu rehabilitacyjnegoPrzedmiotem zamówienia jest zorganizowanie turnusu/pakietu rehabilitacyjnego. Wyjazd na turnus rehabilitacyjny w okresie 01.08.2024 r. - 30.09.2024 r. dla 20 osób – 14 dni pobytowych.Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia wskazane są w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 7 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej OPZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85312000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą wraz z ofertą oświadczenia a wskazany Wykonawca na żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni od wezwania, przedłoży wymagane w SWZ dokumenty w zakresie:1) spełnienia warunków udziału w postępowaniu2) niepodleganiu wykluczenia2. Oświadczenia o których mowa w ust. 1 należy złożyć zgodnie z odpowiednim wzorem stanowiącym załączniki do SWZ. Oświadczenia te dla podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających zasoby składane są oddzielnie dla każdego z tych podmiotów. Oświadczenia wraz z ofertą składane są w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.3. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Dla części nr 1-5:W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.4. Zdolność techniczna lub zawodowa:W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:1) wykonanych usług.Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie załącznik nr 3 SWZ, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie Wykonawca wykonał z należytą starannością:dla części nr 1 - 4,Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków dla tej części Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu dla tej części.dla części nr 5minimum jedną usługę polegającą na zorganizowaniu i przeprowadzeniu w sposób należyty min. jednego min. 10 dniowego turnusu rehabilitacyjnego dla min. 15 osób o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł.UWAGA!Zamawiający nie wymaga składania innych podmiotowych środków dowodowych w zakresie opisanych warunków, ale Wykonawca będzie zobowiązany udowodnić na każdym etapie prowadzonego postępowania, że złożone oświadczenie odpowiada prawdzie, jeżeli Zamawiający poweźmie wątpliwości co do prawdziwości złożonego oświadczenia.2) Dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie złącznik nr 3 SWZ, że dysponuje min. jedną osobą, która:dla części nr 1 - 4 posiada dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie: asystent osoby niepełnosprawnej/pielęgniarka/opiekun osób starszych, chorych, niepełnosprawnych lub innym, zapewniającym realizację usługi opieki wytchnieniowej w zakresie adekwatnym do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej oraz posiadamin. 3 miesięczne udokumentowane doświadczenie (Zamawiający dopuszczę doświadczenie w formie wolontariatu) w udzielaniu bezpośredniej pomocy/opieki osobom niepełnosprawnymlubposiada min. 6-miesięczne udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy/opieki osobom niepełnosprawnym, w tym doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom niepełnosprawnych w formie wolontariatu.Przez podmiot, który zlecał udzielanie bezpośredniej pomocy osobie niepełnosprawnej, należy również rozumieć osobę fizyczną, która zleciła udzielenie bezpośredniej pomocy osobie niepełnosprawnej lub opiekuna prawnego. Przez zlecenie należy rozumieć,nie tylko umowy cywilnoprawne, ale również umowy o pracę.Uwaga: Tą samą osobę można wskazać tylko do jednej części.dla części nr 5 jest fizjoterapeutą lub lekarzem, która posiada min. 24 miesiące doświadczenia w pracy z osobami starszymi.UWAGA!Zamawiający nie wymaga składania innych podmiotowych środków dowodowych w zakresie opisanych warunków, ale Wykonawca na wniosek Zamawiającego będzie zobowiązany udowodnić na każdym etapie prowadzonego postępowania, że złożone oświadczenie odpowiada prawdzie, jeżeli Zamawiający poweźmie wątpliwości co do prawdziwości złożonego oświadczenia.3) Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;dla części nr 1 - 4Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków dla tej części Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu dla tej części.dla części nr 5W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę wykazu – Potwierdzenie zgodności oferowanego ośrodka (załącznik nr 8).Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje co najmniej: jednym obiektem/ośrodkiem sanatoryjnym lub ośrodkiem posiadającym uprawnienia do prowadzenia zajęć z rehabilitacji zgodnie z wolą Beneficjentów ostatecznych. Lokalizacja ośrodka wymagana jest na terenie woj. świętokrzyskiego lub max. 200 km od granicy miasta Kielce, z zastrzeżeniem, że jeśli ośrodek znajduje się w odległości większej niż 80 km od granicy miasta Kielce wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom turnusu transport w obie strony.Ośrodek ma posiadać wydzielone miejsce rekreacyjne ze stolikami, ławkami oraz parking przy ośrodku. Ośrodek ma posiadać pokoje dwuosobowe z jednoosobowymi łóżkami, szafą ubraniową z wieszakami i półkami, wc, prysznicem i umywalką usytuowane na 1 lub 2 piętrze w przypadku braku windy z wyposażeniem w niezbędny sprzęt: min. telewizor, czajnik, szklanki i talerze, stolik z krzesłami, szafki i lampki nocne oraz z wydzielonym miejscem do prasowania na każdej kondygnacji.5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:Dla części nr 1-5:W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach